Γνωρίζετε ότι το kozan.grείναι από τα ελάχιστα site, του είδους του, στην Π.Ε. Κοζάνης, με παραγωγή πρωτογενούς υλικού – ειδήσεων, σταθερά, σε Κοζάνη & τα τελευταία 12 χρόνια και στην Πτολεμαΐδα, καλύπτοντας σε ποσοστό άνω του 80% όλα τα γεγονότα δράσεις που λαμβάνουν χώρα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Δ. Μακεδονίας;
το προβλημα στην Παυλου Μελα στην Κοζανη ειναι η παντελης ελλειψη αστυνομευσης απο την τροχαια και την δημοτικη αστυνομια με αποτελεσμα ιδιαιτερα μεσημβρηνες και νυχτερινες ωρες ο καθε καγκουρας απολιτιστος σουπερ καραγκιοζης “οδηγος” να δοκιμαζει το αμαξι ή/και το δικυκλο του σε τελικη ταχυτητα και ηχορυπανση απο την εξατμιση του!!! αληθεια γιατι δεν εφαρμοζεται η ισχυουσα νομοθεσια οσον αφορα τον κ.ο.κ. ???? ποιος ειναι ο κυριος υπευθυνος για την τηρηση της ομαλης κυκλοφοριας στους δρομους εντος και εκτος του αστικου ιστου της πολης???? τροχαια ακουει…????????
Οι διαβάσεις στην Κοζάνη είναι εντελώς ασχεδίαστες. Κάθε δεκαπέντε μέτρα στην Παύλου Μελά διάβαση. Μετά το φανάρι στα δέκα μέτρα διάβαση. Επάνω στη στροφή, διάβαση. Σε κάθετους διασταυρούμενους δρόμους, ακριβώς στην αρχή του δρόμου, διάβαση.
Προφανώς τον σχεδιασμό των διαβάσεων μέχρι τώρα τον έκαναν κάποιοι που δεν είχαν καμμία σχέση ρύθμιση της κυκλοφορίας.
Μήπως πρέπει να το δούνε κάποιοι ειδικοί, έτσι ώστε και οι πεζοί και οι οδηγοί να είναι ασφαλείς;
Πρέπει να αλλάξει η παιδεία των πολιτών και να σέβονται τις διαβάσεις και τους πεζούς. Τα περισσότερα αυτοκίνητα βλέπω ότι σταματάνε αλλά αρκετοί οδηγοί περνάνε σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Το παράλογο βέβαια στην Κοζάνη είναι οι απίστευτα πολλές διαβάσεις σε κεντρικούς δρόμους. Στην φωτογραφία φαίνεται πόσο κοντά είναι οι διαβάσεις. Αν ήμουν οδηγός νομίζω ότι θα με ενοχλούσε να σταματώ συνέχεια.
Να γίνει εκπαίδευση τώρα στους οδηγούς να σταματάνε στη διάβαση και να γίνει εκπαίδευση και στους πεζούς να ελέγχουν δεξιά αριστερά και μετά να περνάνε τον δρόμο!
Κράτα ημερομηνία πόσες μέρες θα κρατήσουν !!!
το προβλημα στην Παυλου Μελα στην Κοζανη ειναι η παντελης ελλειψη αστυνομευσης απο την τροχαια και την δημοτικη αστυνομια με αποτελεσμα ιδιαιτερα μεσημβρηνες και νυχτερινες ωρες ο καθε καγκουρας απολιτιστος σουπερ καραγκιοζης “οδηγος” να δοκιμαζει το αμαξι ή/και το δικυκλο του σε τελικη ταχυτητα και ηχορυπανση απο την εξατμιση του!!! αληθεια γιατι δεν εφαρμοζεται η ισχυουσα νομοθεσια οσον αφορα τον κ.ο.κ. ???? ποιος ειναι ο κυριος υπευθυνος για την τηρηση της ομαλης κυκλοφοριας στους δρομους εντος και εκτος του αστικου ιστου της πολης???? τροχαια ακουει…????????
Οι διαβάσεις στην Κοζάνη είναι εντελώς ασχεδίαστες. Κάθε δεκαπέντε μέτρα στην Παύλου Μελά διάβαση. Μετά το φανάρι στα δέκα μέτρα διάβαση. Επάνω στη στροφή, διάβαση. Σε κάθετους διασταυρούμενους δρόμους, ακριβώς στην αρχή του δρόμου, διάβαση.
Προφανώς τον σχεδιασμό των διαβάσεων μέχρι τώρα τον έκαναν κάποιοι που δεν είχαν καμμία σχέση ρύθμιση της κυκλοφορίας.
Μήπως πρέπει να το δούνε κάποιοι ειδικοί, έτσι ώστε και οι πεζοί και οι οδηγοί να είναι ασφαλείς;
Πρέπει να αλλάξει η παιδεία των πολιτών και να σέβονται τις διαβάσεις και τους πεζούς. Τα περισσότερα αυτοκίνητα βλέπω ότι σταματάνε αλλά αρκετοί οδηγοί περνάνε σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Το παράλογο βέβαια στην Κοζάνη είναι οι απίστευτα πολλές διαβάσεις σε κεντρικούς δρόμους. Στην φωτογραφία φαίνεται πόσο κοντά είναι οι διαβάσεις. Αν ήμουν οδηγός νομίζω ότι θα με ενοχλούσε να σταματώ συνέχεια.
Ποιοι… ειδικοί;
Να γίνει εκπαίδευση τώρα στους οδηγούς να σταματάνε στη διάβαση και να γίνει εκπαίδευση και στους πεζούς να ελέγχουν δεξιά αριστερά και μετά να περνάνε τον δρόμο!
Φρεσκοβαμμένες οι λακούβες στην οδό Παύλου Μελά στην Κοζάνη. Θέλουμε να επεκταθεί το βάψιμο στις λακούβες και των άλλων δρόμων της πόλης.
Μπράβο Δήμαρχε! Όλοι μαζί μπροστά για μία ενωμένη Ευρώπη