Την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024, υπεγράφη η σύμβαση για τη σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης για την πόλη της Κοζάνης μεταξύ του Δημάρχου Γιάννη Κοκκαλιάρη και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας THE ROAD I.K.E. – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Νικολάου Ηλιού, παρουσία του αρμόδιου Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Κώστα Βόμβα.
Η εν λόγω κυκλοφοριακή μελέτη, συμβατικής αμοιβής 157.097,48€ (χωρίς ΦΠΑ) με χρηματοδότηση από το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα (ΕΑΠ) 2012-2016 για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στο πλαίσιο του τέλους ανάπτυξης, θα αξιολογήσει το σύνολο των κυκλοφοριακών μελετών που έχουν εκπονηθεί και εφαρμοστεί στον Δήμο Κοζάνης και θα αναθεωρήσει, επικαιροποιήσει αλλά και επεκτείνει τον σχεδιασμό των παρεμβάσεων.
Ειδικότερα, το αντικείμενο της μελέτης είναι:
- Η αξιολόγηση των παρεμβάσεων που εφαρμόστηκαν, αλλά και του τρόπου υλοποίησης τους (σήμανση κλπ).
- Ο έλεγχος των επιπτώσεων από την ανακατανομή των κυκλοφοριακών φόρτων (νέες μετρήσεις κλπ), καταγραφή νέων προβλημάτων.
- Η τροποποίηση της υφιστάμενης κυκλοφοριακής οργάνωσης για την αντιμετώπιση των ενδεχόμενων νέων προβλημάτων αλλά και του τρόπου εφαρμογής των παρεμβάσεων που υλοποιήθηκαν.
- Η επέκταση των παρεμβάσεων, με κύρια κατεύθυνση την ανάπτυξη ενός λειτουργικού συστήματος κυκλοφορίας και στάθμευσης καθώς και ενός δικτύου πεζόδρομων που να ενοποιεί υφιστάμενους κοινόχρηστους – δημόσιους χώρους αλλά και συγκεκριμένες χρήσεις (εκπαίδευση κλπ).
- Η διερεύνηση παρέμβασης στο σύστημα της στάθμευσης (διερεύνηση του τρόπου λειτουργίας των υφιστάμενων χώρων στάθμευσης ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα καθώς και δημιουργίας νέων χώρων στάθμευσης / εφαρμογή ελεγχόμενης στάθμευσης στις κεντρικές περιοχές του Δήμου).
- Η αξιολόγηση των υφιστάμενων διαδρομών δημοτικής συγκοινωνίας και ο επανασχεδιασμός τους.
- Η αξιολόγηση του υφιστάμενου σχεδιασμού του δικτύου ποδηλατοδρόμων.
- Παρεμβάσεις σημειακού χαρακτήρα σε επικίνδυνα σημεία του Δήμου.
Ως περιοχή μελέτης ορίζεται:
- η περιοχή που βρίσκεται βόρεια της περιοχής του ΟΣΕ και περιβάλλεται από τις οδούς Δημοκρατίας, Π. Χαρίση, Δαβάκη, 3ης Σεπτεμβρίου, Βελβεντού, Τριών Δένδρων, Αλιάκμονος, Γιάνναρη, Φιλίππου Β’, Μεγ. Αλεξάνδρου, Π.Μελά, Μοναστηρίου, Μαμάτσιου. Συμπεριλαμβανομένων των οδών που την περικλείουν.
- η περιοχή που βρίσκεται νότια της περιοχής του ΟΣΕ και περιβάλλεται από τις οδούς
-Α΄ υποπεριοχή: Στρ. Μακρυγιάννη, Αντιγόνου, Ι. Κακριδή, Αγγ. Σικελιανού, Παπάφη, Βελισσαρίου, Εμμ. Μπενάκη. Συμπεριλαμβανομένων των οδών που την περικλείουν.
-Β΄ υποπεριοχή: Αντιγόνου, Κορδάτου, Αλεξίου, Ιωνίας Ι. Κακριδή. Συμπεριλαμβανομένων των οδών που την περικλείουν.
Η συνολική καθαρή συμβατική προθεσμία για την εκτέλεση της σύμβασης, ανέρχεται σε δώδεκα (12) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης ανάθεσης της μελέτης.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Κοζάνης
Επειδή τα έλεγα και για τους προηγούμενος, Δήμαρχε μου εσύ αν εξαιρέσεις την υπογραφή σήμερα, έχεις κάνει κάτι οτιδήποτε για το συγκεκριμένο έργο εκτός από τη φωτογραφία ;
Άντε μήπως κάποτε απαλλαγούμε απ’ τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις Κουκουλόπουλου-Τζέκη!
Τα πράγματα είναι πολύ απλά: κλείστε για μια μέρα τη Γκέρτσου, δείτε τι θα γίνει στην πόλη και η λύση του κυκλοφοριακού θα ξεπροβάλει λαμπρή μπροστά στα μάτια σας!
Αμαν πια με αυτές τις μελέτες δουλειά δεν έχουμε δεν κάνουμε καμιά μελέτη για να περάσει η ώρα…
….ρε κοιτάξετε εκεί να φτιάξετε κανα δρόμο της προκοπής με τις γαϊδουρόστρατες μείναμε κι αφήστε τις κυκλοφοριακές μελέτες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Περιφερειακό δρόμο πέριξ της πόλης να αποσυμφορηθει η Γκέρτσου από τα βαρέα οχήματα.
Ποιοι θα κάνουν την μελέτη;
Ο Αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών ποζάρει με χάρη στη σύναψη των συμβάσεων μεταξύ των αναδόχων και του Δημάρχου.
Ο περιφερειακός δρόμος από Δρεπανο-Εγνατία-καλόγριες-Κασλας-Λουνες-Λευκοβρυση-Παναγιά-Κόμβος Σιάτιστας-πάλι Εγνατία είναι αναγκαίος για την αποσυμφόρηση της πολης.
Πριν από το σεισμό του 19995 τον συζητούσαμε αλλά ο κ Κουκουλοπουλος τον εγκατέλειψε για να μη χαλάσει το χατήρι ιδιοκτητών-ψηφοφόρων .
Αυτό να συζητηθεί και να αντιμετωπιστεί ιδιαιτερα.!!! Θα είναι σοβαρή μακροπρόθεσμη λύση για την παραρουσς μελέτη που υπογράφηκε και καλά έκανε αλλά δε φτάνει.!