
Αναλύεται το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και των Περιφερειών και η επίδοσή του σε 3 επιμέρους διαστάσεις: εστίαση, αξιοθέατα/πολιτισμός και θάλασσα
ενώ γίνεται και σύγκριση με την Ευρώπη ως προορισμό. Επιπλέον, παρουσιάζονται δείκτες αξιολόγησης σε θέματα υγιεινής καθώς και “value for money”.







• Από την ανάλυση προκύπτει ότι οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα εκτιμούν πολύ το ανθρώπινο δυναμικό,
δίνοντας εξαιρετική βαθμολογία, περί το 9,5 στο σύνολο της χώρας.

Η τουριστική εμπειρία ανά περιφέρεια

• Η Θεσσαλία έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία όσον αφορά τον Πολιτισμό, ακολουθούμενη από την Κεντρική Μακεδονία, την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα.
• Η Κρήτη, προηγείται όσον αφορά την Γαστρονομία, με τα Ιόνια Νησιά και τη
Δυτική Μακεδονία να ακολουθούν με μικρή διαφορά.

• Εντυπωσιακό εύρημα αποτελεί ότι η Ήπειρος απέσπασε τις θετικότερες αξιολογήσεις για την εμπειρία στη θάλασσα.

• Όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, η Στερεά Ελλάδα, η Ήπειρος και τα Ιόνια Νησιά είχαν την υψηλότερη βαθμολογία

• Η Στερεά Ελλάδα προηγείται στις αξιολογήσεις ως προς τη σχέση ποιότητας-τιμής ακολουθούμενη με μικρή απόκλιση από τη Δυτική Ελλάδα.
• Οι βιώσιμες δράσεις επαινέθηκαν περισσότερο στην Κεντρική Μακεδονία, η οποία είναι επίσης, η περιοχή που έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία για την Υγιεινή.

Αξιολόγηση της εμπειρίας ανά αγορά 





• Οι πέντε διεθνείς αγορές με τον υψηλότερο όγκο αξιολογήσεων στην Ελλάδα ήταν κατά σειρά το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιταλία.
• Οι επισκέπτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο έδωσαν τις υψηλότερες συνολικές βαθμολογίες, ακολουθούμενοι από εκείνους από τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία.

