Eγκρίθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) του Δήμου Κοζάνης.
Στόχος του Σ.Β.Α.Κ. η αναβάθμιση των υποδομών ήπιας κινητικότητας με τη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών που θα εξασφαλίζουν την ασφαλή, απρόσκοπτη και άνετη μετακίνηση των πεζών προνοώντας παράλληλα για:
-
Αναβάθμιση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας
-
Σταδιακή προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου
-
Εκσυγχρονισμό και βελτίωση της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών
-
Αποτελεσματική πληροφόρηση των μετακινούμενων για τα διαθέσιμα μέσα μεταφοράς
-
Δράσεις ενημέρωσης των πολιτών και σεβασμός των κανόνων από όλους τους χρήστες της οδού
Αν πρόκειται για το ΣΒΑΚ του Ιωαννίδη, δεν υπάρχει λόγος να εφαρμοστεί, μόνο και μόνο επειδή εγκρίθηκε απ’ το Υπουργείο. Ας ελπίσουμε πως ο νέος δήμαρχος θ’ αποδειχθεί σοβαρός και θα το πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων!
Αρκετά πια με τα προσβλητικά σχόλια που δε λένε τίποτα! Δεν με νοιάζει ποιου είναι το σχέδιο, γιατί πρώτη φορά βλέπω μια πρόταση σοβαρή, υλοποιήσιμη (με την προϋπόθεση της επαρκούς χρηματοδότησης), και με προοπτική για το μέλλον της πόλης. Αν δε γίνει τίποτα, και η πρόταση πεταχτεί στα σκουπίδια, όπως προτείνει ο παραπάνω σχολιαστής, απλώς η πόλη δεν θα είναι βιώσιμη τα επόμενα χρόνια λόγω της υπερθέρμανσης, καθώς η κλιματική αλλαγή δεν περιμένει. Μακάρι η νέα δημοτική αρχή να κλείσει τα αυτιά της και να υλοποιήσει τη μελέτη για το καλό όλων μας.
Εξήγησέ μας για ποιο λόγο είχαμε στην Κοζάνη τηλεθέρμανση μέχρι Αγίου Κωνσταντίνου. Δεν αντέχεται ρε φίλε τόση υπερθέρμανση! Προφανώς ενημερώνεσαι απ’ το ΣΚΑζΙ και βλέπεις παντού υπερθέρμανση.
Όσο για το “σοβαρή πρόταση”, Λευτέρη καρφώνεσαι!
Ο εφιαλτης του Χάρη Βαρδάκα (και η χαρά της υπολοιπης πολης)
5.676 θέσεις πάρκινγκ….
Ο νέος δήμαρχος και με τη συμβολή των τεχνικών συμβούλων να προχωρήσει και να εξηγήσει στους δημότες τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ΣΒΑΚ και να προχωρήσει στην υλοποίησή του. Η Κίνηση και ο Κουζιάκης να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια αφού είναι για το καλό της πόλης.