prwtoselida


       

Ολοκληρώθηκε το δεύτερο έργο τοπικής ενίσχυσης του προβόλου Μ6.2 προϋπολογισμού 301.000,00 ευρώ, το οποίο κρίθηκε ως αναγκαίο για την διασφάλιση της λειτουργίας της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων

12 Οκτωβρίου 2023
11:59

Στη συνέχεια του έργου αυτού διενεργήθηκαν δοκιμαστικές φορτίσεις, προκειμένου να επαληθευθούν τα αποτελέσματα της τοπικής ενίσχυσης αλλά και η συμπεριφορά υπό φορτίο των συγκεκριμένων σημείων της Γέφυρας.

Σύμφωνα με το κείμενο συμπερασμάτων η Υψηλή Γέφυρα Σερβίων ανοίγει άμεσα με τους παρακάτω περιορισμούς.

Προτείνεται η αμφίπλευρη διέλευση φορτηγών οχημάτων έως 40 τόνων, με περιορισμό απόστασής τους τα 100μ. και μέγιστη ταχύτητα τα 40km/h και χωρίς κάποιο περιοριστικό μέτρο απόστασης για τα οχήματα έως 3,5t.

Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της γέφυρας θα πραγματοποιείται καταγραφή της συμπεριφοράς της υπό κανονική κυκλοφορία και στην συνέχεια θα αξιολογηθούν εκ νέου οι όροι κυκλοφορίας.

Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους εξειδικευμένους Τεχνικούς Συμβούλους Κωνσταντίνο Κατάκαλο και Παναγιώτη Πανέτσο για την προσφορά τους όπως επίσης και τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών της Έδρας της Περιφέρειας.

Πρώτη προτεραιότητα για την Περιφερειακή Αρχή αποτελεί η διασφάλιση της ανθρώπινης ζωής και εν προκειμένω η ασφαλής κυκλοφορία επί της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων.

12 σχόλια

  • 300 χιλιάρικα για ένα σοβατισμα και έξι μήνες κλειστή η γέφυρα .Την γυναίκα του πρωτομαστορα ξέχασαν να θυσιάσουν για να πάει καλά το έργο.

    • Και μόνο το κόστος της παρέμβασης καταδεικνύει ότι πρόκειται για επουσιώδες και ασήμαντο έργο. Αν όντως υπήρχε πρόβλημα το κόστος συντήρησης θα ανερχόταν σε εκατομμύρια ευρώ. Σήριαλ κατάντησε.

    • Αν δεν βγάλει αυτός μην πιστεύετε τίποτα. Εξάλλου από το κείμενο δεν προκύπτει ποιος υπογράφει την ανακοίνωση. Όλο πρωτοτυπίες είμαστε.

  • Η απαράδεκτη διαχείριση του θέματος της γέφυρας, ελπίζω να ήταν η εξαίρεση του κανόνα της διοίκησης Κασαπίδη γιατί εάν είναι ο κανόνας δεν μπορώ να φανταστώ τι έχει γίνει τόσα χρόνια…
    Μετά την ηγεσία των δημοσιογράφων Καρυπίδη – Κασαπίδη στην θέση του Περιφερειάρχη, αναπολούμε με πόνο τις ηγεσίες του Μητλιάγκα και του Δακή στην αντίστοιχη θέση…

    • Έχεις δίκιο. Όλοι αυτοί οι προηγούμενοι, δεν είχαν ευθύνη που ουδέποτε από κατασκευής της γέφυρας, δεν τράβηξαν το αυτάκι κανενός Μηχανικού, καμίας Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών (ΔΤΥ) & Διεύθυνσης Συντήρησης Έργων (ΔΣΕ) της Περιφέρειας και της πρώην Νομαρχίας, να εκτελέσουν την παραμικρή και υποχρεωτική συντήρηση, εκτός από ασφαλτοστρώσεις;
      Αλλά καλά που το θυμήθηκα, όπως αποδείχτηκε, κάποιοι είχαν χάσει τα σχέδια όλα αυτά τα χρόνια…
      Ας είναι καλά ο Θεούλης και δεν έτυχε κάτι στη δική τους βάρδια!

  • Το γεγονός ότι δίνονται πληροφορίες για τη συντήρηση της γέφυρας σε όρους μηχανικής αποδεικνύει την κατάντια στην οποία έχει περιπέσει η περιφερειακή αρχή. Υπό άλλες συνθήκες, δηλαδή σε μια κανονική χώρα, θα γίνονταν μια απλή αναφορά- ανακοίνωση για εργασίες συντήρησης και όχι σήριαλ με ήρωα έναν ανίδεο “σωτήρα”. Ντροπή και τίποτα άλλο. Για τα πανηγύρια είναι όλοι τους.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι