Ο  Δήμαρχος κ. Λ. Μαλούτας και το πως θα θα λύσει το σοβαρό πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης (του Χάρη Βαρδάκα)

4 Οκτωβρίου 2023
00:23

Ο κ. Λ. Μαλούτας σε συνέντευξη του χθες δήλωσε ότι θα λύσει το σοβαρό πρόβλημα  της έλλειψης χώρων στάθμευσης κάνοντας χώρους στάθμευσης στην Περιφέρεια της Κοζάνης  [εκτός σχεδίου], όπου θα παρκάρουν οι κάτοικοι και μετά με το Αστικό θα πηγαίνουν στα σπίτια τους !!!!! ή θα περπατούν 20 λεπτά.!! [ ήτοι εφαρμόζει το ΣΒΑΚ καταργώντας 4.500- 5.000 θέσεις στάθμευσης ].!!

  Ο  Δήμαρχος κ. Λ. Μαλούτας  σε χθεσινή  συνέντευξη του  ερωτώμενος πως  θα λύσει  το μεγάλο πρόβλημα έλλειψης χώρων στάθμευσης στην Κοζάνη  απάντησε  ότι  θα δημιουργήσει    χώρους  στάθμευσης  στην  περιφέρεια της πόλης , [πχ  στον χώρο του νιάημερου],   όπου  θα  σταθμεύουν τα αυτοκίνητα του οι κάτοικοι και μετά θα παίρνουν Αστικό να πάνε στα σπίτια    τους  η στις δουλειές τους. Επίσης είπε ότι μπορούν και να περπατουν από την άκρη της πόλης μέχρι το κέντρο είναι μόνο 20 λεπτά,  και ότι θέλει να περιορίσει [ απαγορεύσει], την κίνηση των οχημάτων    μέσα στην πόλη για να μην εκλύονται  ρύποι στην ατμόσφαιρα .  !!! και ότι  αυτός είναι ο  ΙΔΑΝΙΚΟΣ του στόχος.

             Ήτοι ο κ. Μαλούτας εφαρμόζει το ΣΒΑΚ  [ Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητος ] του προηγούμενου Δημάρχου κ. Λ. Ιωαννίδη με το οποίο καταργούνται περίπου  4.500 ως  5.000  θέσεις στάθμευσης στην Κοζάνη  και δημιουργούνται  χώροι στάθμευσης  υπαίθριοι στις 5  εισόδους  της πόλης , εκτός Σχεδίου .   !!

             Αυτό όμως θα ήταν η απόλυτη καταστροφή  και της αγοράς  και της πόλης της Κοζάνης.    Τέτοιες πολιτικές  είναι εκτός πάσης λογικής ,εκτός πραγματικότητος  και δεν συμβαίνουν  πουθενά στον κόσμο  και ιδιαίτερα σε πόλεις που έχουν τα συγκεκριμμένα δεδομένα της Κοζάνης.

 Η επιστήμη της συγκοινωνιολογίας , και της χωροταξίας  όπως και η κοινή λογική απαιτούν  να δημιουργούνται θέσεις στάθμευσης σε απόσταση  το πολύ 300μ  ως 350μ από το σπίτι η την  δουλειά  του κατοίκου. [ Αυτά μας έλεγε ο καθ. Βλαστός και ο συν/της του κ. Μπακογιάννης].

              Είναι αυτονόητο ότι το ΙΧ  εδώ και χρόνια είναι είδος  πρώτης  ανάγκης  για κάθε ένα πολίτη  για κάθε μια οικογένεια.

              Και αν κ. Μαλούτα όλα τα αυτοκίνητα γίνουν  αύριο  ηλεκτροκίνητα ή με μηδενική ρύπανση, που θα γίνουν, τι θα έκανες ?  θα καταργούσες τους περιορισμούς στην κυκλοφορία  και  θα ξαναδημιουργούσες τις θέσεις στάθμευσης που σωρηδόν  καταργείς ?

              Σήμερα ο κ. Μαλούτας εφαρμόζοντας το ανωτέρω ΣΒΑΚ  καταργεί  ήδη  142 θέσεις στάθμευσης  στην πλατεία Λασσάνη και τους γύρο δρόμους  και  ΕΠΙΣΗΣ  ΚΑΤΑΡΓΕΙ   23 θέσεις  στάθμευσης  στην πλατεία  Αλώνια και στους γύρο δρόμους  Θερμοπυλών, Μ. Αλεξάνδρου,  Ροδόπης,  25ης  Μαρτίου βάσει της μελέτης Ανάπλασης που ολοκληρώθηκε και κόβονται  εκεί  και 9  μεγάλα δένδρα ενώ διατηρείται  1.      Σημειωτέον ότι ο Δήμος δεν θα κατασκευάσει κανένα υπόγειο πάρκιγκ στην  Πλατεία Λασσάνη, χάνεται έτσι και τελευταία ευκαιρία.

                Μετά την απουσία ουσιαστικών έργων από την παρούσα Δημοτική Αρχή υπό τον κ. Μαλούτα  η Κοζάνη κινδυνεύει  με «κακά»  και επιζήμια έργα  από τον ιδιο , αν επανεκλεγεί,  όπως  η κατάργηση πολλών θέσεων στάθμευσης  που θα οδηγήσει άμεσα στην απαξίωση της πόλης μας

Και σε πλήθος καθημερινά προβλήματα.

                 κ. Μαλούτα  αν δεν μπορείς να ωφελείς  τουλάχιστον να μην βλάπτεις.

                Τώρα  τον λόγο έχουν οι αγαπητοί συμπολίτες μας να αποφασίσουν για το αύριο της Κοζάνης  με ψυχρή λογική και μόνο με λογική .

Χάρης  Βαρδάκας

σ.  Πολ. Μηχ.

20 σχόλια

  • Σ όλες τις πόλεις υπάρχει
    προβλημα στάθμευσης κι ο
    παππούς 87 χρονων θέλει να οδηγεί
    και η γιαγιά μαζί.
    Μεινετε στα παρχάρια,να έχετε άνεση.

  • Κύριε Χάρη όλοι γνωριζόμαστε πλέον στην Κοζάνη.

    Εκτιμώ βέβαια ότι με κάποιους έχουμε παραγνωριστεί (από το 1990).

    Βάζουμε τέλος στην απραξία, την ανικανότητα, την εξυπηρέτηση ατομικών και συγγενικών συμφερόντων.

    Ψηφίζουμε τον δικό μας Χάρη Κουζιάκη διπλωματούχο πολιτικό μηχανικό, μέλος του ΤΕΕ.

  • Το πρόβλημα της στάθμευσης θα λυθεί με διαφορετικό τρόπο,είτε με το μαραζωμα της πόλης και την φυγή των νέων οπότε θα εκλείψουν και θα αυτοκίνητα που θα τα πάρουν μαζί τους,είτε με την υποχρεωτική επιβολή του βαδην στους μεγαλους στην ηλικία που για λόγους υγείας θα πρέπει να περπατούν αρκετά και να έχουν καλή φυσική κατάσταση και ναην χρειάζονται μετακίνηση με το συτοκινητο
    Διαλεγετε και περνετε

  • .. και ποια είναι η αντιπρόταση?? Μάλλον δεν έχει φτάσει στα αυτιά σας η λέξη οπτική όχληση… επίσης δεν σκέφτεστε ότι η πόλη αν ξεφορτωθεί τα αυτοκίνητα θα μπορέσει να δημιουργήσει χώρους πρασίνου για εμάς και τα παιδιά μας.. Αυτό λέγεται βιωσιμότητα κύριε! Που να ξέρεις όπως από αυτά.. μόνο χτίσιμο..Μπράβο στο δήμαρχο για τις προτάσεις του όμως δεν πιστεύω ότι θα τολμήσει να τις εφαρμόσει.. Παρ’ ότι δεν έχει κανένα μα κανένα πολυτικό κόστος (τελευταία θητεία) και με ένα τέτοιο έργο θα μπορούσε να μείνει η υστεροφημία του στην πόλη…

  • Ο Δήμος Κοζάνης πρέπει να πάει μπροστά και δεν πρόκειται να πάει μπροστά με τον Μαλούτα.

    Δεν αντέχουμε άλλο να είμαστε τελευταίοι σε όλα.

    Η γενιά των 40άρηδων πρέπει να αναλάβει τα ηνία του Δήμου Κοζάνης.

    Μια γενιά μορφωμένη, με γνώση, εμπειρία και δυνατότητα υλοποίησης έργων.

    Προσωπικά θεωρώ ότι τα κατάλληλα ηγετικά χαρακτηριστικά συγκεντρώνει ο διπλωματούχος πολιτικός μηχανικός Χάρης Κουζιάκης.

  • Οι κ.κ. Βλαστός και Μπακογιάννης εάν μάθαιναν τί λόγια τους έβαλες στο στόμα θα σου έκαναν μήνυση. Εδώ είχαν έρθει αυτοπροσώπως και ξέρουμε όλοι τί είπαν. Και οι 2 τους (μια και για αυτούς η κουβέντα) πολεμούν, από το δικό τους μετερίζι ο καθένας, για τον περιορισμό του ΙΧ από τα κέντρα των ελληνικών πόλεων, συγκλίνοντας προς τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές.

    • κ. Ανώνυμε,

      Αυτά τα είπαν και επανειλημμένα τους ρωτήσαμε τόσο ο Καθ. Βλαστός όσο και ο κ. Μπακογιάννης και στην συζητηση στο ΤΕΕ και στην συζήτηση με τους Εμπόρους στον Αλιάκμονα .

      Ανώνυμε γράψε επώνυμα αυτα σου τα ψεύδη !!
      Αν τολμας.

  • Ψύχωση έχει πάθει με τις θέσεις στάθμευσης.. Στα όνειρα του βλέπει θέσεις στάθμευσης να “πετάνε” και να φεύγουν.

  • θα καταστρέψει, λέει, την αγορά
    στο μεταξύ ΟΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ είναι η σωτηρία κάθε εμπορικού κόσμου σε κάθε πόλη του πλανήτη
    αντάσου τώρα να έβγαινε κάποιος και να έλεγε η πεζοδρόμηση Αιόλου, Ερμού, Αρεοπαγείτου κατέστρεψαν την εμπορική κίνηση της Αθήνας
    Ή η πεζοδρόμηση της Ασκληπιού κατέστρεψε τον εμπορικό κόσμο των Τρικάλων
    Ή η πεζοδρόμηση της Ειρήνης , της Μουράτη κατέστρεψε την εμπορική κίνηση της Κοζάνης….
    ο άνθρωπος έχει μείνει στο 1960

  • απο το ΣΒΑΚ εχασε ο προηγουμενος Δημαρχος. κ. Μαλουτα η σειρα σου . Φιλε Γρηγορη μολις εχασες την ψηφο μου…..

  • Όταν ο Μαλούτας έγινε πρώτη φορά Δήμαρχος, απέδειξε πόσο ακατάλληλος είναι. Δεν θα ξαναέβγαινε ποτέ, αν ο Ιωαννίδης δεν είχε αποδειχθεί επικίνδυνος. Τώρα πια κι ο Μαλούτας είναι επικίνδυνος για την πόλη και πρέπει επιτέλους να πάει σπίτι του.

    Το πρόβλημα με το Χάρη Κουζιάκη είναι πως αν τον ψηφίσεις σου προκύπτει ξανά Ιωαννίδης. Ευτυχώς έχουμε άλλες τρεις επιλογές!

    • Πως ακριβώς ήταν επικίνδυνος ο Ιωαννίδης; Με το τσιγάρο; Με τον ΟΣΕ; Με το open mall; Για πες και εμάς να ξέρουμε

  • Υπάρχουν λύσεις, αλλά δεν θέλουν να τις εφαρμόσουν για δικούς τους λόγους…
    Πλατεία Λασσάνη, Πλατεία Αλώνια, Δημοτικό Πάρκο. Γιατί δεν κάνουν υπόγεια πάρκιγκ;
    Σιδηροδρομικός σταθμός: Γιατί δεν κάνουν πάρκιγκ;

    • Έχεις την εντύπωση αγαπητέ ότι σε περίπτωση που γινόταν υπόγειο parking στα σημεία που αναφέρεις θα ήταν ΔΩΡΕΑΝ (κοινώς τζάμπα)? Ποιος θα κάλυπτε τα υπέρογκα λειτουργικά έξοδα ενός τέτοιου parking? Να σε διαβεβαιώσω λοιπόν ότι ΔΕΝ θα ήταν δωρεάν. Αν λοιπόν εσύ θα ήσουν διατεθειμένος να πληρώσεις για τη στάθμευση του αυτοκινήτου σου σε έναν από αυτούς τους σταθμούς που προτείνεις να κατασκευαστούν, μπορείς να πληρώσεις για τη στάθμευσης και σε έναν από τους υπάρχοντες στεγασμένους σταθμούς, οι οποίοι προφανώς είναι με πληρωμή και έχουν και αρκετές διαθέσιμες θέσεις (αυτό το τελευταίο στο λέω με σιγουριά). Για άλλη μια φορά για να το εμπεδώσουν όλοι και κυρίως ο κ, Βαρδάκας: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ / ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΟΓΕΙΟ PARKING ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ. ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ!!

  • Δυστυχως τα ιδια τρελά με Μαλουτα λεει και ο Κουζιάκης και ο Κοκκαλιάρης. Και για να ειμαστε δικαιοι αυτη τη τρέλα την αρχισε ο Ιωαννίδης και την συνεχίζει στο φυλλάδιο του προγραμματός του και σε συνεντευξη του στο Kozan.gr και ο Κουζιάκης

  • Αγαπητέ μου καιρός να βγείτε μόνοι σας, εκούσια, στην σύνταξη. Προλαβαίνετε να φύγετε με αξιοπρέπεια πριν σας μαυρίσουμε στις κάλπες. Φτάνει λύσατε προβλήματα!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι