O Aντιπεριφερειάρχης Υγείας Α. Φούντογλου, στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, το βράδυ της Μ. Δευτέρας, εξήγησε με συγκεκριμένα παραδείγματα γιατί απαιτείται υγειονομικός χάρτης ώστε να μη γίνεται μια κουβέντα καφενείου με ανούσιες αντιπαλότητες Κοζάνης – Πτολεμαΐδας, Μποδοσάκειου & Μαμάτσειου, για το ποιο θα είναι νοσοκομείο αναφορά ενώ επισήμανε ότι, δεν είναι μόνο αυτά τα δύο νοσοκομεία και πως πρέπει να ασχοληθούμε και με τα υπόλοιπα. “Τον Υγειονομικό Χάρτη θα τον κάνουν ειδικοί επιστήμονες και πάνω σε αυτόν – τον χάρτη – θα συζητήσουμε. Αυτό θα ζητήσουμε από το Υπουργείο”, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Αντιπεριφερειάρχης.
Ο κ. Φουντογλου θέλει και πρωωθει την Κοζάνη. Βέβαια ο υγειονομικος χάρτης που θέλει θα έχει φυσικά κέντρο της Κοζάνης. Μας το έδειξε με μια ανάρτηση που έκανε στην οποία έλεγε ότι είναι θυμωμένος. Απλά δεν καταλαβαίνω με 2 αντιπεριφερειάρχες από Εορδαια γιατί δεν είχαμε έστω μια αντίδραση.
Ακριβως ετσι,κ.Φούντογλου!!!
Την αντιπαράθεση την δημιουργεί ο τοπικισμός της Κοζάνης. Τα θέλει όλα δικά της για να βγάζει χρήματα.
Μαλλον σας προλάβαν άλλοι..
Οσο,εσείς,συζητάτε για τον χάρτη, κάποιοι χάραξαν την πορεία.
Το θέμα δεν ειναι η ατομική πολιτική ατζέντα αλλά να γίνει μια ανεξάρτητη επιστημονική μελέτη.
Ολα τα αλλα ειναι για τις ψήφους και τις εντυπώσεις
Στην Κοζάνη στο κέντρο της πόλης, με κάτι χαλάσματα και κάτι καινούργια μπαλώματα τα βαφτίζουν νοσοκομείο!
Κοζάνη είναι η πρωτεύουσα του νομού Κοζάνης και έδρα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Ο άλλοτε νομός Κοζάνης αποτελούνταν από τις ΕΠΑΡΧΊΕΣ Βοΐου Εορδαίας και μέχρι το 1964 και τα Γρεβενά ήταν επαρχία Κοζάνης και έγιναν νομός αποσπώντας την Δεσκάτη από τον νόμο Λαρίσης .
Τα Γρεβενά σήμερα είναι “πρωτεύουσα” του “νομού” Γρεβενών με περίπου 13000 κατοίκους και 26645 κατοίκους σύνολο η περιφερειακή ενότητα ή όπως ήταν παλαιότερα νομός.
Επίσης η περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην τελευταία απογραφή έχει μειωθεί ο πληθυσμός της κατά 10% ή κατά 27000 κατοίκους περίπου και συνεχίζει…
Κάποτε οι αποστάσεις χωρίς σύγχρονους δρόμους και μεταφορικά μέσα ήταν ένα εμπόδιο και δημιουργούσαν πολλά προβλήματα απομόνωσης των πληθυσμών .
Μετά και τα τραγελαφικά με τον “Δήμο Βελβεντού” που είναι “ειδική” περίπτωση βγάζουμε το πόρισμα ότι ο γιαλός σίγουρα είναι στραβός και δεν αρμενίζουμε στραβά.