Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κοζάνης ετοίμασε το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της Χειμερινής Περιόδου 2024-2025, χωρίς να έχει καλλιτεχνικό διευθυντή στο “τιμόνι” του, στηριζόμενος στο μεθοδικό Στέλιο Χλιαρά, που προσλήφθηκε, για ένα μικρό χρονικό διάστημα, για να “τρέξει” κάποια σημαντικά πράγματα. Χρησιμοποιώντας την ατάκα “θα φανεί στο χειροκρότημα”, ως προς τις προσδοκίες του φετινού προγραμματισμού, ο Στέλιος Χλιαράς κατάφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να σχεδιάσει και να προγραμματίσει, για λογαριασμό του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης, τρεις νέες παραγωγές και μία μεγάλη συμπαραγωγή με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, που θα παρουσιαστούν στο κοινό της Κοζάνης μέχρι και τον Ιανουάριο του 2025. Ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και μέλος του Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης Γιάννης Ιωαννίδης , σχολίασε τη συγκεκριμένη εξέλιξη με δεικτικό τρόπο και τη φράση “Για “ακέφαλο” ΔΗΠΕΘΕ καλά τα πήγαμε”, απαντώντας έτσι σε όσους το προηγούμενο διάστημα καταλόγισαν στη Δημοτική Αρχή του Δήμου Κοζάνης κωλυσιεργία στα των διαδικαστικών για την πρόσληψη Καλλιτεχνικού Διευθυντή, που θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο ακόμη και το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της Χειμερινής Περιόδου 2024-2025. Εν τέλει, ευτυχώς, κάτι τέτοιο δε συνέβη.
Πολύ σωστά. Αλλα άδικη η πρόσληψη του κυρίου Χλιαρά, ως προς τους/τις υπόλοιπους/ες υποψήφιους/ες για την θέση της καλλιτεχνικής διεύθυνσης. Ή δεν θα έπρεπε να επιλεγεί αυτός τώρα ή δεν θα έπρεπε να είναι υποψήφιος. Το ξέρανε όμως στο δηπεθε πως θα είναι και υποψήφιος καθώς έχει κάνει κι άλλες φορές τα χαρτιά του.
Γιατί είναι άδικο; Με αυτή τη στείρα “λογική” αποκλείονται και όλοι οι προηγούμενοι καλλιτεχνικοί διευθυντές που εκ των πραγμάτων τους έχει δοθεί πολύ περισσότερος χρόνος να δείξουν το έργο τους.
Θα λέγατε το ίδιο πχ για την υποψηφιότητα του κ. Πλασκοβιτη;
Ναι, θα πω ακριβως το ιδιο. Κατα την ταπεινη μου γνωμη ουτε ο κυριος Πλασκοβιτης θα επρεπε να ειναι ξανα υποψηφιος. Μονο για τον κυριο Μυριανθοπουλο επιφυλασσομαι γιατι ηταν καλλιτεχνικος μεσα στον κορονοιο και ισως δεν εδειξε οσα θα ηθελε. Δεν γνωριζω βεβαια γιατι δεν τον κρατησαν και μετα.
Εντάξει, άρα εσείς δε μιλάτε προσωπικά για τον κ. Χλιαρά, μιλάτε για ολόκληρη νομοθεσία. Αυτό το καταλαβαίνω. Απλά με αυτή τη λογική κάποιος που έκανε μια πετυχημένη θητεία δεν μπορεί να είναι ξανά υποψήφιος, και έτσι κινδυνεύει το ίδιο το κύρος του θεσμού.
Έχει μια βάση η σκέψη σας, αλλά είναι πολύ μεγάλη συζήτηση με πολλές παγίδες.
Θριαμβολογουμε για τα αυτονόητα. Εφόσον προσέλαβαν τον Χλιαρά, τι ακεφαλο μας λέει; Και για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα, στην κεντρική σκηνή πήρε μια έτοιμη παράσταση. Για τις υπόλοιπες χρησιμοποίησε τις ήδη προγραμματισμενες από τη music art και από το καλλιτεχνικό σχολείο. Δουλειά manager, δηλαδή.
Εχετε δικαιο. Ουσιαστικα ετοιμες ηταν οι παραστασεις. Μονο η παιδικη θα ειναι πρωτοτυπη. (Ωραια επιλογη εργου). Σωστα και στο υπολοιπο σκελος, απο την στιγμη που προσέλαβαν τον κ. Χλιαρα δεν ειναι ακεφαλο. Εστω κι αν η προσληψη δεν ειναι προσληψη καλλιτεχνικου διευθυντη, αλλα για συγκεκριμενο σχεδιασμο. Φαινεται, βεβαια, πως οδευει να γινει καλλιτεχνικος διευθυντης. Σωστα αναφερθηκε και σε αλλο σχολιο οτι δεν θα επρεπε να τον προσλαβουν απο τη στιμγη που ηθελε να ειναι υποψηφιος για καλλιτεχνικος διευθυντης.
Καλημέρα. Ασχολείστε ακόμα με την εκκλησία;
Λέει πολλά ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος,αλλά εκτός από λόγια δεν κάνει τίποτα άλλο
Δεν προσπαθεί και δεν προσέχει τουλάχιστον να μην εκτιθετσι
O Τίποτας τοποθετήθηκε πάλι; Και τί είπε; Ούτε αυτός κατάλαβε
Στων τυφλών τον Δημο ο μονόφθαλμος βασιλεύει!