Με κεντρικό στόχο την οδική ασφάλεια πεζών και οδηγών, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Δημαρχείο το πρωί της Τετάρτης 6 Νοεμβρίου 2024 με τη συμμετοχή του Δημάρχου Κοζάνης Γιάννη Κοκκαλιάρη, του Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Δημοτικής Αστυνομίας Γιώργου Ευκολίδη, του Διοικητή του Τμήματος Τροχαίας Κοζάνης Ελευθέριου Καραδίσογλου, του Αξιωματικού του Τμήματος Τροχαίας Κοζάνης Αντώνη Μαρτίνη, του Διευθυντή της Δημοτικής Αστυνομίας Βασίλη Μπαλατσού και του Διευθυντή των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κοζάνης Μιχάλη Πεχλιβανίδη.
Ο κ. Κοκκαλιάρης, αφού επεσήμανε την πρόθεση της Δημοτικής Αρχής για βελτιωτικά μέτρα και αναγκαίες αλλαγές που πρέπει να υλοποιηθούν στο ζήτημα του κυκλοφοριακού μέσα από την καθημερινή, αγαστή και στενή συνεργασία που ήδη υπάρχει με την Τροχαία Κοζάνης, σταχυολόγησε μερικές από τις προτάσεις που έθεσε ως προτεραιότητα όπως είναι:
- η εξεύρεση δυνατότητας για τη δημιουργία κυκλικών κόμβων σε σημεία αιχμής όπως για παράδειγμα η κατασκευή του κόμβου επί της οδού Λαρίσης, η οποία μπαίνει σε φάση υλοποίησης,
- ο επανασχεδιασμός, όπου απαιτηθεί, της χωροθέτησης των διαβάσεων πεζών με βάση τις σημερινές κυκλοφοριακές ανάγκες, τον οποίο θα αναλάβει τριμελής επιτροπή απαρτιζόμενη από την Τροχαία, τις Τεχνικές Υπηρεσίες και τη Δημοτική Αστυνομία,
- η αναβάθμιση των χώρων στάθμευσης ΑμεΑ αλλά και η ενίσχυση των σημείων στάθμευσης δικύκλων.
«Μέσα από τις πρώτες αυτές αλλαγές που σχεδιάζουμε σε συνεργασία με όλους τους συναρμόδιους φορείς, στοχεύουμε σε ένα λειτουργικό και ασφαλές αστικό περιβάλλον», τόνισε μετά το πέρας της συνάντησης ο Δήμαρχος Κοζάνης.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Κοζάνης
Ο νέος δήμαρχος έλεγε πως δε χρωστάει σε κανέναν και δεν έχει υποχρέωση σε κανέναν εκτός από το λαό που τον στηρίζει.Μέχρι εδώ όλα καλά.Αν είναι έτσι γιατί ότι κάνανε οι προηγούμενοι συνεχίζει το ίδιο και αυτός στο θέμα του ανοίγματος της πόρτας στο δρόμο του ΟΣΕ;Μιας και μάθαμε και το όνομα του δ/ντή της δημοτικής αστυνομίας να τον ρωτήσουμε ευθέως:Με ποια απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου ανοίγετε και κλείνετε την πόρτα του ΟΣΕ και δε μας επιτρέπετε να πάμε στα σπίτια μας;Ποιος σας δινει αυτό το δικαίωμα;Αν δεν υπάρχουν λόγοι, γιατί δεν ανοίγετε την πόρτα;Αλλά πως γίνεται και την ανοίγετε την Παρασκευή το απόγευμα και την κλείνετε το Σαββατο το απόγευμα;Απαντήστε για να μάθει ο λαός την αλήθεια.
Ευτυχώς είναι εκεί και η δημοτική αστυνομία. Ησυχασαμε τώρα.
Δε ξέρω τι πρέπει να γίνει, βγείτε και κάντε ελέγχους Ο Λ Ε Σ τις ώρες της ημέρας, όχι μόνο πρωί και μεσημέρι. Μη βγαίνετε για να γράψετε, αλλά για να ελέγχετε και να προλαβαίνετε τα ατυχήματα. Συμβαίνουν κάθε μέρα και αυξάνονται σε γρήγορο ρυθμο. Εφόσον δε γίνεται διαφορετικά κι ο καθένας θέλει τον αστυνόμο του, όχι δημοτικό, κανονικό, βγείτε στους δρόμους όλη μέρα ΚΑΙ νύχτα.
Τι λες τώρα! Να< πληροφορήσω στην αγάπη σας πως αυτό που λέει ο πολίτης της Κοζάνης είναι πως ως δήμαρχος ενδιαφέρεσαι για τα χωριά και μόνο γιατί εκεί έχεις την εκλογική δύναμη και πως στην πόλη σου η αστυνόμευση της τροχαίας δεν υπάρχει παρά μόνο μετά απο ατύχημα και η δημοτική αστυνομία το μόνο που κανει είναι να ελέγχει και να μαζεύει το χρήμα απο τα παρκόμετρα . Μέχρι εκεί τίποτα άλλο. Πιστεύαμε ψηφίζοντας σε ότι γλυτώσαμε από τους προηγούμενους αλλά όπως φαίνεται, ΜΠΛΕΞΑΜΕ. Αν δεν με πιστεύεις ως απλός πολίτης κι οχι ως δήμαρχος κάλεσε στη δημοτική αστυνομία (αν το σηκώσουν) ή το 100 και ζήτα να σου στείλουν περιπολικό να βεβαιώσουν μια παράβαση ή να κάνουν έλεγχο. Θα καταλάβεις.
Μια προσπάθεια διέλευσης των οδών Καλλιόπης, Ερατούς, Ουρανίας κλπ. αρκεί για να διαπιστωθεί από τον ποιο άσχετο το πρόβλημα που δημιουργεί η ανεξέλεγκτη στάθμευση ,επάνω στις διασταυρώσεις των οδών, κάθετα στο πεζοδρόμιο και το διπλό παρκάρισμα.
Έλεγχος μηδέν ,ανύπαρκτος ,ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ. Από κ. Καραμανλη προς Ουρανίας, Ερατούς κα δεν μπορεί αν δεν κλείσει την κυκλοφορία η δεν ανεβεί στο πεζοδρόμιο. Βγείτε για ελέγχους και επιτέλους δουλέψτε ,πληγώνεστε για αυτό .
Μήπως ο Δήμος να εξετάσει και την μονοδρόμησh ως λύση;
Ναι οπωσδήποτε η τεχνική υπηρεσία ειδικά θα μας σώσει. Που δημιουργεί και συμβάλλει στο πρόβλημα με τις άναρχες κατασκευές , την οδηγική τους συμπεριφορά και τον τρόπο που παρατάνε τα αμάξια παντού,
Στα Ηπειρώτικα η τεχνική υπηρεσία παρέλαβε έργο σχετικά καινούργιο όπου στα πεζοδρόμια πλάτους ενός μέτρου περίπου τοποθετήθηκαν ανά διαστήματα μεταλλικές (περίτεχνες… τρομάρα τους) κολώνες φωτισμού που σε κάθε κολώνα πρέπει να κατεβαίνεις στο δρόμο. Άραγε για πια οδική ασφάλεια μιλάμε; Πλάκα μας κάνετε; Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι κατασκευάστηκαν και ράμπες στις διασταυρώσεις για αμαξίδια και καροτσάκια, δηλαδή πληρώσαμε οι φορολογούμενοι πολίτες ακόμα περισσότερα λεφτά για παρεμβάσεις μη λειτουργικές. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσετε. Να αλλάξετε τις κολώνες φωτισμού δεν ξέρω με ποιες άλλες