Κατά τη σημερινή συνάντησή του με στελέχη της Α.Ε «Εγνατία Οδός» ο βουλευτής Φλώρινας της ΝΔ Σταύρος Παπασωτηρίου ενημερώθηκε για τις πρόσφατες εξελίξεις σε σχέση με το έργο «Μελέτη – κατασκευή / αναβάθμιση 3 οδικών τμημάτων Κάθετου Άξονα 50». Ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου άνω των 50 χλμ. που θα συνδέσει την πόλη της Φλώρινας με την Πτολεμαΐδα και τελικά με την Εγνατία Οδό. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο έργο που η κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη δρομολόγησε οριστικά τον Ιούνιο του 2022 προκειμένου να δημοπρατηθεί στο σύνολό του το 2024 με τη διαδικασία «μελέτη-κατασκευή».
Το συγκεκριμένο έργο θα περιλαμβάνει συμπληρωματικές υποδομές όπως παράπλευρα οδικά δίκτυα, ανισόπεδους κόμβους, γέφυρες και υπέργειες διαβάσεις. Μάλιστα για τα τελευταία, σύμφωνα με την αρμόδια εταιρία, βρίσκεται σε εξέλιξη η οριστική ανάθεση των προμελετών για την κατασκευή επτά γεφυρών και τεσσάρων άνω διαβάσεων στο οδικό τμήμα “Ξινό Νερό – Αμμοχώρι” προϋπολογισμού 1,2 εκατ. Ευρώ.
Ο Σταύρος Παπασωτηρίου επεσήμανε την ανάγκη επιτάχυνσης των διαδικασιών έτσι ώστε το έργο να δημοπρατηθεί το επόμενο καλοκαίρι. Πρώτος στόχος, σύμφωνα με τον βουλευτή Φλώρινας της ΝΔ, θα πρέπει να είναι η έγκαιρη ολοκλήρωση όλων των προμελετών προκειμένου το έργο να ενταχθεί το 2024 σε κατάλληλο χρηματοδοτικό πρόγραμμα, δεδομένου και του μεγάλου κόστους που υπερβαίνει τα 150 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα ο Σταύρος Παπασωτηρίου θα καταθέσει προτάσεις στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με στόχο την στήριξη της Α.Ε «Εγνατία Οδός», έτσι ώστε να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά ως φορέας υλοποίησης ενός έργου κομβικού για το μέλλον της Φλώρινας.
Καλό είναι να γίνει ο δρόμος όπως λέει ο κύριος Παπασωτηρίου αλλά θα αρχίσουν και διόδια.
Κάτι να γίνει και για την αθλιότητα των διοδίων.