Με θετικό πρόσημο η συμμετοχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στην 39η Διεθνή Τουριστική Έκθεση PHILOXENIA 2024 που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τις 14 έως τις 16 Νοεμβρίου.
Στο περίπτερο της Περιφέρειας φιλοξενήθηκαν Δήμοι, φορείς και επιχειρήσεις από τον τουριστικό τομέα της Δυτικής Μακεδονίας προσελκύοντας το έντονο ενδιαφέρον πολλών επαγγελματιών του τουρισμού και εκατοντάδων επισκεπτών. Όλοι τους γεύτηκαν μοναδικά οινικά προϊόντα, αλλά και ορισμένες από τις εξαιρετικές γεύσεις της Δυτικομακεδονικής γαστρονομικής παράδοσης.
Η Αντιπεριφειάρχης Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας κ. Φαρμάκη, τα στελέχη της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος, καθώς και οι φιλοξενούμενες επιχειρήσεις, πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης πολυάριθμες συναντήσεις με εκπροσώπους της διεθνούς κυρίως αγοράς με στόχο την προβολή του περιφερειακού τουριστικού προϊόντος.
Στο open stage της έκθεσης, το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024, διοργανώθηκε για πρώτη φορά μία ξεχωριστή εκδήλωση προβολής με θέμα «Δυτική Μακεδονία: ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο!» όπου επιχειρήσεις του τομέα παροχής εναλλακτικών δραστηριοτήτων και συναφών τουριστικών υπηρεσιών της Δυτικής Μακεδονίας παρουσιάστηκαν σε επιχειρήσεις και δημοσιογράφους του τουρισμού και στους επισκέπτες της έκθεσης.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο βουλευτής Θεσσαλονίκης Διαμαντής Γκολιδάκης, οι Αντιπεριφερειάρχες Π.Ε. Φλώρινας Αθανάσιος Τάσκας, Π.Ε. Καστοριάς Δημήτρης Σαββόπουλος, Επιχειρηματικότητας Νίκος Λυσσαρίδης, ο Δήμαρχος Φλώρινας Βασίλης Γιαννάκης και ο Πρόεδρος της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας Θεοφίλακτος Ζυμπίδης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης διενεργήθηκε κλήρωση στην οποία οι τυχεροί κέρδισαν πολλά όμορφα δώρα από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν σε αυτή.
Καλή η προσπάθεια που καταβάλλουν οι επιχειρήσεις και η περιφέρεια με τις εκθέσεις. Πρέπει όμως να μετρηθούν με καποιο τροπο τα αποτελέσματα, σε βαθος χρονου, κι αυτό μπορει να γίνει καταγράφοντας αυξηση στην επισκεψιμοτητα της περιοχής η οποία απ όσο γνωριζω ειναι πολύ χαμηλή σε σχεση με την υπολοιπη Ελλάδα. Σήμερα που η πληροφορία μπορει πολύ ευκολα να φτάσει στον ταξιδιώτη η περιφερεια μας και οι επιχειρήσεις της πρέπει να εκσυγχρονιστούν άμεσα για να ειναι ανταγωνιστικές κι επίσης να εκπαιδευτούν οι επιχειρηματίες του κλάδου.
Κάνετε πλάκα μου φαίνεται !!!! ποιο προϊόν προβάλλεται από το νομό κοζάνης? Τα ορυχεία που δεν είναι επισκέψιμα ? τις λίμνες οι οποίες δεν έχουν καμιά υποδομή ,? τη βιβλιοθήκη που είναι κλειστή τα σαββατοκύριακα ? της απόκριες που έχουν συρρικνωθεί σε δύο μέρες ? Το βόιο που δεν πατάει άνθρωπος ?
Πολύ σωστές παρατηρήσεις και να τονίσουμε ότι χωρίς δημιουργία βασικών υποδομών υποδοχής και στήριξης του όποιου τουριστικού προϊόντος ώστε να υποδεχτεί τον τουρίστα επαρκώς αλλά και χωρίς την καλλιέργεια νοοτροπίας φιλικής προς αυτόν από τον πληθυσμό, αποτελέσματα δεν πρόκειται να δούμε. Επίσης η διαφημιστική καμπάνια και η προβολή της περιοχής δεν μπορεί να αποδώσει όταν γίνεται με όρους 1980-90, ούτε με χρήση μέσων και τεχνικών προβολής παρωχημένων και μικρής αποδοτικότητας. Η στοχευμένη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να μπουν σε πρώτη γραμμή.
Ξέχασατε τον Δημοτικό Κήπο που “ανακλ…εμ αναπλάσανε” με τσουνάμι από μπετά…ότι πρέπει για να μάθει ακριβώς ο τουρίστας τον ορισμό της φράσης “λιύκους γκαβός”….
Γελάνε και τα τουριστικά περίπτερα της Κοζάνης της Πτολεμαϊδας των Σερβίων και του βοιου !!!!! Αυτοθαυμαζεστε !! Έτσι έκανε και ο βαβλιαρας !!!!