Σήμερα επισκέφτηκα μαζί με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας, Νίκο Φουρκιώτη, ένα από τα εμβληματικότερα έργα της Δυτικής Μακεδονίας, την σήραγγα της Κλεισούρας. Συζητήθηκε η πρόοδος του έργου και η πορεία των εργασιών.
Η σήραγγα της Κλεισούρας ήρθε να ενώσει τις 2 περιοχές Εορδαίας-Καστοριάς και να αποτελέσει εφαλτήριο για την ανάπτυξη των κοινωνιών σε νέες βάσεις.
Ευχαριστούμε πολύ τα στελέχη της Εγνατίας Οδού, τον επιβλέποντα μηχανικό κ.Τσεβεκίδη Νίκο, τον εργοταξιάρχη κ.Στάθη Δεύτο και τον Πρόεδρο του Βαρικού κ. Λάζη Δημήτριο.
Μετρήστε πόσα αυτοκίνητα κινούνται σήμερα στον άξονα Καστοριά- Πτολεμαΐδα και πόσα θα είναι όταν τελειώσει το έργο. Χαμένα χρήματα !
Έχετε μετρήσει πόσα αμάξια περνούσαν από καστανιά….και πόσα αυτή την στιγμή!!!
Τι σύγκριση είναι αυτή, την Καστανιά που διέρχονται χιλιάδες οχημάτων με έναν δρόμο που θα διέρχονται 25 αυτοκίνητα την μέρα….
Ωχ, μωρέ, φτάνει πια! Αρνητικότητα και μιζέρια! Έλεος! Με την ίδια λογική να μην κάνουμε τίποτα. Να περιμένουμε να πεθάνουμε.
Πολύ σωστά αυτό θά συμβεί
Οι μόνοι που πραγματικά εξυπηρετούνται είναι οι Αλβανοί που αποκτούν ξαφνικά εναλλακτική πρόσβαση προς Θεσσαλονίκη και ανατολικότερα και αντιστρόφως.
Σε μια περιοχή που φθίνει και βλέπει πλέον την αρκούδα της οικονομικής καχεξίας και της μετανάστευσης (εσωτερικής κι εξωτερικής ) η κατασκευή του τούνελ είναι πρακτικά αδιάφορη για τον τοπικό πληθυσμό ένθεν κακείθεν.
Τους περαστικούς ταξιδιώτες και τουρίστες ίσως τους εξυπηρετήσει ..
Πέραν τούτου ουδέν.
Άλλοθι του Κασαπίδη και των υπολοίπων παρατρεχάμενων ήταν…μήπως και επανεκλεγούν.
Το όραμα του τούνελ το ’70 και το ’80 όταν οι περιοχές άκμαζαν ( γούνα και ΔΕΗ) είχε έρεισμα.
Τώρα δυστυχώς παρήλθαν οι καιροί .
Υπάρχουν πάμπολλοι δρόμοι που οδηγούν σε κενές κόσμου κατευθύνσεις και άδειες πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας.
Ξυπνάτε κι ενεργήσετε
Μόνο με τη δημιουργία πραγματικών θέσεων εργασίας ΥΨΗΛΗΣ εξειδίκευσης θα επιστρέψει ο κόσμος μας.
ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΤΖΑ