Ετοιμάζεται και το πρώτο ηλεκτροκίνητο ΙΧ με μετατροπή από συμβατικό – Μία ολοκαίνουργια φόρμουλα από το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας 

19 Ιουλίου 2017
10:11

Μία ολοκαίνουργια φόρμουλα από το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας φιλοδοξεί να κατακτήσει μια από τις πρώτες θέσεις στον διεθνή αγώνα μονοθέσιων, που ξεκινά σήμερα στην πίστα του Βαράνο της Ιταλίας, με τη συμμετοχή δεκάδων φοιτητικών ομάδων από πανεπιστήμια όλης της Ευρώπης (Formula Student), και θα ολοκληρωθεί στις 23 Ιουλίου.

Η ομάδα “Formula Student ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας”, με τη συμμετοχή 20 φοιτητών από το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού του ΤΕΙ …”πάτησε γκάζι” για να προλάβει να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό και την κατασκευή της μονοθέσιας φόρμουλας και έτσι θα τρέξει με πλήρες όχημα σε μία από τις κατηγορίες του αγώνα ταχύτητας, δοκιμάζοντας στην πράξη τις δυνατότητες, αλλά και τις αδυναμίες του πρώτου οχήματος της ιστορίας του ακαδημαϊκού ιδρύματος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του τμήματος Στέλιο Μαρόγλου, ο σχεδιασμός της φόρμουλα έγινε με ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική και την αντοχή του οχήματος και άρα στα υλικά, ενώ εξέφρασε την ελπίδα ότι παρ’ όλο που είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει ΤΕΙ στον διεθνή αγώνα μονοθέσιων, θα καταλάβει μία καλή θέση. “Η παράδοση θα συνεχιστεί και τις επόμενες χρονιές -εφόσον έγινε η αρχή- με τη συμπλήρωση της ομάδας από νέους φοιτητές και με τροποποιήσεις στο όχημα” δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μαρόγλου.

Στα “σκαριά” το πρώτο ηλεκτροκίνητο με μετατροπή συμβατικού ΙΧ από το ΤΕΙ

Ο κ. Μαρόγλου ανέφερε επίσης ότι το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας ολοκληρώνει και θα παρουσιάσει, το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους, το πρώτο ηλεκτροκίνητο ΙΧ που προέκυψε ύστερα από μετατροπή ενός συμβατικού Ford Fiesta.

“Γνωρίζουμε το know-how και ελπίζουμε, ότι σε λίγους μήνες θα μπορούμε να πιστοποιούμε μηχανικούς για τροποποιήσεις οχημάτων σε ηλεκτροκίνητα, όπως γίνεται σήμερα με τις μετατροπές κινητήρων φυσικού αερίου” είπε χαρακτηριστικά.

Τα ηλεκτροκίνητα συμβατικά αυτοκίνητα θα μπορούν να “φορτίζουν” σε σταθμούς της Κοζάνης και θα έχουν αυτονομία ανάλογα με την μπαταρία τους, ενώ θα έχουν μηδενική επιβάρυνση σε ρύπους για το περιβάλλον και σχεδόν μηδενικό κόστος κίνησης.

Ε. Ρακιτζή – ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/epistimi/etoimazetai-kai-proto-ilektrokinito-ih-me-metatropi-apo-symvatiko#ixzz4nG4kq9mX

5 σχόλια

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι