Παίρνει σιγά-σιγά μορφή η σήραγγα Κλεισούρας

21 Φεβρουαρίου 2024
11:25

Παίρνει σιγά-σιγά μορφή η σήραγγα Κλεισούρας που θα ενισχύσει την ασφάλεια, θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού και θα αποτελέσει εφαλτήριο περιφερειακής ανάπτυξης.

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή της σήραγγας Κλεισούρας, το σημαντικότερο κομμάτι της νέας επαρχιακής οδού που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς-Πτολεμαΐδας.

Η σήραγγα Κλεισούρας είναι διπλής κατεύθυνσης με μήκος 1.365 μ., με σήραγγα διαφυγής 1.383 μ., ενώ όπως φαίνεται και από φωτογραφία (δείτε την παρακάτω) που δημοσίευσε πρόσφατα στα social media ο Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, Δημήτρης Σαββόπουλος, η υλοποίησή της βρίσκεται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο και αναμένεται να είναι έτοιμη εντός του 2025. Σημειώνεται ότι η φωτογραφία δείχνει τη διάνοιξη της σήραγγας από τη μεριά της Πτολεμαΐδας και συγκεκριμένα από το Βάρικο.

BUY NOW

  • ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ SUV ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ

  • FORD PUMA: ΤΑ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

  • ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ

  • ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΝΙ COUNTRYMAN ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΚΠΛΗΞΗ

Η σήραγγα Κλεισούρας που θα έχει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 3,75 μ. κατασκευάζεται στο τμήμα ρέμα Κωτούρη-όρια Νομού Κοζάνης και εκτιμάται ότι θα μειώσει σε μεγάλο βαθμό τον χρόνο μετακίνησης από την Καστοριά στην Πτολεμαΐδα (και το αντίστροφο).

Το αντικείμενο του έργου

Ειδικότερα, η σήραγγα Κλεισούρας αποτελεί κομμάτι του έργου που αφορά στην κατασκευή της αρτηρίας της νέας Επαρχιακής Οδού, που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς – Πτολεμαΐδας και βρίσκεται στα διοικητικά όρια των Περιφερειακών Ενοτήτων Καστοριάς και Φλώρινας και απολήγει στα όρια του νομού Κοζάνης.

Η αρτηρία είναι μήκους 10,3 χλμ., με πλάτος οδοστρώματος 8,0 μ., μία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75 μέτρων ανά κατεύθυνση και επιπλέον λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25 μ.

Αναλυτικότερα, το έργο περιλαμβάνει:

  • 4 ανισόπεδους κόμβους
  • σήραγγας Κλεισούρας, διπλής κατεύθυνσης μήκους 1.365μ, με σήραγγα διαφυγής 1.383μ., σε ιδιαίτερα ορεινό ανάγλυφο
  • 1 γέφυρα (ρέματος Κώτουρη), μήκους 34,60μ περίπου
  • 4 κάτω διαβάσεις

Όπως έχει αναφέρει η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, το έργο αποτελεί διαχρονικό αίτημα των πολιτών της Καστορίας, της Εορδαίας και του Αμυνταίου, δεδομένου ότι η ολοκλήρωσή του, όχι μόνο θα ενώσει τις τρεις περιοχές, αλλά θα αποτελέσει εφαλτήριο περιφερειακής ανάπτυξης, στο εμπόριο, τις μεταφορές, τον τουρισμό.

Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 71,07 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων – συγχρηματοδοτούμενο σκέλος – καθώς είναι ενταγμένο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Μακεδονία στο ΕΣΠΑ 2014-2020.

Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός, ενώ το έργο κατασκευάζεται από την εταιρεία «ΆΚΤΩΡ», με χρονοδιάγραμμα κατασκευής τα 3 έτη. Το έργο υπεγράφη τον Οκτώβριο του 2022.

 

carandmotor.gr

3 σχόλια

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.