Στη συνέχεια του έργου αυτού διενεργήθηκαν δοκιμαστικές φορτίσεις, προκειμένου να επαληθευθούν τα αποτελέσματα της τοπικής ενίσχυσης αλλά και η συμπεριφορά υπό φορτίο των συγκεκριμένων σημείων της Γέφυρας.
Σύμφωνα με το κείμενο συμπερασμάτων η Υψηλή Γέφυρα Σερβίων ανοίγει άμεσα με τους παρακάτω περιορισμούς.
Προτείνεται η αμφίπλευρη διέλευση φορτηγών οχημάτων έως 40 τόνων, με περιορισμό απόστασής τους τα 100μ. και μέγιστη ταχύτητα τα 40km/h και χωρίς κάποιο περιοριστικό μέτρο απόστασης για τα οχήματα έως 3,5t.
Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της γέφυρας θα πραγματοποιείται καταγραφή της συμπεριφοράς της υπό κανονική κυκλοφορία και στην συνέχεια θα αξιολογηθούν εκ νέου οι όροι κυκλοφορίας.
Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους εξειδικευμένους Τεχνικούς Συμβούλους Κωνσταντίνο Κατάκαλο και Παναγιώτη Πανέτσο για την προσφορά τους όπως επίσης και τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Έδρας της Περιφέρειας.
Πρώτη προτεραιότητα για την Περιφερειακή Αρχή αποτελεί η διασφάλιση της ανθρώπινης ζωής και εν προκειμένω η ασφαλής κυκλοφορία επί της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων.
300 χιλιάρικα για ένα σοβατισμα και έξι μήνες κλειστή η γέφυρα .Την γυναίκα του πρωτομαστορα ξέχασαν να θυσιάσουν για να πάει καλά το έργο.
Σήμερα το πρωί πέρασα από τη γέφυρα. Είναι σαν να περνάς χωματόδρομο με λακκούβες.
300 χιλιάδες για μια τεράστια γεφυρα!
τι σας περιμένει, αν συμβεί αυτό που
σκέφτονται όλοι.
Και μόνο το κόστος της παρέμβασης καταδεικνύει ότι πρόκειται για επουσιώδες και ασήμαντο έργο. Αν όντως υπήρχε πρόβλημα το κόστος συντήρησης θα ανερχόταν σε εκατομμύρια ευρώ. Σήριαλ κατάντησε.
Ανακοίνωση δε θα βγάλει ο συνταξιούχος;
Αν δεν βγάλει αυτός μην πιστεύετε τίποτα. Εξάλλου από το κείμενο δεν προκύπτει ποιος υπογράφει την ανακοίνωση. Όλο πρωτοτυπίες είμαστε.
Η απαράδεκτη διαχείριση του θέματος της γέφυρας, ελπίζω να ήταν η εξαίρεση του κανόνα της διοίκησης Κασαπίδη γιατί εάν είναι ο κανόνας δεν μπορώ να φανταστώ τι έχει γίνει τόσα χρόνια…
Μετά την ηγεσία των δημοσιογράφων Καρυπίδη – Κασαπίδη στην θέση του Περιφερειάρχη, αναπολούμε με πόνο τις ηγεσίες του Μητλιάγκα και του Δακή στην αντίστοιχη θέση…
Οι οποίες δεν έκαναν πραμα
🤔🤔🤔🤔
Έχεις δίκιο. Όλοι αυτοί οι προηγούμενοι, δεν είχαν ευθύνη που ουδέποτε από κατασκευής της γέφυρας, δεν τράβηξαν το αυτάκι κανενός Μηχανικού, καμίας Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών (ΔΤΥ) & Διεύθυνσης Συντήρησης Έργων (ΔΣΕ) της Περιφέρειας και της πρώην Νομαρχίας, να εκτελέσουν την παραμικρή και υποχρεωτική συντήρηση, εκτός από ασφαλτοστρώσεις;
Αλλά καλά που το θυμήθηκα, όπως αποδείχτηκε, κάποιοι είχαν χάσει τα σχέδια όλα αυτά τα χρόνια…
Ας είναι καλά ο Θεούλης και δεν έτυχε κάτι στη δική τους βάρδια!
Αδιάβατη η γέφυρα από τις λακκούβες και το κατεστραμμένο οδόστρωμα.
Χάλια μαύρα, βομβαρδισμένη.
kozan, κανε γκαλοπ στον Fb αν εμπιστευεται ο κοσμος την κατασταση της γεφυρας….
Το γεγονός ότι δίνονται πληροφορίες για τη συντήρηση της γέφυρας σε όρους μηχανικής αποδεικνύει την κατάντια στην οποία έχει περιπέσει η περιφερειακή αρχή. Υπό άλλες συνθήκες, δηλαδή σε μια κανονική χώρα, θα γίνονταν μια απλή αναφορά- ανακοίνωση για εργασίες συντήρησης και όχι σήριαλ με ήρωα έναν ανίδεο “σωτήρα”. Ντροπή και τίποτα άλλο. Για τα πανηγύρια είναι όλοι τους.