Συναντήσεις του Περιφερειάρχη Γιώργου Αμανατίδη στην Αθήνα για κρίσιμα ζητήματα: Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας – Αμυνταίου – Θεσσαλονίκης. Τα Γρεβενά στο πρόγραμμα Leader  

18 Νοεμβρίου 2024
16:04

Το ζήτημα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Φλώρινας – Αμυνταίου – Θεσσαλονίκης από τον Φεβρουάριο του 2025 συζήτησαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης με τον Υφυπουργό Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου κατά τη συνάντησή τους στο πλαίσιο των επισκέψεων του Περιφερειάρχη στην Αθήνα.

Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Υφυπουργός  αρμόδιος για θέματα Υποδομών Νικόλαος Ταχιάος, ο Βουλευτής Φλώρινας Σταύρος Παπασωτηρίου, ο Αντιπεριφερειάρχης, Π.Ε. Φλώρινας Αθανάσιος Τάσκας, ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών Νίκος Λυσσαρίδης, ο Δήμαρχος Φλώρινας Βασίλης Γιαννάκης, ο Δήμαρχος Αμυνταίου Γιάννης Λιάσης, ο Εκτελεστικός Γραμματέας  της Π.Δ.Μ. Γιώργος Τζίτζικας, Αντιδήμαρχοι, καθώς και στελέχη του Υπουργείου, του ΟΣΕ και της ΓΑΙΟΣΕ.

Η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος Φεβρουαρίου του 2025 και πρόκειται να δοθεί σε κυκλοφορία με την ασφάλεια που απαιτείται.

Όπως τόνισε ο κ. Αμανατίδης «Είναι μια πολύ θετική έκβαση σε ότι αφορά στη σύνδεση του Αμυνταίου με τη Φλώρινα, τη Θεσσαλονίκη και με τις γειτονικές χώρες των Βαλκανίων και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να δοθεί σαφές χρονοδιάγραμμα του έργου.»

Στο πλαίσιο των συναντήσεων του Περιφερειάρχη στην Αθήνα ακολούθησε τεχνική συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Τσιάρα παρουσία του Βουλευτή Γρεβενών Θανάση Σταυρόπουλου, του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών Ιωάννη Τσακνάκη, του Δημάρχου Γρεβενών Κυριάκου Ταταρίδη και του Δημάρχου Δεσκάτης Δημήτρη Κόττα, όπου συμφωνήθηκε η

επέκταση του τοπικού προγράμματος του Άξονα 4 (Προσέγγιση LEADER) που διαχειρίζεται η ΑΝΚΟ, εκτός από τον Ν. Κοζάνης όπου εφαρμόζεται, και στα Γρεβενά, με την προσθήκη αντίστοιχων πόρων.

«Μια απόφαση,όπως τόνισε ο κ. Αμανατίδης, ιδιαίτερα θετική για τα Γρεβενά, έναν τόπο στον οποίο επιβάλλεται να εφαρμόζονται πολιτικές αγροτικής ανάπτυξης με τη μορφή του προγράμματος Leader.»

Επίσης συζητήθηκε η ολοκλήρωση ενός πλήρους και λειτουργικού Προγράμματος Υποδομών Αγροτικής Ανάπτυξης το οποίο θα λειτουργεί με γνώμονα τον μετριασμό στις επιπτώσεις της  κλιματικής αλλαγής στη Δυτική Μακεδονία, εντός των χρονικών περιορισμών του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας 2021-2026, του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2022, και της ΣΣΚΑΠ 2023-2027, με δημόσια έργα άμεσης προτεραιότητας προς όφελος των αγροτών.

 

 

5 σχόλια

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι