Γνωρίζετε ότι το kozan.grείναι από τα ελάχιστα site, του είδους του, στην Π.Ε. Κοζάνης, με παραγωγή πρωτογενούς υλικού – ειδήσεων, σταθερά, σε Κοζάνη & τα τελευταία 12 χρόνια και στην Πτολεμαΐδα, καλύπτοντας σε ποσοστό άνω του 80% όλα τα γεγονότα δράσεις που λαμβάνουν χώρα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Δ. Μακεδονίας;
Πινακίδα σήμανσης υπάρχει ώστε νόμιμα να μπορεί να στρίψει το λεωφορείο (αστικό), λογική όμως υπάρχει; Είναι δυνατόν σε μονόδρομο να υπάρχει εξαίρεση απαγόρευσης μόνο για λεωφορεία (αστικά); Αυτά πραγματικά μόνο στην Πτολεμαΐδα γίνονται.
Όλα αυτά τα ωραία ξεκινούν από το γεγονός ότι στη λαϊκή αγορά, υπάρχει αμαξοστάσιο αστικών λεωφορείων. Σε ποια άλλη πόλη υπάρχει αμαξοστάσιο λεωφορείων μέσα στο κέντρο της πόλης; Ας μας πει λοιπόν ο δήμαρχος με την ευκαιρία αν αυτό είναι νόμιμο, αν υπάρχει σχετική άδεια, και τι ακριβώς εξυπηρετεί. Πρόσφατα από ο, τι διάβασα, ο δήμος παραχώρησε στα αστικά για αυτόν το σκοπό μέρος στην ΑΕΒΑΛ. Τι συμβαίνει λοιπόν; Ποιος κοροϊδεύει ποιον; Τα αστικά είναι μια ιδιωτική επιχείρηση. Και ο δήμος παραχωρεί ένα μεγάλο μέρος για στάθμευση, τη στιγμή οου οι πολίτες δεν βρίσκουν να παρκάρουν. Έτσι βοηθάει ο δήμος την τοπική αγορά; Δεν μπορούν δηλαδή τα λεωφορείο να σταθμεύουν έξω από την πόλη και να περνάνε να παίρνουν τους επιβάτες από μια στάση όμορφη; Αυτά είναι τρελά πράγματα, που μόνο στην Πτολεμαΐδα συμβαίνουν.
Κάνεις λάθος φίλε μου. Αυτό ισχύει σε πολλές πόλεις της Ελλάδος και του εξωτερικού. Το ίδιο ισχύει στην Κοζάνη ώστε τα λεωφορεία να στρίψουν από τη Γκέρτσου προς την Ολύμπου (Πλατεία Λασσάνη) αλλά και στην Αθήνα υπάρχουν οδοί όπου σε μονής κυκλοφορίας δρόμο μια λωρίδα πάει ανάποδα μόνο για τα λεωφορεία ή τραμ (το ίδιο ισχύει και για πόλεις του εξωτερικού)
Παραμύθια μας λες φίλε μου. Πες μας σε ποια χώρα και σε ποια πόλη, εκεί που οδηγείς το όχημά σου σε μονόδρομο έρχεται κατά πάνω σου ένα λεωφορείο, χωρίς να μπορείς να πας κάπου. Πρέπει να κάνεις όπισθεν. Αυτό που λες εσύ είναι κάτι σαν αυτό που συμβαίνει. Άστο.
Με μια διαφορά φίλε. Η ΟΛΎΜΠΟΥ ανεβαίνει κανονικά για όλα τα οχήματα. Η στροφή από Γκερτσου απαγορεύεται μόνο, όπως και πιο κάτω Γκερτσου με Αριστοτέλους.
Στα αστικά κατά καιρούς έχουν παραχωρηθεί χώροι για αμαξοστάσιο (Στρατόπεδο, ΑΕΒΑΛ). Υπάρχει μια απόφαση της κάποτε νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Κοζάνης (μπορεί να είναι και 50 ετών….) για παραχώρηση τμήματος του δρόμου, οδός Κ. Φούφα, για αφετηρία των Αστικών γραμμών Πτολεμαΐδας. Με αυτή την απόφαση λοιπόν οι μέτοχοι των αστικών θεωρούν (χωρίς να ισχύει φυσικά κάτι τέτοιο) ότι μπορούν να σταθμεύουν όλη τη διάρκεια της ημέρας τα οχήματά τους στο χώρο της αφετηρίας. Να λειτουργεί δηλαδή ο χώρος της όδου ως αμαξοστάσιο. Κανένας δήμαρχος από το 2008 και έπειτα δεν τόλμησε να “συγκρουστεί” να τα Αστικά. Η Σολομόντεια λύση λοιπόν είναι η “ενοικίαση” (δεν γνωρίζω το συμφωνηθέν τίμημα) του χώρου της λαϊκης αγοράς για αφετηρία – αμαξοστάσιο. Έαν ανοίξουμε τον ασκό του Αιόλου για τα αστικά ας πράξουμε το ίδιο και με τα ταξί. Όλη η οδός Παυλίδη Αδαμοπούλου (από το ύψος της Μαρτίου μέχρι το σχολείο) πιάτσα…… Αλήθεια τα ταξι δεν είναι Ράδιο ταξι;;; Υπάρχει λόγος για την ύπαρξη-στάθμευση τόσων οχημάτων ταξι στην κεντρική πλατεία;;; Μήπως είναι η ευκαιρία το 80+ % της δημοτικής αρχής να πράξει τα δέοντα;;; Ή υπάρχει ο φόβος το 80 % να γίνει 10% ;;;
Για εμάς, τους κατοίκους της λαϊκής αγοράς, τα αστικά αποτελούν μία μόνιμη πηγή θορύβου και ταλαιπωρίας. Κάνουν απίστευτο θόρυβο βάζοντας τις μηχανές να δουλεύουν στο ρελαντί, για πολλή ώρα, μέχρι να ξεκινήσουν το δρομολόγιο τους, από τα ξημερώματα. Κάθε Τετάρτη σε συνδυασμό με τη λαϊκή αγορά γίνεται το απόλυτο κυκλοφοριακό μπάχαλο. Ο κόσμος αποβιβαζεται στο δρόμο με κίνδυνο να τους πατήσουν διερχομενα αυτοκίνητο, η κυκλοφορία κολλάει συνεχώς και δεν υπάρχει ούτε δημοτική αστυνομία ούτε τροχαία να ρυθμίσει την κατάσταση. Είναι τόσο δύσκολο να γίνει μια μεγάλη στάση, ώστε να επιβιβαζονται οι επιβάτες με ασφάλεια και να απομακρυνθεί το αμαξοστάσιο από εκεί;
Η μεταφορά του αμαξοστασίου πρέπει να γίνει χθες. Τι συζητάμε ακριβώς τώρα; Τι εξυπηρετεί και ποιον; Τους οδηγούς; Σε τι ακριβώς; Ας μας εξηγήσουν λοιπόν, να ακούσουμε.
Όλα αυτά τα ωραία ξεκινούν από το γεγονός ότι στη λαϊκή αγορά, υπάρχει αμαξοστάσιο αστικών λεωφορείων. Σε ποια άλλη πόλη υπάρχει αμαξοστάσιο λεωφορείων μέσα στο κέντρο της πόλης; Ας μας πει λοιπόν ο δήμαρχος με την ευκαιρία αν αυτό είναι νόμιμο, αν υπάρχει σχετική άδεια, και τι ακριβώς εξυπηρετεί. Πρόσφατα από ο, τι διάβασα, ο δήμος παραχώρησε στα αστικά για αυτόν το σκοπό μέρος στην ΑΕΒΑΛ. Τι συμβαίνει λοιπόν; Ποιος κοροϊδεύει ποιον; Τα αστικά είναι μια ιδιωτική επιχείρηση. Και ο δήμος παραχωρεί ένα μεγάλο μέρος για στάθμευση, τη στιγμή οου οι πολίτες δεν βρίσκουν να παρκάρουν. Έτσι βοηθάει ο δήμος την τοπική αγορά; Δεν μπορούν δηλαδή τα λεωφορείο να σταθμεύουν έξω από την πόλη και να περνάνε να παίρνουν τους επιβάτες από μια στάση όμορφη; Αυτά είναι τρελά πράγματα, που μόνο στην Πτολεμαΐδα συμβαίνουν.
Κάνεις λάθος φίλε μου. Αυτό ισχύει σε πολλές πόλεις της Ελλάδος και του εξωτερικού. Το ίδιο ισχύει στην Κοζάνη ώστε τα λεωφορεία να στρίψουν από τη Γκέρτσου προς την Ολύμπου (Πλατεία Λασσάνη) αλλά και στην Αθήνα υπάρχουν οδοί όπου σε μονής κυκλοφορίας δρόμο μια λωρίδα πάει ανάποδα μόνο για τα λεωφορεία ή τραμ (το ίδιο ισχύει και για πόλεις του εξωτερικού)
Παραμύθια μας λες φίλε μου. Πες μας σε ποια χώρα και σε ποια πόλη, εκεί που οδηγείς το όχημά σου σε μονόδρομο έρχεται κατά πάνω σου ένα λεωφορείο, χωρίς να μπορείς να πας κάπου. Πρέπει να κάνεις όπισθεν. Αυτό που λες εσύ είναι κάτι σαν αυτό που συμβαίνει. Άστο.
Με μια διαφορά φίλε. Η ΟΛΎΜΠΟΥ ανεβαίνει κανονικά για όλα τα οχήματα. Η στροφή από Γκερτσου απαγορεύεται μόνο, όπως και πιο κάτω Γκερτσου με Αριστοτέλους.
Παρακαλώ τον κύριο που έκανε την καταγγελία νά έρθει αύριο Δευτέρα
Στην τροχαία να ενημερωθεί
Ευχαριστώ
Στα αστικά κατά καιρούς έχουν παραχωρηθεί χώροι για αμαξοστάσιο (Στρατόπεδο, ΑΕΒΑΛ). Υπάρχει μια απόφαση της κάποτε νομαρχιακής αυτοδιοίκησης Κοζάνης (μπορεί να είναι και 50 ετών….) για παραχώρηση τμήματος του δρόμου, οδός Κ. Φούφα, για αφετηρία των Αστικών γραμμών Πτολεμαΐδας. Με αυτή την απόφαση λοιπόν οι μέτοχοι των αστικών θεωρούν (χωρίς να ισχύει φυσικά κάτι τέτοιο) ότι μπορούν να σταθμεύουν όλη τη διάρκεια της ημέρας τα οχήματά τους στο χώρο της αφετηρίας. Να λειτουργεί δηλαδή ο χώρος της όδου ως αμαξοστάσιο. Κανένας δήμαρχος από το 2008 και έπειτα δεν τόλμησε να “συγκρουστεί” να τα Αστικά. Η Σολομόντεια λύση λοιπόν είναι η “ενοικίαση” (δεν γνωρίζω το συμφωνηθέν τίμημα) του χώρου της λαϊκης αγοράς για αφετηρία – αμαξοστάσιο. Έαν ανοίξουμε τον ασκό του Αιόλου για τα αστικά ας πράξουμε το ίδιο και με τα ταξί. Όλη η οδός Παυλίδη Αδαμοπούλου (από το ύψος της Μαρτίου μέχρι το σχολείο) πιάτσα…… Αλήθεια τα ταξι δεν είναι Ράδιο ταξι;;; Υπάρχει λόγος για την ύπαρξη-στάθμευση τόσων οχημάτων ταξι στην κεντρική πλατεία;;; Μήπως είναι η ευκαιρία το 80+ % της δημοτικής αρχής να πράξει τα δέοντα;;; Ή υπάρχει ο φόβος το 80 % να γίνει 10% ;;;
Ναι δεν πρεέπει να υπάρχει αμαξοστάσιο στο κέντρο της πόλης
Αγαπητέ δήμαρχε, κάποτε πρέπει να σπάσεις και αυγά. Δεν γίνεται να τα έχεις καλά με όλους.
Για εμάς, τους κατοίκους της λαϊκής αγοράς, τα αστικά αποτελούν μία μόνιμη πηγή θορύβου και ταλαιπωρίας. Κάνουν απίστευτο θόρυβο βάζοντας τις μηχανές να δουλεύουν στο ρελαντί, για πολλή ώρα, μέχρι να ξεκινήσουν το δρομολόγιο τους, από τα ξημερώματα. Κάθε Τετάρτη σε συνδυασμό με τη λαϊκή αγορά γίνεται το απόλυτο κυκλοφοριακό μπάχαλο. Ο κόσμος αποβιβαζεται στο δρόμο με κίνδυνο να τους πατήσουν διερχομενα αυτοκίνητο, η κυκλοφορία κολλάει συνεχώς και δεν υπάρχει ούτε δημοτική αστυνομία ούτε τροχαία να ρυθμίσει την κατάσταση. Είναι τόσο δύσκολο να γίνει μια μεγάλη στάση, ώστε να επιβιβαζονται οι επιβάτες με ασφάλεια και να απομακρυνθεί το αμαξοστάσιο από εκεί;
Η μεταφορά του αμαξοστασίου πρέπει να γίνει χθες. Τι συζητάμε ακριβώς τώρα; Τι εξυπηρετεί και ποιον; Τους οδηγούς; Σε τι ακριβώς; Ας μας εξηγήσουν λοιπόν, να ακούσουμε.
Δεν μπαίνει σε μονόδρομο!!
Σε περιπτωση ατυχηματος μπορει να μας πει καποιος τι συμβαινει?ποιος εχει το δικιο(νομο) με το μερος του?
Ο διοικητης τροχαιας εγραψε ποιο πανω οποιος εκανε την καταγγελια ειναι προθυμος να τον ενημερωσει.