Ξεκίνησαν το πρωί της Τετάρτης 20 Μαρτίου 2024, οι εργασίες ανάπλασης τμημάτων των οδών Λαρίσης και Καραμανλή στην πόλη της Κοζάνης, συνολικού προϋπολογισμού 930.000 ευρώ, οι οποίες θα συμβάλλουν στην ασφαλέστερη διέλευση πεζών και οχημάτων, σε συνδυασμό με την αισθητική αναβάθμιση της ζώνης παρέμβασης.
Πιο συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει την ανακατασκευή κρασπεδορείθρων, νησίδων και πεζοδρομίων και στις δύο οδούς αλλά και την υλοποίηση ασφαλτοστρώσεων επί της οδού Λαρίσης. Παράλληλα, προβλέπεται η επίστρωση των διαχωριστικών νησίδων με έγχρωμους κυβόλιθους, η αντικατάσταση πλακών πεζοδρομίων, η κατασκευή διαβάσεων πεζών με βυθίσεις, η τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων όπου απαιτείται αλλά και η φύτευση νέων δέντρων και καλλωπιστικών φυτών.
Ο Δήμος Κοζάνης εφιστά την προσοχή σε οδηγούς και πεζούς να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στην ειδική σήμανση για την αποφυγή ατυχήματος, ζητώντας ταυτόχρονα την υπομονή και κατανόηση των πολιτών.
Να μην ξεχνιόμαστε…. Τουμπουλιδου. Εργα για μια τετραετία.
Έργα ιωαννίδη της τουμπουλίδου σε 5 χρόνια του Κοκαλιάρη σε 20
Ναί, να μην ξεχνιόμαστε. Προερχόμενη από την άλλοτε μασωνεία της δημοτικής αρχής, όπου τακίμιασε τότε με ορισμένους εργολάβους για να μην δημιουργηθούν θέσεις στάθμευσης τουλάχιστον στο κέντρο, και κατέστη υπεύθυνη για το χάλι της ανάπλασης της Λασσάνη στο κέντρο, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων της (για να μην πούμε άλλου) όλους τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής. Επιχειρηματολογία αιτιολογίας των πεπραγμένων, εντελώς της πλάκας, διότι Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει. Ευτυχώς πήραν τον πούλο. Το ΠΑΣΟΚ της κακιάς ώρας.
Παραλήρημα κομπλεξισμου και εμπαθειας.
Ευκαιρία να κάνουν κάτι στην διασταύρωση στο ύψος της γεφυρας(που υπήρχε και ενοχλούσε) έστω ένα κυκλικό κόμβο…
Τόρα ξέρουμε στενό δρόμο μεγάλα παίζω δρόμια όπως στο δρόμο για τα Lidl οποίος έκανε την μελέτη μπράβο τού.
Τα πεζοδρόμια χρειάζονται, τον χώρο για να τα κατασκευάσουν έπρεπε να πάρουν από τη νησίδα και όχι από τις λωρίδες κυκλοφορίας. Δεν χρειάζονται τόσα μέτρα νησίδα. Μία νησίδα ενός μέτρου ή ένα χαμηλό τοιχίο 20 εκατοστών θα ήταν αρκετό για τις μικρές ταχύτητες που επιτρέπονται. Αλλά ποιος να τα σκεφθεί αυτά. Αυτά είναι ψηλά γράμματα για τους παράγοντες και τις υπηρεσίες.
Να σημειωθεί πως τα ¨βαρέως¨ τύπου μπετά στη νησίδα αρχικά δεν υπήρχαν προστέθηκαν αργότερα – άλλη μία αστοχία που αν δεν γινόταν πιθανόν να σκέφτονταν να στενέψουν τη νησίδα και όχι της λωρίδες για να κάνουν τα πεζοδρόμια, τα οποία είναι απαραίτητα.
930.000 ευρώ ; ή πρόκειται για τυπογραφικό λάθος;
Αντί να ανοίξουν καινούργιους δρόμους να κάνουν τη νότια περιφερειακή ασχολούνται με τα ίδια και τα ίδια. Οι άνθρωποι που δεν έχουν όραμα ασχολούνται μόνο με βελτιώσεις. Αν και νομίζω ούτε βελτιώσεις θα κάνουν μόνο λεφτά θα δώσουν!
Νότια περιφεριακή, νέο περιφερειακό νοσοκομείο αλλα και αεροδρόμειο με προσελκυση low cost εταιριων, νέα χάραξη γραμμής τρένου για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων προς την ευρώπη… και μετα ξυπνήσαμε. Αυτα θα έπρεπε να έχουν γίνει προ οικονομικης κρίσης, αλλα το μόνο που καταφέραμε ειναι η επέκταση του σχεδίου πόλεως που έγινε χωρίς σχέδιο, χωρίς όραμα, χωρίς ανθρωπιά, προσανατολισμένα όλα στην εξυπηρέτηση συμφερόντων. Αυτοι ειμαστε!
πολυ σωστο σχολιο
Με το πέρας των εργασιών είναι σίγουρο ότι θα ξανά σκάψουν για οπτικές ίνες, όπως κάνουν αυτό το χρονικό διάστημα στην Αιόλου, Γιάνναρη, Κωνσταντινουπόλεως, οδοί οι οποίες ασφαλτοστρώθηκαν πέρυσι το καλοκαίρι. Προφανώς υπάρχει φοβερός σχεδιασμός ….
Θα στενέψει και αυτός ο δρόμος?
Ότι παρεμβάσεις έχουν κάνει σε όλες τις εισοδους της πόλης ειναι κακοτεχνίες επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια μόνο και μόνο για να ξοδέψουν χρήματα κατάστρεψαν τους δρόμους πιο άσχετοι δεν γίνεται.
ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε φτιάξτε καινούργιους δρόμους και καινούργιες πλατείες όχι να χαλάτε και να ξαναφτιάχνετε τα ίδια κάθε τρεις και λίγο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!