Επικοινωνία του τέως Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας με μαθητές/τριες του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης

22 Νοεμβρίου 2024
22:00

Η ΣΤ΄τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης, η δασκάλα τους κ. Νάτση Πολύμνια και η Δ/ντρια Μπατσίλη Μαρία είχαν την τιμή και τη χαρά να έχουν τηλεφωνική επικοινωνία σήμερα 22.12.2024 με τον τέως Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, κ. Προκόπιο Παυλόπουλο με θέμα τη θλιβερή επέτειο από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, τον Ιούλιο του 1974. Ο κ. Πρόεδρος ανέπτυξε το ιστορικό πλαίσιο και ζωντάνεψε την ιστορική μνήμη της περιόδου με αναφορά στη Συνθήκη της Λωζάνης. Επισήμανε ότι ως Έλληνες οφείλουμε να έχουμε ενότητα, να απαιτήσουμε την πλήρη εφαρμογή του Διεθνούς και Ευρωπαϊκού Δικαίου και την επίλυση του ζητήματος. Δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές/τριές μας να εκφράσουν στον κ. Πρόεδρο τις απορίες και τους προβληματισμούς τους και να συμμετέχουν σε έναν γόνιμο και εποικοδομητικό ιστορικό διάλογο. Τον ευχαριστούμε θερμά που για ακόμη μια φορά συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των παιδιών, ώστε να μην επέλθει ιστορική λήθη σε τόσο σημαντικά θέματα του ελληνισμού!!!

Η Δ/ντρια

Μπατσίλη Μαρία

4 σχόλια

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι