Τη θέση του ΠΑΣΟΚ υπέρ της θεσμοθέτησης του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών επανέλαβε ο Νίκος Ανδρουλάκης ανοίγοντας τη συζήτηση στην κοινοβουλευτική ομάδα, από την οποία δεν έλειψαν οι εντάσεις.
Η συζήτηση ξεκίνησε με τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ να δίνει το «στίγμα» της ρύθμισης για την ισότητα στο γάμο, συνεχίστηκε με την ανάλυση των βασικών σημείων του «πλάνου» από τον αρμόδιο Τομεάρχη για τα ανθρώπινα δικαιώματα, Παύλο Χρηστίδη και εξελίχθηκε στη βάση των τοποθετήσεων που έκαναν αμέσως μετά οι δύο ειδικοί επιστήμονες, ο Κώστας Ρόκας και η Λίνα Παπαδοπούλου.
Δεν έμεινε αναπάντητο κάποιο από τα ερωτήματα που έθεσαν κυρίως οι βουλευτές που έχουν ήδη εκφράσει επιφυλάξεις ή ακόμη και τη διαφωνία τους με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Οι ειδικοί αναφέρθηκαν σε μελέτες, μέσω των οποίων έχουν εξεταστεί σε βάθος όλες οι πτυχές του θέματος, ενώ οι βουλευτές στο φινάλε συμφώνησαν ότι πήραν μέρος σε μια υποδειγματική διαδικασία, ιδιαιτέρως διαφωτιστική.
Η κυρία Γιαννακοπούλου με έντονο λόγο επιτέθηκε στον συνάδελφό της, τονίζοντας ότι «δεν μπορεί να υπάρχουν βουλευτές δύο ταχυτήτων» κι ότι το ΠΑΣΟΚ οφείλει να αναδεικνύει με καθαρά λόγια τις θέσεις του. Ο Πάρις Κουκουλόπουλος προσπάθησε να «ηρεμήσει τα πνεύματα» λέγοντας ότι υπάρχει χρόνος να συνεχιστεί η κουβέντα πριν τη ψηφοφορία στη Βουλή- η βουλευτής Δυτικής Αθήνας από την πλευρά της επέμεινε: «Δε θα μου πεις τι θα λέω ή τι θα κάνω- δεν είσαι ο μπαμπάς μου».
Απόφαση της σημερινής συνεδρίασης ήταν η επανάληψη της συζήτησης την προσεχή Τρίτη, όπου και θα φανεί αν υπάρξει μεταβολή στη θέση που ήδη έχουν διατυπώσει οι βουλευτές. Να σημειωθεί ότι ενστάσεις έχουν καταθέσει πάνω από 10 βουλευτές: η γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, Ευαγγελία Λιακούλη, ο αντιπρόεδρος της βουλής, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, όπως και οι Παναγιώτης Παρασκευαϊδης, Σταύρος Μιχαηλίδης, Κατερίνα Καζάνη, Γιώργος Νικητιάδης, Χριστίνα Σταρακά, Μπουρχάν Μπουράν, Ιλχάν Αχμέτ, Μανόλης Χνάρης, Ελένη Βατσινά, Φραγκίσκος Παρασύρης, Τάσος Νικολαϊδης.
Μια χαρά του ειπε , δηλαδή επειδή ο Παρης ειναι παλιός στο ΠΑΣΟΚ θα λεει τι θα κάνουν οι άλλοι;; Πολλω δε μάλλον και αυριο μεθαύριο που θα μας ορίσει και διάδοχο ;;
Πάντως, από τα γραφόμενα στο ρεπορτάζ δεν προκύπτει να της υπέδειξε τι να πει ή τι να κάνει. Η αντίδρασή της δεν δικαιολογείται, εκτός αν υπάρχει κάποιο παρασκήνιο που δεν γνωρίζουμε.
Ο παρης τα ξέρει όλα γιαυτό η Κοζάνη είναι οπός είναι
Χίλια άδικα να έχει ο Κουκουλόπουλος σ’ αυτό το θέμα έχει δίκαιο. Αυτή είναι η σωστή στάση που πρέπει να κρατήσει ένας προοδευτικός και κεντροαριστερός πολίτης. Πόσο μάλλον αν είναι και βουλευτής.
Αυτά τα γράφει ένας σφοδρός επικριτής του που τον κατηγορεί εδώ και μια δεκαετία για την ιδεολογική του κυβίστηση και για την μετατροπή του ΠΑΣΟΚ σε ουρά της ΝΔ.
7-2-24 η Ένωση Γυναικών Ελλάδος κατήγγειλαν το σχέδιο νόμου ως αντισυνταγματικό και μέσο εμπορευματοποίησης της τεκνοθεσίας.
Από πότε η η Ένωση Γυναικών Ελλάδος απέκτησε και κατέχει το αλάθητο επί των ανθρώπινων δικαιωμάτων;
Για όσους αισθάνονται πραγματικά Ευρωπαίοι και θεωρούν ότι ανήκουν στο Δυτικό κόσμο ας ρίξουν και μια ματιά στο Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όχι μόνο να λέμε ότι «ανήκομεν εις την Δύσιν» !!!
Ποιο είναι αυτό το αναφαίρετο δικαίωμα να νοιώθει γυναίκα ο άντρας και να θέλει να υποδυθεί την μητέρα; μάθαμε ντε και καλά για δήθεν δικαιώματα
ΑΡΘΡΟ 5 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ – Παρ. 5 – Αναθεώρηση της 6ης Απριλίου 2001, της Ζ’ Αναθεωρητικής Βουλής των Ελλήνων.
“Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας.”
Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για μια αυτοτελή κανονιστικά διάταξη που ρυθμίζει τις πράξεις προσωπικού αυτοκαθορισμού που δεν κατοχυρώνονται ρητά από άλλα συνταγματικά δικαιώματα (Παραράς 1982: 142, Χρυσόγονος 2006: 175). Το νόημα της συνταγματικής αυτής επιταγής εκτείνεται στην ελευθερία δράσης κάθε υποκειμένου, τόσο ως αμυντικό δικαίωμα, ως δηλαδή μία αξίωση της αποχής του Κράτους από παρεμβάσεις στην «ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας», όσο και ως ενεργητικό και συμμετοχικό δικαίωμα, ως μια θετική ελευθερία, με την έννοια «της συμμετοχής στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή του τόπου». Επιγραμματικά, πρόκειται για το «δικαίωμα του ατόμου να αποφασίζει για τον εαυτό του και να κάνει τις δικές του επιλογές, την δυνατότητα του καθενός να διαμορφώνει τη ζωή του όπως ο ίδιος επιθυμεί.
Αυτά για όσους πιστεύουν στη Δημοκρατία και τους θεσμούς της.
Για τους άλλους υπάρχει και … η Ουγγαρία.
η ΕΕ έφτασε σε πλήρες αδιέξοδο.
Η ΕΕ της παρακμής της οικογένειας και της θρησκείας, της αύξησης των ψυχολογικών προβλημάτων, των ναρκωτικών και των αυτοκτονιών, της απώλειας των ταυτοτήτων και του υπαρξιακού κενού.
Τώρα πια δεν έχουνε ούτε την παρηγοριά της οικονομικής σιγουριάς, που για δεκαετίες κάλυπτε την εσωτερική παρακμή.
Σε λίγα χρόνια η Ευρώπη θα παραπέμπει σε μπούργκα και τρανσέξουαλ.
Κουκουλόπουλε, λείπεις από την τοπική αυτοδιοίκηση.
Τι τα θες εκεί κάτω;
Τι λες; Τωρα έχουμε την ελεω θεού τεχνοκρατία στην περιφέρεια και σε βεβαιώνω οτι θα σωθούμε
εχει αφησει μερικα πλοκαμια χαμπαρι δεν πηρες;
Δεν περνάνε παντού αυτά Κουκουλοπουλε! Καλά σου είπε!
Κουλόπουλε τελικά μάλλον είσαι υπέρ του νομοσχεδίου.
Ο κ. Κουκουλόπουλος τι θα ψηφίσει άραγε?
υπέρ του νομοσχεδίου? ή κατά?
εεεεεεεε?
για να ξέρουμε……..
Έκανε ξεκάθαρη δήλωση υπέρ του νομοσχεδίου προ ημερών και μάλιστα με εξαιρετική αιτιολόγηση. Έχω διαφωνήσει σε πολλά μαζί του, αλλά εδώ του βγάζω το καπέλο. Απέδειξε ότι είναι πιο προοδευτικός από πολύ νεώτερούς του και δεν μασάει τα λόγια του για να ικανοποιήσει το εκλογικό κοινό του.