Το ΔΣ της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του στο studio Trasias για την άμεση ανταπόκριση του με τη διάθεση πανέμορφων πλάνων από την Καστοριά, τα οποία πλέον κοσμούν το νέο video του ΕΟΤ με τίτλο “Greece a 365 days destination”.
Μία παραγωγή του ΕΟΤ, η οποία προβάλει συνολικά την Ελλάδα ως έναν προορισμό τεσσάρων εποχών, κίνηση η οποία ικανοποιεί απόλυτα την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και προβάλλει ιδιαίτερα τα αντικειμενικά της πλεονεκτήματα στο τουριστικό προϊόν που προωθεί η χώρα μας στο εξωτερικό.
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος
Κώττας Παναγιώτης
Γιατί προβάλλεται μόνο η Καστοριά; Που είναι τα Γρεβενά, η Φλώρινα και η Κοζάνη; Μήπως επειδή ο Πρόεδρος είναι από την Καστοριά;
Εκεί στη σελίδα της εταιρίας τουρισμού πότε θα ενημερωθεί το ημερολόγιο; Υπάρχει κανένας διαχειριστής; Ακόμα αναφέρει για σήμερα εκδηλώσεις του παλιού Δήμου Ιωνος Δραγούμη που δεν υπάρχει πια…. http://www.visitwestmacedonia.gr/el/imerologio-ekdilosewn/month.calendar/2017/08/10/9
Στο Δ.Σ. της Εταιρίας Τουρισμού υπάρχει κάποιος σχετικός με την διαφημιστική προβολή και το marketing; Πως επιλέγεται τι θα προβληθεί; Με ποιά κριτήρια; Υπάρχει κάποια στρατηγική; Υπάρχει κάποιος ειδικός της επικοινωνίας; Ή μήπως ισχύει και εδώ ότι ισχύει στην Περιφέρεια (όλα στην τύχη);