Συνδυασμός “Ενότητα”: Ξεκινά η εκπόνηση της κυκλοφοριακής μελέτης για την πόλη της Κοζάνης

2 Φεβρουαρίου 2024
10:59

Το αμέσως επόμενο διάστημα ξεκινά η εκπόνηση της κυκλοφοριακής μελέτης για την πόλη της Κοζάνης. Μιας μελέτης που περιλαμβανόταν στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου για το 2023 και για την οποία ολοκληρώθηκαν επιτυχώς οι διαγωνιστικές διαδικασίες και η ανάθεσή της έγινε σε συνεδρίαση της Οικονομικής επιτροπής στις 22 Δεκεμβρίου.

Η κυκλοφοριακή μελέτη ανατέθηκε και θα εκπονηθεί σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο.

Στα τέλη του 2023 εγκρίθηκε από το Υπουργείο Υποδομών το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για το Δήμο Κοζάνης, συνεπώς υπάρχει μία στόχευση, υπάρχει μία κατεύθυνση για τα ζητήματα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η κυκλοφοριακή μελέτη.

Βεβαίως, ο κεντρικός στόχος που καλούνται να υπηρετήσουν τόσο το ΣΒΑΚ όσο και η κυκλοφοριακή μελέτη, πέρα από τις ομαλές συνθήκες κυκλοφορίας, είναι η επίτευξη των στόχων της κλιματικής ουδετερότητας που είναι ο κεντρικός πολιτικός στόχος του Δήμου Κοζάνης για το 2030, δεδομένου ότι ο Δήμος περιλαμβάνεται στις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις της Ευρώπης έως το 2030.

Επισημαίνεται ότι τα οχήματα, η κυκλοφορία, συμβάλλουν σε ποσοστό υψηλότερο του 20% στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

13 σχόλια

  • Οι μπαρούφες της κλιματικής ουδετεροτητας συνεχίζονται!!! Σε μια πόλη που μέχρι το 2030 δεν θα έχει καμία σχέση με το σήμερα. Θα έχει τελειώσει!!

  • Τι θέλει να πει ο ποιητής με την έκδοση ανακοίνωσης;
    Τα ίδια πράγματα με τον τόπο να ζεις όταν έχασε τις εκλογές
    Δυστυχώς αλλιώς ο πολίτης που αντιμετωπίζει την καθημερινότητα αντιλαμβάνεται τα προβλήματα,από εκείνους που σχεδιάζουν χωρίς υλοποίηση στα χαρτια

  • ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΧΑΧΑΧΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΜΑΖΕΨΕ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΑΤΕΣ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΝΕ ΟΠΟΥ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 10ΑΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  • Καλα ακομα δεν καταλαβαν πως χασανε;οτι ο κοσμος δεν τους θελει αλλο ;φτασανε την πολη 48η στις 48 ως η χειροτερη στην Ελλαδα.Δεν καταλαβαινουν πως προκαλουν;

  • Αν ο κάθε δήμαρχος έβγαζε τη δημοτική αστυνομία να κάνει τη δουλειά της και δεν την είχε μόνο για τα παρκόμετρα τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Είναι μπροστά και αφήνουν ο καθένας να παρκάρει όπου θέλει, π.χ. κατά μήκος της παυλου Μελά, μπροστά από τον ζανδε ,ακόμα και τους επαγγελματίες ου σταματούν στη μέση του δρόμου και όχι στις θέσεις φορτωεκφορτωσης.
    Άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι η κατασκευή περιφερειακων δρόμων. Η Κοζάνη μπορεί να είναι η μοναδική πόλη που δεν έχει ένα περιφερειακό δρόμο. Όλα τα αυτοκίνητα μέσα από την πόλη. Οι πόλεις της Θεσσαλίας έχουν περιμετρικά τους, σε όλες τις κατευθύνσεις περιφερειακους. Επιτέλους θα ξυπνήσουμε…

  • Ο ανίκανος Μαλούτας αποδεικνύεται καθημερινά ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ! Τι θα πει “τα οχήματα, η κυκλοφορία, συμβάλλουν σε ποσοστό υψηλότερο του 20% στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου”;;;; Ότι θ’ αδειάσουμε την πόλη από οχήματα, για να ικανοποιήσουμε τις ανοησίες περί “αερίων του θερμοκηπίου”; Πριν 50 χρόνια η Κοζάνη ΔΕΝ είχε αυτοκίνητα. είχε όμως αστικά ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΩΣ. Τι έκανες Μαλούτα για να έχει η Κοζάνη αστική συγκοινωνία και να μη χρειαζόμαστε ΙΧ; Τι έκανες Μαλούτα για ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ χώρους στάθμευσης, ώστε ν’ αδειάσουν οι δρόμοι από ΙΧ; Ακόμα και το χώρο στην Πλ. Συντάγματος κατάφερες να τον ρημάξεις.

  • α. αν πρέπει να γίνει κάτι είναι ο περιφερειακός δρόμος που απέκτησαν όλες οι πόλης μεγέθους Κοζάνης και μεγαλύτερο

    β. η πόλη τελείωσε σε δέκα χρόνια θα είναι κωμόπολη και ως εκ τούτου αυτοκίνητα γιοκ, θα σε παρακαλούν να παρκάρεις στην κεντρική πλατεία για να δουν κίνηση

    γ. τα περί κλιματικά ουδέτερης και έξυπνης πόλης είναι για να λέμε καμιά μακακία για να περάσει η ώρα

  • μην ανηυχειτε… τους στοχους της “ουδετεροτητας” θα τους πιασουμε…
    απλα δεν θα υπαρχει ανθρωπος στην κοζανη μεχρι το 2030!

    ειμαι σιγουρος οτι θα χαρουν πολυ καποιοι!

  • Αυτοι που διαρέουν με έπαρση ενέργειες τους για να σκεπάσουν την γύμνια των ετών που κυβέρνησαν τον τόπο, τους έκρινε ο κόσμος της Κοζάνης.Μύωπες για το τι έρχεται και άσχετοι από σχεδιασμούς σύγχρονων πόλεων καταδίκασαν την πόλη να τσιγαρίζεται και να ταλεπωρείται ο κόσμος σε μια οδό ΄΄την Γκέρτσου΄΄.Είναι απορίας άξιο αφού στερούνταν οραμάτων γιατί ασχολήθηκαν με τα κοινά..Μετά θάνατον τώρα προσπαθούν να γίνουν προφήτες.Πως: Πέραν του κυκλοφοριακού που δεν μπορείς να μετακινηθείς διαγώνια προς καμία κατεύθυνση στην πόλη κατόρθωσαν να συγκεντρώσουν τα κτήρια (Νομαρχία ,Δικαστήρια,Αστυνομικό μέγαρο και τώρα το Νοσοκομείο σε οικόπεδα χωρίς να διαθέτουν καμία θέση στάθμευσης για τον επισκέπτη. (αντε τα προ πολών ετών ανεγερθέντα θα μπορούσαν να αναφέρουν ότι όταν κτίστηκαν δεν υπήρχαν τόσα αυτ/τα._Τατελευταία όμως γιατί (Αστυνομικό Μέγαρο και τώρα η επέκταση του Μαμάτσιου Νοσοκομείου) :Δεν θα λύσει τίποτα η όποια μελέτη διότι δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις ,κανένας περιφερειακός ,καμία διαπλάτινση, Πιστεύω όμως ότι το πρόβλημα του κυκλοφοριακού και της στάθμευσης θα λυθεί από μόνο του την ερχόμενη δεκαετία.Πώς: Μα δεν θα υπάρχουν όυτε τόσα αυτοκίνητα ,ούτε τόσος πληθυσμός αφού η πόλη μας πεθαίνει.

    • οι ανθρωποι ειναι τoσο χοντροπετσοι που τους φτυνεις και λενε οτι βρέχει.

      ποσο κραξιμο έφαγαν τα τελευταια χρoνια για τον περιφερειακο και ουτε μια φορα πηήραν θεση.

      ο Μαλουτας ειχε μια ευκαιρια με την απολιγνιτοποιηση να παρει λεφτα και να τον κανει ασχοληθηκε με μακακιες και πρασινα αλογα, τοσο ασχετος ειναι, τοσο ανικανος δεν ξερω, υπαρχουν μηπως συμφεροντα δεν ξερω.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι