kozan.gr: Σημαντική εξέλιξη: Εντάχθηκαν, για χρηματοδότηση, στα Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Δυτικής Μακεδονίας 2021-2025, τα δύο εναπομείναντα οδικά υποτμήματα συνολικού μήκους 5,025 χλμ για την ολοκλήρωση του δρόμου Κοζάνης – Γέφυρας Ρυμνίου

5 Μάρτιος 2024
18:53

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του Kozan.gr, που παρουσιάζει τη συγκεκριμένη εξέλιξη, εντάχθηκαν, για χρηματοδότηση, στα Περιφερειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Δυτικής Μακεδονίας 2021-2025, τα δύο εναπομείναντα οδικά υποτμήματα συνολικού μήκους 5,025 χλμ για την ολοκλήρωση του δρόμου Κοζάνης – Γέφυρας Ρυμνίου. Συγκεκριμένα, το προτεινόμενο έργο αφορά στην κατασκευή δύο οδικών υπο – τμημάτων συνολικού μήκους 5,025 χλμ. με τα οποία ολοκληρώνεται το οδικό τμήμα Κοζάνη –Γέφυρα Ρυμνίου. Το oδικό τμήμα με αφετηρία τον ισόπεδο κόμβο Κοζάνης-Καρυδίτσας και πέρας την αρχή της γέφυρας Ρυμνίου στη Λίμνη Πολυφύτου συνολικού μήκους 16,865χλμ.,, είναι στο μεγαλύτερο μήκος του κατασκευασμένο και υπολείπεται η κατασκευή δύο τμημάτων, συνολικού μήκους 5,025χλμ., έτσι ώστε το τμήμα να ολοκληρωθεί για να καταστεί λειτουργικό. Πρόκειται για τα ενδιάμεσα υπο-τμήματα από Χ.Θ. 9+940 έως Χ.Θ. 13+480, μήκους 3,54 χλμ. και από Χ.Θ. 15+380 έως τη Χ.Θ. 16+865(πέρας του οδικού τμήματος) μήκους 1,485 χλμ. Αντικείμενο του υπόψη έργου αποτελεί η πλήρης κατασκευή:
1. Της αρτηρίας του οδικού άξονα μήκους 5.025 μ. περίπου,
2. Των κλάδων και των συνδετήριων οδών του πλήρους ανισόπεδου κόμβου Καισαρειάς-Αιανής,
3. Του κλάδου εισόδου του ισόπεδου κόμβου Αιανής,
4. Του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου για την αποκατάσταση της τοπικής κυκλοφορίας
5. Δύο ( 2) γεφυρών, μήκους 46,00 μ. και 21,50μ περίπου.
6. Μίας (1) Άνω Διάβασης.
7. Μίας (1) Κάτω Διάβασης.

Στις εργασίες κατασκευής του έργου εκτός από τις ανωτέρω εργασίες περιλαμβάνονται:
1. Λοιπά μικρά Τεχνικά έργα (οχετοί, τοίχοι αντιστήριξης).
2. Χωματουργικά Έργα (ορύγματα, επιχώματα) και Γεωτεχνικά (όπου απαιτηθεί).
3. Εργασίες αποχέτευσης ομβρίων και αποστράγγισης.
4. Εργασίες σήμανσης, ασφάλισης, περίφραξης και οριοθέτησης απαλλοτριωμένης ζώνης.
5. Εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού στον ανισόπεδο κόμβο Καισαριάς και στον ισόπεδο κόμβο Αιανής.
6. Εργασίες επένδυσης πρανών με φυτική γη και υδροσποράς τους.
7. Εργασίες μετατόπισης- αποκατάστασης δικτύων Ο.Κ.Ω

 

Η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 12.729.700,00 € και αφορά το ποσό που χρηματοδοτείται ή θα χρηματοδοτηθεί από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης.

11 σχόλια

  • τοσο δυσκολο ηταν….για 13 εκ. ευρω;
    30 χρονια !!!

    δηλαδη ο νοτιος περιφερειακος της κοζανης ποτε θα γινει;
    σε 50 χρονια;
    ε! αμα ειναι να τα μαζεψουμε να φυγουμε…τι καθομαστε εδω;
    τηλεθερμανση σε λιγο πανακριβη!
    τρενο δεν εχει!
    αεροπλανο δεν εχει!
    δεη κλειστη!
    πανεπιστημιο γιοκ… λογω ιδιωτικων!
    πολη χωρις εμπορειο και χιλιαδες ξενοικιαστα καταστηματα!
    βιομηχανικη περιοχη… στα ονειρα!

    μεχρι νεκροταφειο δεν εχει!

    δηλ. τι;
    μονο αποκρες, πιτες, μασκαραδες πολιτικους και βολεμενους αδιαφορους, παραγει εδω η περιοχη;

  • Εάν. αυτό το έργο λέγεται επιτυχία και εγώ σας λέω ήμουν νιος και γέρασα!!!! Όλοι οι πολιτικοί και αυτοδιοικητηκοι της περιοχής μας για τα μεγάλα έργα ανάπτυξης όλα τα χρόνια ήταν πολύ πολύ λίγοι δυστυχώς!!!!!! Άιντε λοιπόν να δούμε κάτι σε αυτόν τον τόπο πολύ σοβαρό και όχι μόνο λόγια…

    • Πολύ σωστά!! Το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου Κοζάνης – Ρυμνίου που δεν είχε ολοκληρωθεί καρκινοβατεί εδώ και 30 χρόνια, επειδή οι τοπικοί άρχοντες της περιόδου αυτής δεν ήθελαν να δυσαρεστήσουν τους φηφοφόρους και τα συμφέροντα της περιοχής στη διαδρομή Πετρανά – Βαθύλακκος – Νεράιδα – Σέρβια – Πολύρραχο. Έτσι, ο νέος δρόμος Κοζάνη – Ρύμνιο – Τριγωνικό παρέμενε ημιτελής αν και είναι κατά 8 χλμ. συντομώτερος, με καλύτερα χαρακτηριστικά ασφάλειας, μεγαλύτερης ταχύτητας κυκλοφορίας και οικονομικότερης διαδρομής. Τελικά, «ευτυχώς» που εμφανίστηκαν τα γνωστά προβλήματα στην υψηλή γέφυρα Σερβίων – Νεράιδας – ίσως βέβαια προκύψουν κι άλλα συναφή – κι αναγκάστηκαν οι αρμόδιοι να προχωρήσουν στην ολοκλήρωση του δρόμου Κοζάνης – Ρυμνίου. Αυτή είναι η ωμή πραγματικότητα που πρέπει να γνωρίζουν οι κάτοικοι της περιοχής και να αποτιμούν ανάλογα τους εμπλεκόμενους αρμόδιους αλλά και τα πραγματικά αίτια για την υστέρηση της περιοχής σε πολλά θέματα συγκριτικά με άλλες περιοχές της χώρας. Το επόμενο μεγάλο θέμα που σχετίζεται με τη λειτουργικότητα του νέου δρόμου και την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης της Κοζάνης, είναι η αναγκαιότητα επίσπευσης της κατασκευής του νότιου περιφερειακού δρόμου Κοζάνης (περιοχή Νέας Χαραυγής – αεροδρόμιο – Κρόκος – Καρυδίτσα – Πρωτοχόρι – Βατερό – κόμβος Καλαμιάς –Εγνατία οδός), Ας ελπίσουμε ότι θα γίνει πριν περάσουν άλλα 30 χρόνια!!

  • Από την ημέρα που βγήκαν όλο φασαρίες. Στα περιφερειακά μόνο που ξύλο δεν πέφτει. Κόντρα με τον Δημητράκη πάει.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι