“Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα λειτουργούν πάλι τα ραντάρ ταχύτητας κυκλοφορίας στις εισόδους του χωριού προς συμμόρφωση των οδηγών. Η επόμενη κίνηση έχει δρομολογηθεί και είναι να βαφτούν οι διαβάσεις των πεζών στην πλατεία, στο σχολείο και όπου αλλού χρειάζεται”, αναφέρει σε ανάρτησή του ο Πρόεδρος του τοπικού Συμβουλίου κοινότητας Βαθυλάκκου, Χρήστος Μαργαρίτης.
Άμεσα να γίνει παράκαμψη από Μεσιανή η Ροδίτη , να μην περνά όλη η κίνηση μέσα από το χωριό, πολύ κίνηση και επικίνδυνο.
Για τις κατοικημένες περιοχές δια μέσου των οποίων διέρχονται εθνικές οδοί, η κίνηση αυτή συνήθως είναι σημαντικότατη πηγή εσόδων, η εκτροπή της κυκλοφορίας πιθανόν να είναι οικονομικός στραγγαλισμός για τέτοιες περιοχές, εκτός κι αν εννοείτε να διέλθει η κίνηση και διαμέσου Μεσιανής και Ροδίτη για να μοιραστούν τους κινδύνους (και τα έσοδα).
Έτσι ακριβώς ισχύει η νοοτροπία και το προπολεμικό σκεπτικό αυτό και φτάσαμε στο 2024 η “εθνική” οδός Κοζάνης Λάρισας και πολλές αντίστοιχες να περνάνε με όλους τους κινδύνους μέσα από χωριά και η συγκεκριμένη με την τραγελαφικη απίστευτη διάσχιση της Ελάσσονος για τους ίδιους γελοίους λόγους.
Παραβασεις ομως καταγραφονται;
Όχι