Αυτό που μουρμουριζόταν εδώ και μήνες στο παρασκήνιο ότι οι σχέσεις του Προέδρου της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας Θεοφύλακτου Ζυμπίδη και της Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Πολυτίμης Φαρμάκη δεν είναι οι καλύτερες λόγω διαφορετικής αντίληψης στα θέματα γύρω από τον τουρισμό, φάνηκε, επισήμως και κατά τη συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής Δ. Μακεδονίας το μεσημέρι της Τρίτης 17/12. Εγκρίθηκε, κατά πλειοψηφία, ποσό ύψους τριάντα χιλιάδων ευρώ 30.000€ πλέον ΦΠΑ 24%, δηλαδή 37.200€ με σκοπό την «Ανάπτυξη πλατφόρμας ενιαίας Τουριστικής Προβολής» (ιστοσελίδας) στο πλαίσιο εκτέλεσης του Προγράμματος Τουριστικής προβολής Δυτικής Μακεδονίας έτους 2024. Από αυτά τα 10.000 ευρώ αφορούν τη δίμηνη διαφημιστική προβολή σε τρεις στοχευμένες αγορές αλλά και τη φιλοξενία (web hosting) του site. Σύμφωνα με την εισήγηση της Αντιπεριφερειάρχη, η Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας στοχεύει να αποκτήσει μια ιστοσελίδα διεθνών προδιαγραφών, αντίστοιχη με αυτή άλλων παραπλήσιων προορισμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η οποία θα παρουσιάζει με πληρότητα και με τρόπο ελκυστικό όλον τον τουριστικό πλούτο της Δυτικής Μακεδονίας. Μέσω της ιστοσελίδας θα αναπτύσσεται το νέο τουριστικό αφήγημα για τη Δυτική Μακεδονία, του Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και θα παρουσιάζεται στην ολότητά του το χαρτοφυλάκιο τουριστικών προϊόντων της περιοχής. Η κα. Φαρμάκη ανέφερε πως η ιστοσελίδα της εταιρείας τουρισμού δε λειτουργεί, επί της ουσίας, εδώ και περίπου δύο χρόνια με την έννοια ότι η ανανέωση και προσθήκη νέου υλικού και πληροφοριών είναι σχεδόν αδύνατη ή παρουσιάζει πολλές δυσλειτουργίες. Από την πλευρά του ο Θεοφύλακτος Ζυμπίδης ανέφερε πως η σελίδα της εταιρείας τουρισμού υφίσταται και δε γνωρίζει τα προβλήματα δυσλειτουργίας που ανέφερε η κα Φαρμάκη τονίζοντας, σε κάθε περίπτωση, πως στην περίπτωση που αποφασισθεί να υπάρξει μία νέα ιστοσελίδα αυτή θα πρέπει να ανήκει στην εταιρεία τουρισμού ως Νομικό Πρόσωπο.
Παρακολουθήστε την αιχμή του Θεοφύλακτου Ζυμπίδη για την Πολυτίμη Φαρμάκη
Δείτε τη συζήτηση από την αρχή με τις πολλές ενστάσεις της αντιπολίτευσης (Βόσδου & Χριστοφορίδη) που διαφωνούσαν με την επιλογή αναδόχου με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης ώστε να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος όπως επισήμανε η κα Φαρμάκη. 8 εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας και σε μία από αυτές θα ανατεθεί να εκτελέσει το εν λόγω έργο.
Kozan.gr
Από πού προκύπτει η κρίση ;
Ε καλα εννοείται οτι σε αυτή την κόντρα είμαστε με τον Ζυμπιδη. Η κυρία φαρμάκη εμενα δεν με εμπνέει ρε παιδι μου…κατι κατι κατι δε μου κολλάει εκει
Γελάει ο κόσμος με την ανύπαρκτη σελίδα της Εταιρείας Τουρισμού, αναρωτιέμαι αν οι κύριοι έχουν μπει ποτέ να την δούνε πως φαίνεται και να μας απαντήσουν απο πότε έχει να ενημερωθεί και τι επισκεψιμότητα έχει, μόνο φαμφάρες και αερολογίες είστε, ΟΥΣΙΑ ΜΗΔΕΝ. Κάνουν τίποτα εκεί ή μονο προβλήματα δημιουργουνε;; Εύγε στην κ. Φαρμάκη που φαίνεται οτι προσπαθει και δίνει έναν αξιοσημείωτο αγώνα.
Αυτος ο Χριστοφορίδης μόνο φωνάζει και μαλώνει συνέχεια με όλους. Έχει κουράσει απίστευτα και εκτίθεται με το πόσο επιφανειακός είναι. 3η και 4η θέση στις επόμενες Περιφερειακές με τέτοια ρηχά μυαλά. Για κάνα survivor θα ήταν πολύ καλος, ως εκει!
O ζυμπίδης τα χωνει με το γαντι. καποιοι τον καπελωνουν θεσμικα. τι παει να πει θα αποφασισει ο περιφερειαρχης με τον αντιπεριφερειαρχη αν θα υπαρχουν 2 σελίδες ή μια. αυτος τι ρολοβαραει..διακοσμητικο. μεγαλο φαουλ κυρια φαρμαλη
Ο Aμανατιδης δεν προκειτια να παρει το μερος κανενος αν και κλεινει περισσοτερο στην Φαρμακη. θα κανει λιγο μασαζ στον Ζυμπίδη και θα προσπαθησει να κλεισει το θεμα α—κσ
Κ μόνο η επίκληση του όρου “Εταιρεία Τουρισμού Δ.Μακεδονίας” προκαλεί γέλιο. Ανύπαρκτη διαχρονικά, μηδέν έργο, καμιά λογοδοσία, ολοκληρωτικά παρασιτική λειτουργία, ο μισθός να πέφτει κ όλα καλα. Κοντράρει τη Φαρμάκη ο πρόεδρος μη τυχόν κ κινδυνέψει η θέση του κ ο μισθός του. Αντί να απολογηθεί που η ιστοσελίδα τους είναι για τα σκουπίδια, λέει δεν το ήξερε κ προσπαθεί να βγει κ από πάνω για “θεσμικούς λόγους”.
Στην πλατφόρμα μην ξεχάσουν να βάλουν και την Εορδαία, γιατί την ξέχασαν στον τουριστικό οδηγό. Τυχαίο;
Αφού δεν είναι της οικογένειας (Γκερεχτές) η απο το χωριό του (Φούντογλου) δεν θα πάρει θέση ο Περιφερειάρχης όπως έπραξε και στη διένεξη Βύζα – Γκοβεδάρου. Απορώ, όμως με τους υπόλοιπους στην Περιφέρεια απο Καστοριά, Φλώρινα και Γρεβενά. Δεν βλέπουν ότι ,ασχολείται μόνο με τα του “οίκου” του, με δημόσιες σχέσεις που κοστίζουν και κανονίζουν “χωριανοί” αντιπεριφερειάρχες, με επισκέψεις και αυτοψία για τις ανάγκες σχολικής μονάδας του Δήμου Σερβίων, κατά σύμπτωση της εκλογικής του βάσης (του κάνανε και μούτρα που δεν ενημέρωσε τον Δήμαρχο), ενώ ακόμα δεν γνωρίζει που είναι το Νοσοκομείο της Καστοριάς η τα προβλήματα των σχολικών μονάδων της Φλώρινας και των Γρεβενών.
Ο κολλημενος μίλησε πάλι ανώνυμα. Θα μας πεις το ονοματακι σου για να ξέρουμε ποιος καθυστερημένος είσαι; Γράφεις σαν τον χαζό όλο το ίδιο μήνυμα. Καμία έμπνευση;
Χριστοφορίδη εσυ;
Πόσο σας καίει ο Φουντογλου!!!! Συνεχίστε να εκτίθεστε
Ο Φουντογλου εμμονικέ δεν έγινε Αντιπεριφερειάρχγς γιατί είναι από το ίδιο χωριό με τον Αμανατίδη αλλά γιατί είναι γιατρός και γιατί βγήκε δεύτερος με 3500 ψήφους. Όσοι δεν μπορείτε να το χωνέψετε θα σας περάσει
Ουδείς μωρότερος των Ιατρών…
φαρμακη η προσωποποιηση της επαρσης και της αλλαζονειας,να τους χαιρετε ο αμανατιδης
δεν εχουμε σωτηρία μας κοροιδευουν χωρις κανενα δισταγμό. 40 χιλιάρικα για ιστοσελίδα που και πάλι μια τρυπα στο νερο οπως οι προηγουμενοι….
Φαρμάκη με ύφος χιλίων καρδιναλίων…γελάει ο κόσμος…πάρκαρε το καλάμι…κούρασες…
Βρε Φαρμακη τι ψεματα λες αφου υπαρχει σελίδα https://www.visitwestmacedonia.gr/ γιατι λες ψεματα δεν υπαρχει και μπουρδες οτι τεχνικα δεν σηκωνει. Δωσε 1 χιλιαρικο και αναβαθμισε τον σερβερ μην λες μπουρδες να δωσεις 37 χιλιαρικα για αλλη σελιδα…. wordpress ειναι πανε σε ενα γραφειο της κοζανης να στο κανει αναθαμιση με 200 ευρω. ή είστε άσχετοι ή αλλιως είστε ….. Ζυμπιδη εχεις χιλια δικια. Χριστοφοριδη ψαξτο Ρωτα καποιον τεχνικό ολο ανακριβιειες η Φαρμακη
Θα ήθελα να επισημάνω ότι η περιοχή είναι γεμάτη με σημαντικά θρησκευτικά μνημεία…, ο θρησκευτικός τουρισμός είναι ένα πεδίο που θα προωθούν, επίσης είμαστε γεμάτοι από βουνά, λίμνες, ποτάμια. Τουρισμός δεν είναι μόνο οι θερινές διακοπές δίπλα στην θαλασσα. Για όσους γελάνε στο άκουσμα τουρισμός στην δυτική Μακεδονία. Επίσης θα μπορούσε να προκυρηξει θέσεις για όσους έχουν τελειώσει τουριστικά και υποχρεούνται πρακτικής άσκησης. Τώρα εάν κινούνται στα πλαίσια της νομιμότητας, όπως είπαν οριακά όπως όλοι. Και η κυρία Φαρμάκη μέντιουμ ξέρει τι τιμές θα επιτευχθουν σε διαγωνισμό.. Μούρλια… Τεχνικά πιθανόν η ιστοσελίδα δεν δέχεται αλλαγές γιατί την δημιούργησε κάποιος που πιθανόν δεν είναι πια συνεργάτης τους. Μύλος γίνεται.
Τη google αγοράσατε με 40 χιλιάρικα κα Φαρμάκη? Από χρυσάφι θα είναι το πλαίσιο της ιστοσελίδας?
Το κόστος κατασκευής μιας σύγχρονης ιστοσελίδας στην Ελλάδα εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως ο τύπος της ιστοσελίδας, οι απαιτούμενες λειτουργίες, ο σχεδιασμός και η πολυπλοκότητα του έργου. Παρακάτω παρουσιάζονται ενδεικτικά κόστη για διαφορετικούς τύπους ιστοσελίδων:
1. Απλή Ιστοσελίδα Εταιρικής Παρουσίασης
• Κόστος: Ξεκινά από περίπου 450€. 
• Χαρακτηριστικά:
• Έως 4 σελίδες αρχικά, με δυνατότητα προσθήκης περισσότερων.
• Σωστή εμφάνιση σε κινητές συσκευές.
• Εύκολη διαχείριση περιεχομένου.
2. Προηγμένη Ιστοσελίδα Παρουσίασης
• Κόστος: Περίπου 500€ έως 700€. 
• Χαρακτηριστικά:
• Έως 20 σελίδες.
• Υποστήριξη για μία γλώσσα.
• Βελτιστοποίηση για γρήγορη φόρτωση και υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
3. Ιστοσελίδα με Ειδικές Απαιτήσεις
• Κόστος: Από 900€ και άνω. 
• Χαρακτηριστικά:
• Πολυγλωσσική υποστήριξη.
• Ενσωμάτωση ειδικών λειτουργιών, όπως φόρμες κρατήσεων, μηχανές αναζήτησης ακινήτων ή πλατφόρμες μαθημάτων.
4. Ιστοσελίδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-shop)
• Κόστος:
• Βασικό E-shop: Από 1.000€ έως 2.000€.
• E-shop με Ειδικές Απαιτήσεις: Από 2.000€ και άνω. 
• Χαρακτηριστικά:
• Διαχείριση 1.000 έως 10.000 προϊόντων.
• Αυτοματισμοί μάρκετινγκ για αύξηση πωλήσεων.
• Σύνδεση με προγράμματα αποθήκης για αυτόματη ενημέρωση αποθέματος και τιμών.
Πρόσθετα Κόστη
• Όνομα Τομέα (Domain Name): Περίπου 10€-30€/έτος.
• Φιλοξενία (Hosting): Από 50€ έως 300€/έτος, ανάλογα με τις απαιτήσεις της ιστοσελίδας.
• Συντήρηση και Υποστήριξη: Ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για συνεχή υποστήριξη, ενημερώσεις και βελτιώσεις.
Σημειώνεται ότι οι παραπάνω τιμές είναι ενδεικτικές και μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον πάροχο υπηρεσιών και τις συγκεκριμένες ανάγκες του έργου.
Τις τρύπες στο νερό τις κάνουν γιατί ο ένας αναθέτει εδώ, ο άλλος εκεί. Δεν το βλέπετε είναι γελοίο όλο το πράγμα. Όχι μόνον το συγκεκριμένο. Να δεις που σε λίγο θα μας πουν ότι δίνουν 40.000 γιατί δεν έχουν κωδικούς πρόσβασης στην προηγούμενη ιστοσελίδα (εικάζω εφόσον δεν υποδέχεται καμία νεα επεξεργασία)
θα τους κεράσει ένα ποτάκι ο στοργικός πατέρας και θα τα ξεχάσουν όλα καληνύχτα Δυτική Μακεδονία
Πάντως όλοι εσείς που έχετε άποψη ΚΑΙ για τις ιστοσελίδες
….είμαι σίγουρος ότι στην επιδημία covid ήσασταν επιδημιολόγοι
….είμαι σίγουρος έχετε λύσει το ΕλληνοΚυπριακό εδώ και χρόνια
….είμαι σίγουρος ότι διεκδικούσατε και το νομπελ οικονομικων την περίοδο της οικονομικής κρίσης!
Ούτε καν γνωρίζουμε τις προδιαγραφές του site, και τις οικονομικές προτάσεις από ότι κατάλαβα τις κατέθεσαν οι εταιρείες με βάση τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις.
Η πολιτική υποκρισία, το βρώμικο πολιτικό παιχνίδι και το θράσος του Ζυμπίδη δεν έχουν όρια, μαθαίνονται όλα σιγα σιγα, θα ανοίξουν στόματα και δεν θα τον ξεπλένει ούτε η Ορεστιάδα. Ουδεν κρυπτόν απο τον ήλιο.
Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω έντονη την αίσθηση ότι ο Ζυμπίδης λειτουργεί σαν Δούρειος Ίππος εναντίον του Αμανατίδη. Δεν έχει προσφέρει τίποτα απο την θέση της Εταιρείας Τουρισμού, χρηματοδοτεί μόνο δράσεις για την Καστοριά που μαζεύει τα ψηφουλάκια του, κωλοτρίβεται συνέχεια με το ΠΑΣΟΚ (τοπικά αλλά και κεντρικά), δημιουργεί μόνο προβλήματα στον Αμανατίδη και δεν του προσφέρει τίποτα. Αυτός ο άνθρωπος θέλει προσοχή.
Αν θέλετε μπορείτε να τα πείτε αυτά επώνυμα . Ο κύριος ζυμπίδης δεν έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα και έχει φέρει ψήφους στον Αμανατίδη που δεν θα τους έβλεπε. Η κυρία φαρμάκη είναι η προβληματική που δεν μπορείς να την μιλήσεις κ έχει μαλώσει με πολύ κόσμο . Ας κατέβει από το καλάμι της
Μην ξεχάσεις να περάσεις να σε πληρώσει ο Ζυμπίδης, δουλοπάροικε. Ασε και όλα μαθαίνονται.
Δεν βαρέθηκες όλη μέρα να γράφεις τα ίδια; Καταντάς τραγέλαφος.
1. Για να γίνει ιστοσελίδα θα πρέπει να υπάρχει υλικό και όταν μιλάμε για υλικό εννοούμε έργα σχετικά με την τουριστική προβολή. Τι ακριβώς έγινε στην Δυτ Μακεδονία σχετικά με τον τουρισμό κ πολιτισμό;;; Τίποτα.
2. Με τόσα λεφτά θα μπορούσαν να απασχοληθούν πόσοι νέοι επιστήμονες με προσόντα να φτιάξουν όχι απλά ιστοσελίδα αλλά πολύ αξιόλογα εργαλεία σχετικά με τα social media. Αλλά που ; Εάν ήταν τα λεφτά από την τσέπη τους ίσως έκαναν δράσεις. Τώρα ειδικά στην δυτ Μακεδονία που δεν έχουμε να φάμε τα δίνουμε για ιστοσελίδες.
Μπουφηδε είμαστε εμείς που καθόμαστε κ τους καμαρώνουμε….πάει κ το ταμείο ανάκαμψης
Γνωρίζετε πράγματι αν στην Περιφέρεια δεν απασχολούνται ήδη νέοι επιστήμονες με το έργο της καταγραφής και ανάδειξης των σημείων (μνημεία, αξιοθέατα κλπ), τοπικών δράσεων και νέων εργαλείων που σχετίζονται με το τουριστικό και πολιτιστικό προϊόν της Δυτικής Μακεδονίας ή να ‘χαμε να λέγαμε αερολογίες; Α, και επιπλέον ο τουρισμός παράγει εισόδημα – δε θα μας κάνει πλούσιους – αλλά για κάποιους θα βοηθήσει να μείνουν στον τόπο τους.
Όλα θα φτιάξουν μόλις ο Ζυμπίδης γίνει Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού….ή βουλευτής (του ΠΑΣΟΚ φυσικά)…ή…..Μέχρι τότε πάντως ας κάνει έστω κάποιο έργο πέραν της στείρας και εμμονικής προς τη Φαρμάκη αντιπολίτευσης, ώστε να τιμήσει την παράταξη που τον ανέδειξε στις πρόσφατες εκλογές ή έστω να δικαιολογήσει το μισθό του.