Ωστόσο, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, “βρισκόμαστε ήδη στον 5ο χρόνο διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας και ο κάθε υπουργός που διαδέχεται τον άλλον σε αυτό το χαρτοφυλάκιο είτε αποστασιοποιείται από τον προηγούμενο είτε «αντιπολιτεύεται» τον προηγούμενο, ξηλώνοντας ή τροποποιώντας προηγούμενες ρυθμίσεις της ίδιας κυβέρνησης. Επομένως το νομοσχέδιο αποτελεί κραυγαλέα παραδοχή της αποτυχίας της Κυβέρνησης Ν.Δ., του επιτελικού κράτους και της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού στα χρόνια που προηγήθηκαν. ”
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι η κυβέρνηση αποφάσισε τελικά να καταργήσει την “Επιτροπή Πρότυπης Τουριστικής Αξιοποίησης και Προστασίας του Ναυαγίου Ζακύνθου” την οποία η ίδια θέσπισε το 2021 και να οδηγήσει σε λύση και εκκαθάριση την Α.Ε. ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, την οποία η ίδια ίδρυσε, επίσης το 2021. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις δικαιώθηκε η θέση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, των φορέων και των απλών πολιτών που εναντιώθηκαν έγκαιρα στην νομοθέτησή τους και υπερασπίστηκαν το δημόσιο συμφέρον ενάντια στην προσπάθεια υφαρπαγής και εκποίησης της δημόσιας περιουσίας και της ανεξέλεγκτης τακτικής των απευθείας αναθέσεων.
“Ποιος όμως πληρώνει τα «σπασμένα», κυρία υπουργέ, από τις ζημιές και τα προβλήματα που εσείς οι ίδιοι δημιουργήσατε;”, αναρωτήθηκε η κ. Βέττα.
εσείς πάλι, ασχολείστε με το ράψιμο του νυφικού!!!!!
Εσυ ασχολεισαι βλεπω σαν καμια κουτσομπολα της γειτονιας , και ορισμενοι δημοσιογραφοι εκ Αθηνων μερια!
Από το ενημερωτικό δελτίο που διάβασες “Ανώνυμε” αυτό κατάλαβες; Άντε εσύ δεν είσαι σε θέση να αντιληφθείς το πρόβλημά σου! Συγγενείς δεν έχεις;
αύριο θα βγάλουν το σεντόνι να δούμε αν είναι λερωμένο.
Και μεθαυριο θα βγουν τα στοιχεια που θα αποδικνυουν το ποσο μπανανια μας καταντησε ο αρχηγος σου εδω και 4,5 χρονια!
Πόπη μη μας τρελάνεις ότι τα ξέρεις όλα…
Η κυρία Βέττα θα πρέπει θέσει το θέμα των καυσίμων για τις τουριστικές μονάδες της Περιφέρειάς μας.
Καίμε 8 μήνες θέρμανη συγκριτικά με τις τουριστικές επιχειρήσεις της νοτιας Ελλάδας και δεν επιδοτούμαστε γι’ αυτό.