Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι εργασίες ανάπλασης τμημάτων των οδών Λαρίσης και Καραμανλή στην πόλη της Κοζάνης, οι οποίες με την ολοκλήρωσή τους θα συμβάλλουν στην ασφαλέστερη διέλευση πεζών και οχημάτων, σε συνδυασμό με την αισθητική αναβάθμιση της ζώνης παρέμβασης.
Πιο συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ανακατασκευή κρασπεδορείθρων, νησίδων και πεζοδρομίων και στις δύο οδούς, την επίστρωση των διαχωριστικών νησίδων με έγχρωμους κυβόλιθους, την αντικατάσταση πλακών πεζοδρομίων, την κατασκευή διαβάσεων πεζών με βυθίσεις, την τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων όπου απαιτείται αλλά και τη φύτευση νέων δέντρων και καλλωπιστικών φυτών.
Ο Δήμος Κοζάνης εφιστά την προσοχή σε οδηγούς και πεζούς να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στην ειδική σήμανση για την αποφυγή ατυχήματος, ζητώντας ταυτόχρονα την υπομονή και κατανόηση των πολιτών.
Ό,τι έγινε πριν 50 χρόνια ξηλώνεται και ξαναφτιάχνεται το ίδιο. Νησίδα στη μέση και δύο λωρίδες από τις οποίες χρησιμοποιείται η μία. Δεν βλέπουν τι γίνεται έξω; Δεν έχουν καθόλου φαντασία; Προσαρμοστικότητα στις νέες ανάγκες μηδέν.
Η νησίδα στο εσωτερικό των πόλεων όπου οι ταχύτητες είναι μικρές καταργούνται και ο χώρος χρησιμοποιείται για ποδηλατόδρομο ή για ειδικά διαμορφωμένες στάθμευσης ή για να μεγαλώσουν τα πεζοδρόμια. Στην Καραμανλή στη νησίδα τα ντουβάρια είναι περιττά έπρεπε να γκρεμισθούν και οι λωρίδες να αποκτήσουν το κανονικό τους πλάτος. Τίποτα! Τίποτα! Τίποτα! Κάνουν τον κούκο μπούφο. Εμ δεν ξέρουν εμ δεν ρωτούν. Ας πληρώσει ο Δήμος να τους στείλει έξω να μάθουν, να ξεστραβωθούν και να μελετούν έργα της προκοπής. Αμάν πια.
Εγώ πάλι είμαι σίγουρος αγαπητέ, πως και αυτό το έργο έτοιμο το βρήκαν από τους προηγούμενους. Δεν τους έχω ικανούς για κάτι περισσότερο ούτως ή άλλως.
Γιατί θέλει ικανότητα αυτό το “έργο” όπως πολύ σωστά το περιγράφει ο πρώτος σχολιαστής; Εννοείται τέτοιο χάλι που είναι το υπέγραψαν οι προηγούμενοι μπετατζηδες…
Άσφαλτος δεν προβλέπεται;. Σαν να περνάς μέσα από χαρακώματα είναι.
τον κομβο στο Βασιλόπουλο θα τον διορθώσουν ή τα θα τον αφήσουν με τα πλαστικά πασαλάκια για να μας θυμίζει εσαεί τις κακές μελέτες που κάνουν…
Το κράσπεδο στο μπρουνο το ξαναφτιάχνουν τώρα. Το πρωτοέφτιαξαν πριν λίγα χρόνια με τον κόμβο. Για να καταλάβουμε τι μελέτες κάνουν…
Κάντε λωρίδα υποδοχής στο Λιντλ. Είναι απαράδεκτο από δύο λωρίδες να γίνεται ο δρόμος μιας λωρίδας επειδή σταματούν στην αριστερή λωρίδα για να στρίψουν στο Λιντλ. Θα γίνουν ατυχήματα.
Το κυκλοφοριακό είναι άθλιο. Αντί να ανοίξουν καινούργιους δρόμους ανακαινίζουν τους παλιούς όπως κάνουν και με τις πλατείες.
Για την περιφερειακή που θα ανακουφίσει την πόλη ουδείς λόγος.
Από τη νέα δημοτική αρχή περίμενα πολλά όμως κάθε μέρα που περνάει αποδεικνύεται κατώτερη από τις προηγούμενες. Στην καλύτερη περίπτωση να είναι μια από τα ίδια. Λυπάμαι πολύ, αυτή η πόλη δεν έχει μέλλον, σε λίγο καιρό θα καταντήσει ένα μεγάλο χωριό.
Τελικά δεν είναι θέμα ηγεσίας είναι θέμα πολιτών. Τους πολιτικούς εμείς τους επιλέγουμε. Κοζάνη καληνύχτα.
Ποιά Αρχή συνεχίζει να επιτρέπει τις κάθετες διακοπές της νησίδας, όταν επιβραδύνεται αναίτια η κίνηση και στα 2 ρεύματα κυκλοφορίας και αυξάνονται οι πιθανότητες ατυχήματος, όταν συμβάλλουν επικίνδυνα στον κεντρικό δρόμο.
Γιατί επιτρέπεται η απαράδεκτη διατήρηση διασταύρωσης στο ύψος της “σύμπλευση” όταν στα 50μ υπάρχει ο κυκλικός κόμβος; Γιατί παραπέρα επιχειρείται (ενώ είναι ηδη σκαμμένη για να κλείσει) η παραμονή διακοπής της νησίδας, που εξυπηρετεί αριστερή στροφή αποκλειστικά προς γνωστή επιχείρηση εξυπηρέτησης οχημάτων και ακριβώς δίπλα άλλη διασταύρωση προς παρακείμενο κάθετο στενάκι από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας;
Πάλι τα ίδια, όπως έγιναν με τη πρόσφατα ανανεωμένη νησίδα στην έξοδο προς Λάρισα.
Ακούει κανείς υπεύθυνος;