Να φέρει τούμπα τα δεδομένα στο λιανεμπόριο και να κλείσει το ψηφιακό χάσμα που πολλές φορές παρατηρείται στις σχέσεις προμηθευτών – λιανεμπόρων επιχειρεί η Κeyvoto. Mε έδρα την Πτολεμαΐδα και συνιδρυτές της τα αδέλφια, τον CEO Γιώργο Παπαδημητρίου και την Άσπα Παπαδημητρίου, διευθύντρια μάρκετινγκ (CMO), η startup εταιρεία καινοτομεί, στοχεύοντας να  φέρει νέο… τεχνολογικό αέρα στον χώρο τoυ retail.

H Κeyvoto, δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων, στο λεγόμενο PXM, (product experience management), προσφέροντας τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της καινοτόμου πλατφόρμας της.

Η πλατφόρμα της Keyvoto προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων.

Αυτό που κάνει η Keyvoto είναι να συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κτλ.) και για εκατομμύρια κωδικούς, να τυποποιεί την πληροφορία αυτή και να την κάνει διαθέσιμη ενιαία – σε προμηθευτές και λιανοπωλητές- ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν.

Η πλατφόρμα της Keyvoto, με την προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API απαρτίζεται από μια σειρά modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:

-MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.

-DAM (Digital Asset Management), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.

-PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.

-PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.

-ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.

Το κενό στα προϊοντικά δεδομένα «γέννησε» την εταιρεία

«Η εταιρεία μας ασχολείται με τον τεχνολογικό κλάδο του retail (λιανεμπόριο), την περίοδο της πανδημίας διαπιστώσαμε πως υπάρχει μεγάλο κενό σε προϊοντικά δεδομένα όπως διατροφικά στοιχεία των προϊόντων, φωτογραφίες, στοιχεία logistics , τώρα όλα αυτά κυκλοφορούν σε αρχεία Excel μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπόρων. Εμείς ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε ένα σύστημα, μία B2B υπηρεσία καθαρά, το οποίο μέσα από ειδικό λογισμικό συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα, απευθυνόμαστε σε προμηθευτές και λιανεμπόρους, διατηρεί και μοιράζει τις πληροφορίες σε όλους τους εμπλεκόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα, αυτή ήταν η ναυαρχίδα στην οποία βασίστηκε η εταιρεία», σημειώνει στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» ο Γιώργος Παπαδημητρίου.

«Έχουμε δημιουργήσει και το ACI (Automate Commerce Inside), είναι ένα προϊόν που συγκεντρώνει τιμές μέσω του οποίου ο λιανέμπορος έχει live άμεση πρόσβαση στις τιμές και το κωδικολόγιο των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων αλλά και των ανταγωνιστών του. Σχεδιάζουμε να διαθέσουμε στην αγορά και ένα προϊόν, promo ACI, για την αποδελτίωση όλων των marketing ενεργειών όπως οι διαφημιστικές καμπάνιες σε τηλεόραση, Facebook, Ιnstagram. Όλες αυτές τις καμπάνιες τις συγκεντρώνουμε για να έχουν πρόσβαση προμηθευτές και λιανέμποροι», υποστηρίζει.

Ανοίγει τα φτερά της και… προσκαλεί επενδυτές

«Έχουμε ξεκινήσει επέκταση και στο εξωτερικό σε Ρουμανία, Πολωνία και Κύπρο, έχουμε ήδη κλείσει τους πρώτους μας πελάτες και κοιτάμε συνεχώς και άλλες αγορές», αναφέρει. «Αγαπάμε τον τόπο μας, η έδρα μας θα μείνει στην Πτολεμαΐδα. Αν και η εταιρεία μας χρηματοδοτείται με ίδια κεφάλαια, είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις από επενδυτές», διαμηνύει.

Ελπιδοφόρες προοπτικές

«Το πλεονέκτημα του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας είναι οι ιδιαίτερα ελπιδοφόρες προοπτικές του, ολοένα και περισσότεροι νέοι άνθρωποι μπαίνουν στον χώρο, τώρα ξεκινάμε ουσιαστικά, υπάρχουν πολλά εγχειρήματα που τρέχουν. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα είναι σχετικά, θεωρώ πως όσο προχωράει το οικοσύστημα θα βρίσκει νέες πηγές χρηματοδότησης», σημειώνει.

ot.gr