Γ. Αμανατίδης: “Συνάντηση εργασίας με έργα υποδομής όπως τα επιμέρους τμήματα του κάθετου άξονα Φλώρινας-Πτολεμαίδας, των τμημάτων Κήπος-Ρύμνιο, Περιφερειακή Οδός Κοζάνης (Καρυδίτσα-Αεροδρόμιο) και της υπό κατασκευή σήραγγας Κλεισούρας”

20 Απριλίου 2024
06:36

Μία ουσιαστική συνάντηση εργασίας με περιεχόμενο, προγραμματισμό και αποτελέσματα. Σύσκεψη με τον Κωνσταντίνο Κουτσούκο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της #Εγνατίας Οδού ΑΕ και στελέχη της εταιρίας.
✍️ Αντικείμενο της συνάντησης τα έργα υποδομής/οδικοί άξονες που βρίσκονται εντός του πεδίου συνεργασίας της #Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας με την #Εγνατία Οδό ΑΕ.
👉 Με την συμμετοχή των Αντιπεριφερειαρχών Π.Ε. Κοζάνης Κωνσταντίνου Βύζα, Π.Ε. Φλώρινας Αθανάσιου Τάσκα, του Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών Έργων Χάρη Γκοβεδάρου του Γενικού Διευθυντή Τάσου Σιδηρόπουλου της #ΑΝΚΟ στελεχών της εταιρίας και μηχανικούς των τεχνικών μας υπηρεσιών εξετάσαμε τα δεδομένα, την υφιστάμενη κατάσταση αλλά και τις ενέργειες που απαιτούνται σε σχέση με έργα υποδομής όπως τα επιμέρους τμήματα του κάθετου άξονα Φλώρινας-Πτολεμαίδας, των τμημάτων Κήπος-Ρύμνιο, Περιφερειακή Οδός Κοζάνης (Καρυδίτσα-Αεροδρόμιο) και της υπό κατασκευή σήραγγας Κλεισούρας.

10 σχόλια

  • Συναντήσεις για φωτογράφηση.Τοσο σημαντικα θέματα , όλα σε μια συνάντηση. Πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν με τη δέουσα σοβαρότητα όλα αυτά ? Πόσος χρόνος αντιστοιχεί στον κάθε άξονα?
    Η ΑΝΚΟ σε όλα δηλώνει παρούσα ……
    Αμανατίδη σταματά τις φωτογραφήσεις και μπες στην ουσία !!!
    Σταματά να προωθείς τα έργα της Κοζάνης και να φωνάζεις τις άλλες Περιφερειακές ενότητες για άλλοθι.

    • Tα προβλήματα που απασχολόυν και ταλαιπωρούν τους πολίτες της Δυτ. Μακεδονίας δεν μπορούν να περιμένουν άλλο. Το ότι θα ενοχλείστε και από την γρήγορη και αποτελεσματική αντιμετώπισή τους τους δεν το περιμέναμε. Προχωράμε μπροστά με Αμανατίδη. Εσείς βράστε ακόμη στο ζουμί σας και στην απραξία των τελευταίων ετών.

      • Η φωτογράφιση συσκέψεων δεν αποτελεί αντιμετώπιση προβλημάτων! Αν αυτό ίσχυε η Δυτική Μακεδονία θα είχε λύσει όλα της τα προβλήματα! Άλλωστε οι μισοί από αυτούς «τα λύνουν» απο την εποχή Δακή και ο εν τω μέσω εδώ και δεκαετίες!

  • Φωτογραφιες πολλες βλεπουμε καθε λιγο και λιγακι, απο εργα ομως;Τιποτα.Τα ιδια λεγανε και. απο την εποχη του Νωε.

  • Το τεράστιο εργο Κηπος-Ρυμνιο είναι ένα κομμάτι που παράτησαν 20 χρόνια πριν να “ωριμάσει” σαν καλό κρασί και δεν είναι παρά 3 με 4 χιλιόμετρα!!
    Ο δε “περιφερειακός” τη Κοζάνης πρέπει κι αυτός να περάσουν μερικές δεκαετίες ακόμη για να περνάνε νταλίκες το 2030 μέσα από την πόλη.!!

    • ΜΑ ΠΟΥ ΖΕΙΣ;ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ Η ΚΟΖΑΝΗ;ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΖΗΤΑΤΕ.ΑΥΤΑ ΙΣΩΣ ΜΕΛΕΤΗΘΟΥΝ ΤΟ 2044 ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΒΕΡΟΙΑ.

  • Η Εγνατία οδός από την παράδοση σε χρήση (23 έτη) έως σήμερα, έχει δεχθεί: 0(ΜΗΔΕΝ) συντήρηση. Σήραγγες, γέφυρες, οδόστρωμα, τοιχία, σε απαράδεκτη κατάσταση. Τόσα χρόνια που εισπράττουν διόδια που πάνε τα χρήματα κύριε πρόεδρε, και κύριοι υπεύθυνοι (βολευτες, περιφερειάρχες και διάφοροι ” υπεύθυνοι”). ΝΤΡΟΠΉ!!!
    και λο

    • σωστός. ότι ειναι κρατικό φίλε Κώστα πάει χαμένο. Ελπίζω να μην είναι αργά να επισκευαστεί η Εγνατία τώρα που την πηραν οι ιδιώτες! Ναι μεν θα πληρώνουμε παραπάνω αλλά….

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι