Περπατώντας τα εμπορικά καταστήματα της Κοζάνης ακούσαμε τα προβλήματα και 9 στους 10 ψάχνουν λόγο ύπαρξης για το Επιμελητήριο το οποίο βλέπουν απλά σαν ένα επιπλέον οικονομικό βάρος. Οφείλουμε την επόμενη μέρα να κάνουμε όλες τις ανταποδοτικές δράσεις για κάθε επιχείρηση που θα την στηρίξουν και θα την εκσυγχρονίσουν αξιοποιώντας προγράμματα, χρηματοδοτικά εργαλεία και κυρίως την όρεξη και το σχέδιο μιας ομάδας νέων ανθρώπων.
Ακριβώς έτσι. Δε γίνεται να απαιτείς από τον καθένα να πληρώνει χωρίς κανένα νόημα. Όπως τα καταστήματα φροντίζουν να έχουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες για να προσελκύσουν πελατεία, έτσι και το επιμελητήριο πρέπει να παράγει κάτι ποιοτικό και ελκυστικό προς όφελος των πελατών – μελών του, όχι γουρούνι στο σακί.