Η Δ.Ε.Υ.Α. Κοζάνης ενημερώνει τους καταναλωτές της πως λόγω της βλάβης που προέκυψε στο Datacenter που φιλοξενεί την ηλεκτρονική ιστοσελίδα μας, βρίσκεται προσωρινά εκτός λειτουργίας και γίνεται προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος.
Για το διάστημα που η ιστοσελίδα μας θα είναι εκτός λειτουργίας οι καταναλωτές μας μπορούν να εξυπηρετούνται με τους εξής τρόπους:
- Χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση https://eservices.deyakozanis.gr, μέσω της οποίας μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με τους λογαριασμούς τους.
- Χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση https://ebill.deyakozanis.gr, μέσω της οποίας μπορούν να κάνουν τις online πληρωμές τους.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Από την Δ.Ε.Υ.Α.Κ.
Εάν δεν ανέβαζε σχόλιο αναγνώστη το κοζαν σχετικά με την μη λειτουργία του site για 3 ημέρες δεν θα ήσασταν αναγκασμένοι να αφιερώσετε 10 πολύτιμα λεπτά να βγάλετε ανακοίνωση γι αυτό το θέμα
Κακόβουλοι δημότες δεν πληρώνονται αδρά τα παιδία για να είναι αναγκασμένα και να δουλεύουν
Ορθώς αναφέρετε το εν λόγω θέμα. Διότι αν δεν υποκινηθούν, δεν κουνιούνται.
Ερώτηση : Γιατί μέσω της διεύθυνσης https://eservices.deyakozanis.gr και https://ebill.deyakozanis.gr,
δεν μπορώ να πληρώσω μέρος του λογαριασμού μου ; Μπορώ όμως μέσω e-banking πληρώνοντας
την ανάλογη προμήθεια!!!!