H νέα σήραγγα θα ενώσει τρεις περιοχές και θα αποτελέσει εφαλτήριο περιφερειακής ανάπτυξης, μειώνοντας παράλληλα τους χρόνους μετακίνησης.
Μετά από παύση περίπου τριών μηνών, η κατασκευή της σήραγγας Κλεισούρας, του σημαντικότερου τμήματος της νέας επαρχιακής οδού στον οδικό άξονα Καστοριά – Πτολεμαΐδα, παίρνει ξανά μπρος.
H νέα επαρχιακή οδός αποτελεί οδικό τμήμα συνολικού μήκους 10,40 χλμ, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 8,0μ., με μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75μ. ανά κατεύθυνση και επιπλέον λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25 μ.
Περιλαμβάνει επίσης, την κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας, μήκους 1.365 μ, τη γέφυρα του ρέματος Κώτουρη, μήκους 34,60 μ, τον φωτισμό και τη σήμανση της οδού, καθώς και τα απαραίτητα γεωτεχνικά έργα.
Το έργο αποτελεί διαχρονικό αίτημα των πολιτών της Καστοριάς, της Εορδαίας και του Αμυνταίου, αφού η υλοποίησή του, όχι μόνο θα ενώσει τις τρείς περιοχές, αλλά θα αποτελέσει εφαλτήριο περιφερειακής ανάπτυξης, στο εμπόριο, στις μεταφορές, στον τουρισμό, μειώνοντας τις αποστάσεις και εξασφαλίζοντας την οδική ασφάλεια.
Η σύμβαση μεταξύ του αναδόχου και της προϊσταμένης-επιβλέπουσας αρχής «Εγνατίας Οδού» υπεγράφη στις 21 Οκτωβρίου 2022 με ορίζοντα ολοκλήρωσης του έργου, προϋπολογισμού 71,07 εκατ. ευρώ, το 2025.
Η ολοκλήρωση της σήραγγας θα σηματοδοτήσει τη συρρίκνωση του χρόνου διέλευσης του ορεινού όγκου Κλεισούρας, κατά περίπου 25 λεπτά.
Με το έργο θα μειωθούν οι αποστάσεις όχι μόνο για τους απλούς πολίτες αλλά και για τους επιχειρηματίες, κάτι που συμβάλει στην ενδυνάμωση της ενδοπεριφερειακής συνοχής και ενδοπεριφερειακής επικοινωνίας με έναν δρόμο ασφαλή, ικανό να αλλάξει την εικόνα της Δυτικής Μακεδονίας.
ΠΗΓΗ https://www.carandmotor.gr/
πεταμενα λεφτα;
Το νεο μεγαλο τουνελ θα ενωσει τα καΐλάρια με την Καστοριά τι μεγαλείο. Για να πας Φλώρινα και σύνορα Νικης που ενώνει την Ελλάδα με την υπόλοιπη Ευρώπη….πας σε δρόμο σκοτόστρα Εργα και ημέρες Κασαπίδη
Κλάμα που δεν ενώνει συμμετέχει και το Σουρδιστάν, έτσι?
Ζηλιάρηδες!!!!
Για 25 μόνο λεπτά γίνεται όλη η φασαρία;
Και θα πληρώνεις και διόδια 🤣🤣🤣🤣
Αχόρταγη η Κοζάνη.
Όλα τα χρήματα διατίθονται για αυτήν αλλά πάλι θέλει κι άλλα.
Έχει τόσες θέσεις εργασίας κάτι που λείπει από τις άλλες πόλεις τις Περιφέρειας. Πρέπει να μοιράζονται τα χρήματα.
Ρε φίλε δεν είναι δυνατόν να τίθεται με τέτοιο τρόπο η κριτική προς ένα τεχνικό έργο….
Προφανώς πρέπει να εκτελούνται έργα σε όλες τις περιοχές. Όμως πρέπει να μπαίνει στο ζύγι τι κοστίζει και τι εξυπηρετεί. Εκτελείται ένα πολυδάπανο έργο για να διεκπεραιώνει την οδική σύνδεση Πτολεμαΐδα – Καστοριά?
Ποιος είναι ο κυκλοφοριακός φόρτος αυτού του οδικού άξονα? 500 αυτοκίνητα την ημέρα? 1000? 2000?
Ξέρεις πόσα εκατομμύρια κόστισε αυτή η παρέμβαση?
Αξίζει?
Εγώ πάντως στην Κοζάνη βλέπω παντού κλειστά μαγαζιά και λουκέτα!
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗ- ΛΑΡΙΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ
Αυτό ακριβώς. Που είναι σκοτώστρα από μόνος του, δεν συζητάμε μόλις πέσει η θερμοκρασία και πιάσει έστω πάχνη, έχουμε τις ταυτότητες στα δόντια για το που θα μας βρουν έτσι και γλιστρησει το αμάξι…που έχουν το θράσος και το λένε Εθνική Οδός Κοζάνης-Αθήνας και μετά μας πειράζει όταν μας λένε ότι χρειάζονται διαβατήριο για να έρθουν προς τα εμάς..
Αυτός ο δρόμος έχει βγει οριστικά από τον χάρτη κατασκευών.
Επί δεκαετίες δεν έγινε τίποτα….. πλέον πολύ αργά για δάκρυα…
Ε65 …… τέλος
Θα περνά ένα αυτοκίνητο κάθε 15 μέρες!!!!
Δεν έχετε παρει χαμπάρι οτι ολη η δυτική Μακεδονία ΠΕΙΝΑΕΙ, και καθεστε μαλωνετε στα σχόλια αν η Κοζάνη ή η Φλώρινα ή η Πτολεμαΐδα εχουν λεφτα…
Τα λεφτα τα εχουν οι βολεμενοι, περίπου 20% του πληθυσμού και το υπόλοιπο 80% πεινάει.. Αυτή είναι η πραγματικότητα..
Δεν ασχολειστε καλυτερα με τον σιδηροδρομο που κοψατε την γραμμη προς την Φλωρινα εντελως;
Το καράβι από την Τουρκία καλύτερα κοπριά να έφερνε.
Όσο καθόμαστε υποταγμένοι στους εκχριστιανισμενους -ιδης -ογλου θα μας πδανε
80 μύρια για δρόμο που διασχίζουν 10 αυτοκίνητα την μέρα