Κατά τον σημερινό εορτασμό των Ελευθερίων του Αμυνταίου, ο βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Β. Οικονόμου. Ο αρμόδιος για τις μεταφορές υφυπουργός, ο οποίος εκπροσώπησε την Κυβέρνηση στις εκδηλώσεις για την 112η επέτειο της απελευθέρωσης του Αμυνταίου, ανακοίνωσε την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νομού με τη Θεσσαλονίκη ως τον Φεβρουάριο του 2025. Η αναμενόμενη αυτή εξέλιξη μετά την έγκριση της ασφαλούς λειτουργίας του συστήματος ραδιοεπικοινωνιών των σιδηροδρομικών υποδομών θα επιτρέψει στο νομό Φλώρινας την επανασύνδεσή του με το εθνικό δίκτυο του ΟΣΕ.
Η θετική αυτή εξαγγελία του αρμοδίου υφυπουργού έρχεται σε συνέχεια διαδοχικών συναντήσεων του στην Αθήνα με τον βουλευτή του νομού Σταύρου Παπασωτηρίου και τον δήμαρχο Αμυνταίου Γ. Λιάση. Όπως σημείωσε ο Β. Οικονόμου, οι τεκμηριωμένες παρεμβάσεις των εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας ήταν καίριας σημασίας για την επίλυση και άλλων θεμάτων όπως η ολοκλήρωση αντιπλημμυρικών έργων που εκκρεμούσαν στην περιοχή γύρω από το σιδηροδρομικό δίκτυο του Αμυνταίου.
Με αφορμή τις προτάσεις για την λειτουργία υδατοδρομίων στη περιοχή, ο υφυπουργός Μεταφορών επισκέφτηκε τοπικές λίμνες για να σχηματίσει καλύτερη εικόνα για τις υπάρχουσες
δυνατότητες, ενόψει και της ανάληψης νομοθετικής πρωτοβουλίας για την αναθεώρηση του εθνικού πλαισίου αδειοδότησης υδατοδρομίων.
Επίσης προγραμματίζεται από το αρμόδιο υπουργείο σύσκεψη με τη συμμετοχή και της περιφερειακής αρχής, όπου θα εξεταστεί το ζήτημα των ανενεργών σιδηροδρομικών γραμμών στο κέντρο της πόλης του Αμυνταίου. Πρόκειται για θέμα το οποίο ο Σταύρος Παπασωτηρίου έχει ξαναθέσει σε κατ’ιδίαν συναντήσεις του, τόσο με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών όσο και με εκπροσώπους της ΓΑΙΑΟΣΕ.
Αν η λειτουργία γίνει με την εγγύηση της Helenik train, χαράς ευαγγέλια για όλο τον κόσμο,που θα επιλεγεί τα δρομολόγια
Το εγγυάται η μακροχρόνια πείρα της στη μη πρόκληση ατυχημάτων
Η Κοζάνη θα έχει σιδιροδρομική γραμμή όπως παλιά που εξυπηρετούσε;
Το θέμα θα συζητηθεί μετά το 2044.
Η Κοζάνη δεν θα έχει σιδηρόδρομο γιατί δεν της αξίζει από τους πολιτικούς που έχει και από εμάς που τους επιλέγουμε.
Πρώτη φορά βλέπω τόσο σοβαρούς ανθρώπους να λύνουν χρόνια προβλήματα
χαχαχα
Το νου σας μόνο μην πάρετε πάλι βαγόνια που δεν κουμπονουν στισ ραγες