Ξεκίνησε η Τουριστική προβολή της Δυτικής Μακεδονίας με το ΤΡΑΜ, το ΜΕΤΡΟ και τους σταθμούς στις αποβάθρες να ντύνονται με «εικόνες» από την Π.Ε. Γρεβενών και οι οθόνες να προβάλουν μονόλεπτα βίντεο με τη μοναδική φύση, τις υπαίθριες δραστηριότητες, το μουσείο της Μηλιάς, τη γαστρονομία και τα μανιταροπροϊόντα της Π.Ε. Γρεβενών.
Η δράση είναι αποτέλεσμα της πρωτοβουλίαςτου βουλευτή Γρεβενών κ. Σταυρόπουλου Αθανάσιου,ο οποίος εξασφάλισε τη δωρεάν διαφημιστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών στα μέσα σταθερής τροχιάς και σε διαφημιστικά πάνελ σε χώρους της ΣΤΑΣΥ Μον. Α.Ε. μέσω φωτογραφιών και ολιγόλεπτων διαφημιστικών σποτ. Σε συνεργασία με τον βουλευτή ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γεώργιος Αμανατίδης χρηματοδότησε την παραγωγή και τοποθέτηση του διαφημιστικού υλικού. Το διαφημιστικό υλικό επιμελήθηκε η Αντιπεριφερειάρχης κ. Φαρμάκη σε συνεργασία με την κ. Κατερίνα Μπούκη,Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας & Εμπειρίας Επιβατών της Σταθερές Συγκοινωνίες Μονοπρόσωπη Α.Ε.
Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος της τουριστικής καμπάνιας της Αντιπεριφέρειας με τίτλο «WestMacedonia, AStorybookthatcomestolife».Η καμπάνιαστοχεύειμέσα από τον νέο τουριστικό οδηγό της Δυτικής Μακεδονίας να προβάλει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ορεινής περιοχής μας και να την καθιερώσει ως την Περιφέρεια των λιμνών, έναν προορισμό που θα μπορούσε να προσφέρει ανεξάντλητες αυθεντικές εμπειρίες με δραστηριότητες και τουριστικά προϊόντα όπως ο πολιτισμός, η γαστρονομία και ο ορεινός τουρισμός.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος
Δρ. Πολυτίμη Μ. Φαρμάκη
Με ποιο τρόπο θα μετρηθεί η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας; Θα γίνει κάτι αντίστοιχο για τις υπόλοιπες περιοχές;
Συγχαρητήρια Κυρία Φαρμάκη.
Αυτά μόνο στο εξωτερικό τα συναντάς. Επιτέλους άνθρωποι με ανοιχτά μυαλά και ικανότητες.
Οταν δεν υπάρχουν υποδομές να υποστηρίξουν το εγχείρημα για τι ακριβως χαιρομαστε και πανηγυρίζουμε;