kozan.gr: Χύτρα ειδήσεων: Όσες “Λευκές Νύχτες” ή αντίστοιχες δράσεις κι αν γίνουν η πλειοψηφία των εμπορικών καταστημάτων σε Κοζάνη & Πτολεμαΐδα θα συνεχίσει, στην καλύτερη περίπτωση, να φυτοζωεί …εκτός κι εάν

26 Απριλίου 2024
10:54

 

Εμπορικά καταστήματα, κυρίως από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας το facebook, το tik tok, το instagram κι άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, πωλούν, μέσω διαδικτύου, καθημερινά, χιλιάδες προϊόντα τους  με πάρα πολλούς πελάτες να προέρχονται κι από την περιοχή μας. Μια βόλτα στις τοπικές courier αρκεί για να διαπιστώσει κανείς πόσοι εξέρχονται, απ΄ αυτές, με δέματα παραγγελιών που εμπεριέχουν ρούχα, ηλεκτρονικό εξοπλισμό κ.α.,. Έτσι λοιπόν, εύκολα μπορεί να συνειδητοποιήσει κάποιος για ποιο λόγο έχει “πέσει” ο τζίρος όλων των καταστημάτων της περιοχής. Όσο κι αν οι πολίτες της Κοζάνης & της Πτολεμαΐδας θέλουν να στηρίξουν τις εμπορικές επιχειρήσεις της περιοχής δύσκολα μπορούν να αντισταθούν και σε αυτά που έρχονται μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού τους και μάλιστα σε πολύ συμφέρουσες τιμές. Δεν ευθύνονται οι πολίτες – καταναλωτές για την πρώτη του τζίρου των καταστημάτων της τοπικής αγοράς. Έχουν κάθε δικαίωμα να επιλέγουν ότι θεωρούν μπορούν να βρουν σε πιο συμφέρουσα τιμή. Το ζήτημα είναι τι κάνουν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων για να ανταπεξέλθουν σε αυτό το σκληρό ανταγωνισμό και τα πραγματικά δεδομένα της εποχής;  Κατά την προσωπική άποψη της στήλης, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, από λίγα έως και τίποτα. Αλήθεια πόσοι από αυτούς χρησιμοποιούν, απλώς, το διαδίκτυο, αντί να επενδύσουν σ’ αυτό ώστε να μπορούν να γίνουν πραγματικά ανταγωνιστικοί;  Και δεν αναφερόμαστε στη δημιουργία μιας σελίδας ή στις δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε απρογραμμάτιστα χρονικά διαστήματα. Αυτά θεωρούνταν τα στοιχειωδώς απαραίτητα πριν από μια δεκαετία, τώρα χρειάζονται πολύ περισσότερα. Άλλωστε κι οι δύο Εμπορικοί Σύλλογοι (Κοζάνης & Πτολεμαΐδας) έκαναν, το τελευταίο χρονικό διάστημα, κάποιες επενδύσεις στοχευμένες στο ηλεκτρονικό επιχειρήν, όμως δεν αρκούν, όπως αποδεικνύεται και θα αποδειχτεί και στη συνέχεια, αν δεν εμπλουτιστούν με μια σειρά κι από άλλες αντίστοιχες δράσεις. Υπάρχουν καταστήματα της περιφέρειας από την Καρδίτσα, τη Λαμία, την Καβάλα, τις Σέρρες και την Πάτρα που πρωταγωνιστούν σε πανελλήνιο επίπεδο σε διαδικτυακές πωλήσεις, όχι εξειδικευμένων  προϊόντων αλλά σε ρούχα και ηλεκτρονικά. Προφανώς και τα κατάφεραν γιατί επένδυσαν ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα. Όλα αυτά προς προβληματισμό, με αφορμή το χθεσινό δελτίο τύπου του Δήμου Κοζάνης ότι η Δημοτική Αρχή Κοκκαλιάρη κι ο Εμπορικός Κόσμος, στοχεύει σε από κοινού εκδηλώσεις και δράσεις κατά το τρέχον έτος, για την τόνωση του τοπικού επιχειρείν. Όσο και καλές προθέσεις να υπάρχουν, το πρόβλημα κι οι λύσεις είναι αλλού. Ας το καταλάβουν τόσο οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων όσο κι οι εμπλεκόμενοι φορείς που πρέπει να τους βοηθήσουν, πλέον, με άλλους τρόπους.

Η Χύτρα

20 σχόλια

  • Όταν αρχίσουν οι έμποροι της Κοζάνης να μας αντιμετωπίζουν σαν πελάτες που πληρώνουν και όχι λες και μας κάνουν χάρη που μας αφήνουν να μπούμε στο μαγαζί τους μπορεί και να τους προτιμήσουμε.

  • Οι τοπικές επιχειρήσεις δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να διαφημίσουν στο διαδίκτυο προϊόντα και προσφορές. Και διαφήμιση στο διαδίκτυο δε σημαίνει μια απλή ανάρτηση στο facebook, instagram ή tik tok που θα τη δουν δέκα άτομα. Πρέπει να γίνει μελετημένη καμπάνια και τα προϊόντα να είναι ανταγωνιστικά σε τιμές και ποιότητα σε πανελλαδικό επίπεδο. Αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό. Το θέμα σηκώνει μεγάλη συζήτηση και απαιτεί στρατηγική μάρκετινγκ, όχι απλά να στήνεις μια βιτρίνα.

  • Το εμπορικό επιμελητήριο δεν έκανε και δεν κάνει απολύτως τίποτα για τα μέλη του. Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει ένα διόλου ευκαταφρόνητο κόστος, στο οποίο οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν. Υπήρχαν κάποια προγράμματα, που έδιναν επιδότηση, αλλά για να την πάρεις, ζητούσαν πολλά δεδομένα, ώστε να βρουν τρόπο να σε απορρίψουν. Λογικό είναι ο κόσμος να επιλέγει επιχειρήσεις εκτός Κοζάνης, καθώς τις βρίσκει εύκολα διαδικτυακά.Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι πάντα έχουν και καλύτερες τιμές ή ποιότητα, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.

  • Οταν ενα παντελονι το παιρνω με 20 ευρω απο σκρουτζομαγαζα και το ιδιο εδω με 60 πρεπει να ειμαι ηλιθιος για να επιλεξω ενα μαγαζι εδω.
    Μπλουζακια με 7 ευρω σε σκρουτζομαγαζα 30 και 40 εδω.τελειωσαν οι εποχες των πολλων χρηματων.και μην ακουσω οτι πρεπει να στηριζουμε τον τοπο μας κτλ.εμενα αυτος ο τοπος δεν με βοηθησε καπου.οποτε ακομα και οδοντογλυφιδες θα επιλεξω να τις παρω απο skroutz,best price κ.α. γιατι πρεπει να κοιταξω την επιβιωση μου με την ακριβεια αυτη

  • Αν θέλουν να ψωνιζουν οι πολίτες από τα καταστήματα της πόλης,πρέπει οι έμποροι μεταξύ των άλλων να αλλάξουν νοοτροπία και συλλογιστική ως προς το τι είναι εμπόριο,ανταγωνισμός,προσφορές κλπ
    Αν δεν το κάνουν αυτοί θα βγουν σε τελική ανάλυση ζημιωμενοι

  • Πολλά μαγαζιά του νομού που έχουν ανταγωνιστικες τιμές πουλάνε και σε τοπικό επίπεδο και μέσω ίντερνετ. Οι περισσότεροι δεν μπαίνετε στον κόπο να δημιουργήσετε μια σελίδα και να διαφημίζετε τα προϊόντα σας. Εκτός και αν δεν έχετε σκοπό να ρίξετε τιμές. Λογικό είναι για κάθε προϊόν που με ενδιαφέρει να ψάξω τιμή και στο ίντερνετ. Ίσως είναι από τους λίγους νομούς που ελάχιστα μαγαζιά έχουν σελίδες. παρόμοιοι σε πληθυσμό γειτονικού νομοί το έχουν κάνει. Γουρούνι στο σακί δεν παίρνει κανένας πλέον…

  • οσο συνεχιζουν οι καταστηματαρχες την νοοτροπία που έχουν, χίλιες φορες απο το ιντερνετ και χαλαλι η βενζινη για θεσνίκη ή Γιάννενα.

  • Οι εμποροι της Κοζανης εχουν την εντυπωση πως ακομα απευθυνονται στους μισθους της μαμας δεη και συνεχιζουν με τις ιδιες τιμες.Φυσικα ακομα δεν εχουν προιοντα για φτωχους μονο αριστης ποιοτητας προιοντα που δε θα τα βρεις στο ιντερνετ.Αλλου ρ.χουριατ.Ευτυχως που υπαρχουν καταστηματα κινεζικα και πολυεθνικων επιχειρησεων και ψωνιζουμε και εμεις οι φτωχοι.Επισης εχω να πω πως αν καποιον δεν τον συμφερει ας το κλεισει το μαγαζι.

    • Καλός άνθρωπος έτσι; Φαίνεσαι. Σχολίασε κανείς την οικονομική δυνατότητα των πολιτών; Οι επιχειρήσεις έχουν και οικονομικά και ακριβά πράγματα, ανάλογα το βαλάντιο του καθενός. Και αν θέλεις να μάθεις τα μεγαλύτερα ζιτλάρια είναι αυτοί που τα χουν, όχι οι φτωχοί.

  • Πρόσφατη αγορά ειδών αυτοκινήτου παντού 11,80, στην Κοζάνη 20 ευρώ. Την πάτησα….με κατάθεση μου έβγαινε 14,89. Αντίο Κοζάνη.

  • 60%. και λίγο είναι
    οι υπόλοιποι ξέρετε. Τον κασελλακη του θαύματος και της μηδενικής πολιτικής άποψης
    υποδεχτείτε και τον Τσιόδρα μετά τον Άδωνι
    ψηφίστε και όσους τους έκαναν τεμενάδες (ζευκλης δήμαρχος βοίου, ελευθερίου δήμαρχος σερβίων)
    μετά χαιρετίστε τα παιδιά σας για το Βέλγιο και την Γερμανία

    • Όσο κι αν φωνάζεις εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ παρτο χαμπάρι η Ν Δ με το ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ σε κυβερνά και εσυ φοβάσαι μη σου πάρουν το ψωμί οι διαφορετικοί από σένα αριστεροί.
      Άντε να καταλάβεις ποιος φταίει με το φανατισμό που σε διακρίνει.!

  • Κανείς δεν αναφέρει για το τί παράγουμε στο Νομό. Ολες οι αναφορές γίνονται σε καταστήματα εμπορικά , που προμηθεύονται εμπορεύματα απο μεγάλες βιοτεχνίες και μεγαλοκαταστήματα Αθηνών και Θεσσαλονίκης , τελευταία ανοίγουν και στον τόπο μας μεγαλοταστήματα. Οι τοπικοί έμποροι οφείλουν να προσαρμοσθούν στην πραγματικότητα και με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο να δούν τί πρέπει να κάνουν. Φυσικά οφείλουν να λάβουν υπ όψη και την γνώμη του ανώνυμου πελάτη που τους στηρίζει όλα τα χρόνια. Πολύ σωστα κάνει η ΧΥΤΡΑ και αναφέρεται στο θέμα.

  • Εγώ που ήθελα να ψωνίσω για τα παιδιά μου, έκανα μια έρευνα αγορών στην πόλη μας. Πανάκριβα. Βρήκα τα ίδια προϊόντα στο διαδίκτυο και μάλιστα σε επαρχιακή πόλη, όχι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη με δωρεάν αντικαταβολή και μεταφορικα. Οπότε γιατί να τα πάρω από εδώ; Το κέρδος μου; 32 ευρώ στην τσέπη μου

    • Ακριβώς έτσι. Όταν κάτι έχει 10€ και το παίρνω 10€ ο Κοζανίτης δεν μπορεί να μου το πουλάει 20 για καλύτερο, ξυπνήσαμε, το ίδιο κάντε και σεις

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.