Το ζήτημα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας – Αμυνταίου – Θεσσαλονίκης από τον Φεβρουάριο του 2025 συζήτησαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης με τον Υφυπουργό Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου κατά τη συνάντησή τους στο πλαίσιο των επισκέψεων του Περιφερειάρχη στην Αθήνα.
Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Υποδομών Νικόλαος Ταχιάος, ο Βουλευτής Φλώρινας Σταύρος Παπασωτηρίου, ο Αντιπεριφερειάρχης, Π.Ε. Φλώρινας Αθανάσιος Τάσκας, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών Νίκος Λυσσαρίδης, ο Δήμαρχος Φλώρινας Βασίλης Γιαννάκης, ο Δήμαρχος Αμυνταίου Γιάννης Λιάσης, ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Π.Δ.Μ. Γιώργος Τζίτζικας, Αντιδήμαρχοι, καθώς και στελέχη του Υπουργείου, του ΟΣΕ και της ΓΑΙΟΣΕ.
Η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος Φεβρουαρίου του 2025 και πρόκειται να δοθεί σε κυκλοφορία με την ασφάλεια που απαιτείται.
Όπως τόνισε ο κ. Αμανατίδης «Είναι μια πολύ θετική έκβαση σε ότι αφορά στη σύνδεση του Αμυνταίου με τη Φλώρινα, τη Θεσσαλονίκη και με τις γειτονικές χώρες των Βαλκανίων και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να δοθεί σαφές χρονοδιάγραμμα του έργου.»
Στο πλαίσιο των συναντήσεων του Περιφερειάρχη στην Αθήνα ακολούθησε τεχνική συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Τσιάρα παρουσία του Βουλευτή Γρεβενών Θανάση Σταυρόπουλου, του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών Ιωάννη Τσακνάκη, του Δημάρχου Γρεβενών Κυριάκου Ταταρίδη και του Δημάρχου Δεσκάτης Δημήτρη Κόττα, όπου συμφωνήθηκε η
επέκταση του τοπικού προγράμματος του Άξονα 4 (Προσέγγιση LEADER) που διαχειρίζεται η ΑΝΚΟ, εκτός από τον Ν. Κοζάνης όπου εφαρμόζεται, και στα Γρεβενά, με την προσθήκη αντίστοιχων πόρων.
«Μια απόφαση,όπως τόνισε ο κ. Αμανατίδης, ιδιαίτερα θετική για τα Γρεβενά, έναν τόπο στον οποίο επιβάλλεται να εφαρμόζονται πολιτικές αγροτικής ανάπτυξης με τη μορφή του προγράμματος Leader.»
Επίσης συζητήθηκε η ολοκλήρωση ενός πλήρους και λειτουργικού Προγράμματος Υποδομών Αγροτικής Ανάπτυξης το οποίο θα λειτουργεί με γνώμονα τον μετριασμό στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη Δυτική Μακεδονία, εντός των χρονικών περιορισμών του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας 2021-2026, του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2022, και της ΣΣΚΑΠ 2023-2027, με δημόσια έργα άμεσης προτεραιότητας προς όφελος των αγροτών.
τραινο στην κοζανη το 3024
Τι!
Δεν θα φτάσει τραίνο από την Φλώρινα μέχρι την Κοζάνη;
Ανάπτυξη το λέτε αυτό;
Επιβάτες,εμπορεύματα υπάρχουν;
Παντού ΑΝΚΟ.Για το δρόμο Δεσκάτης-Ε 65;Τίποτα;Γιατί;
Για Κοζάνη Καλαμπάκα το έχει αναλάβει ο Πάρης.