Η ομάδα διαχείρισης των social media του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας αποδεικνύει για ακόμα μια φορά ότι η δημιουργικότητα και το χιούμορ μπορούν να αποτελέσουν ισχυρό εργαλείο στην επικοινωνία με το φοιτητικό κοινό. Με την αναγγελία της “Black Friday”, η ομάδα κατάφερε να προκαλέσει το ενδιαφέρον και να κλέψει χαμόγελα, ενώ παράλληλα τονίζει τη σημασία της αξιοποίησης των ευκαιριών μάθησης μέσα σε ένα διασκεδαστικό περιτύλιγμα.Σε μια εποχή όπου τα κοινωνικά δίκτυα κατακλύζονται από σοβαρές απαιτήσεις και πληροφορίες, το να μπορείς να διακωμωδείς τις καθημερινές εκφάνσεις της ζωής – ακόμη και στο πλαίσιο της εκπαίδευσης – είναι απαραίτητο. Η ομάδα διαχείρισης των social media του πανεπιστημίου αξίζει ένα μπράβο για την ανάλαφρη και ταυτόχρονα δραστική τους καμπάνια, δείχνοντας ότι η εκπαίδευση μπορεί να είναι διασκεδαστική και προσιτή για όλους.
Συγχαρητήρια στους καθηγητές του τμήματος.
Αν δεν ξέρουν αυτοί από διαφήμιση και marketing τότε ποιος…