Πολλά είναι τα σημεία του οδοστρώματος στον άξονα Γρεβενά-Βέροια της Εγνατίας Οδού τα οποία χρήζουν αποκατάστασης διότι οι φθορές είναι μεγάλες και εμπεριέχουν κινδύνους για τα διερχόμενα οχήματα.
Μπαλώματα, φθορές που καθιστούν επικίνδυνη την διέλευση από τα συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινητόδρομου και πολλές σήραγγες με κλειστές λωρίδες σε μία απόσταση περίπου 150 χιλιομέτρων κατέγραψε η κάμερα του GRTimes στο ρεύμα προς Βέροια ενώ αντίστοιχα ζητήματα υπάρχουν και στο ρεύμα προς Γρεβενά.
Όπως θα διαπιστώσετε από την παρακάτω φωτογραφία τα προβλήματα ξεκινούν από το ύψος του Κηπουρείου εκεί που από τη σήραγγα Καρατζά υπάρχει βέλος για οδήγηση από τη δεξιά λωρίδα ενώ στην έξοδο του τούνελ με ειδικές σημάνσεις η λωρίδα γίνεται μονή για περίπου 3 χιλιόμετρα.
Στο σημείο που ο δρόμος ανοίγει και γίνεται ξανά με δύο λωρίδες, λίγο πριν τη σήραγγα Βενέτικου, το οδόστρωμα φαίνεται πως έχει υποστεί σημαντικές φθορές.
Στην συνέχεια για περίπου 20 χιλιόμετρα δεν υπάρχει κλειστή λωρίδα, όμως οι φθορές στο οδόστρωμα προκαλούν αναταράξεις σε οδηγούς και επιβάτες οχημάτων που διέρχονται με το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας.
Το δεύτερο κομμάτι που αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα είναι στο ύψος του Πολυμύλου, εκεί που πριν τη σήραγγα Σ 13 υπάρχουν επίσης σοβαρές φθορές ενώ μέσα στο τούνελ υπάρχει φωτεινός σηματοδότης για κλειστή δεξιά λωρίδα και στην συνέχεια υποχρεωτική διέλευση από την αριστερή για περίπου 2 χιλιόμετρα, ενώ οι φθορές συνεχίζονται μέχρι τη Βέροια.
Τι απαντά η Εγνατία Οδός
Το GRTimes επικοινώνησε με την Εγνατία Οδό, με τον διευθύνων σύμβουλο κ. Κωνσταντίνο Κουτσούκο να τονίζει πως βρίσκονται σε διαδικασία υλοποίησης οι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος στα συγκεκριμένα σημεία.
Τέλος, να σημειωθεί πως στο συγκεκριμένο κομμάτι του οδικού δικτύου υπάρχουν δύο σταθμοί διοδίων, της Σιάτιστας και του Πολυμύλου.
μην στεναχωριεστε παιδια θα τα κανει τωρα ολα ο περιστερης,σ αυτον αλλωστε την ξεπουλησαν την εγνατια αντι πινακιου φακης
Ο πιο ξεφτίλα δρόμος είναι ολόκληρη η Εγνατία.
Επικίνδυνος και πληρώνουμε κιόλας.
Μπάζωμα με κόκκινο χρώμα είναι δυνατόν να κρατήσει, ως και στις γέφυρες που από κατω ε,είναι μπετόν υπάρχουν λακκούβες και μπαλώματα.
Δυστυχώς αυτοί είμαστε αυτούς τους δρόμους έχουμε
Η πρώτη γέφυρα πριν τα τούνελ προς τον Πολύμυλο που είναι χιλιομπαλωμένος και χειρότερος από χωματόδρομος, αποδεικνύει ότι η “Εγνατία” είναι μόνο για να παίρνει λεφτά…
Πολύ καλή δουλειά σε όλους τους τομείς της ομάδας εργασίας, πολύ καλός δρόμος για Εγνατία. Ιταλία πανάκριβα και μάπα δρόμους Ζαφείρης Γεωργίος του Νίκολαου και τις Παναγίου Βέροιας