Σε εξέλιξη εργασίες του Δήμου Κοζάνης για τη διάνοιξη, ανάδειξη και βελτίωση δημοτικού δρόμου στην πόλη της Κοζάνης, απέναντι από τη Στάση Μπέμπη, αναβαθμίζοντας και ομορφαίνοντας ένα κεντρικό σημείο του αστικού ιστού υπέρ των πεζών, συμβάλλοντας έτσι σε έναν δημόσιο χώρο πιο λειτουργικό και ανθρώπινο.
Η ανάπλαση εκεί χρειαζόταν εδώ και πολλά χρόνια, αλλά οι προηγούμενοι δήμαρχοι έκαναν πως δεν άκουγαν και δεν καταλάβαιναν. Τώρα πάντως, μ’ αυτό που κατασκευάζεται, ευχαριστούμε το Δήμο για το μόνιμο παγοδρόμιο που ετοιμάζει. Ποιος φωστήρας “μελέτησε” αυτή την απότομη κατηφοριά; Δεν μπορούσαν να κάνουν ένα μοίρασμα της κλίσης;
Μπράβο στη νέα δημοτική αρχή που ξεκινά τις διανοίξεις κλειστών δρόμων, όλοι οι προηγούμενοι σε αυτό το θέμα υπήρξαν πέρα για για πέρα αδιάφοροι.
Όμως να συνεχίσει και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, αλλά να διορθώσει και κάποιους δρόμους που είναι ιδιαίτερα προβληματικοί όπως η Μπιζανίου εκεί όπου χωρίζεται στα δύο και ξεκινά η Βορείου Ηπείρου καθώς και η Βασιλικής Μικρού στην αρχή της μετά το κυκλικό κόμβο στα νεκροταφεία.
Δεν μπορώ να καταλάβω τόσοι δημοτικοί παράγοντες και δημοτικοί υπάλληλοι που περνούν κάθε μέρα από εκεί δεν καταλαβαίνουν ότι και στα δύο σημεία οι δρόμοι στενεύουν χωρίς να υπάρχει λόγος και γίνονται επικίνδυνοι στη διέλευση των αυτοκινήτων, για να κάνουν κάτι;
Μπράβο, αλλά αρκεί να μη γίνει πάρκινγκ
Παρκινγκ μπορει να μην γινει αλλα τσουληθρα σιγουρα που θα φτανει μεχρι τον δρομο….και απο οτι φαινεται καγκελα υποβοηθησης και προστασιας δεν προβλεποντε.
2_3 επίπεδα θα το έκαναν πολύ λειτουργικό! Τώρα μάλλον θα γίνει τσουλήθρα
Ποια η χρησιμότητα για τους πεζούς;
μπράβο για την κατασκευή αυτού του παρατημένου χώρου για χρόνια.
Όμως, θα έπρεπε να έχει α) περισσότερη λειτουργικότητα με περισσότερα επίπεδα, προς το παρόν φαίνεται με απότομη κλίση, ακατάλληλη για πολλούς συνανθρώπους μας, και χωρίς κάγκελα υποβοήθησης (τουλάχιστον προς το παρόν) β) δεν φαίνεται να έχει καμία στοιχειώδη γραφικότητα (θα μπορούσε να είναι πιο καλαίσθητο, να δημιουργηθεί ένα όμορφο πέρασμα, ίσως και με σκαλιά ή λίγο πράσινο, να έχει μια άποψη ως πρόταση)
Αυτή η κατηφοριά θα γίνει το νέο μετρό της Κοζάνης, παλιά ήταν η ΣΚρκα.
Ελάτε να δείτε τα χάλια στα χωριά από δρόμους σχηζουμαι
Τα είπαν και στα προηγούμενα σχόλια ότι ήθελε παραπάνω μελέτη. Μπράβο που το φτιάχνει ο Δήμος ωστόσο αυτά τα υλικά δεν θα γλιστράνε με βροχή και χιόνι; Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς, αλλά νομίζω ότι είναι αυτά τα τουβλάκια που αφήνουν αρμούς μικρής απόστασης ώστε να χώνεται πόδι μέσα καταλάθος και να μπορεί να γυρίσει; (Λίγο καλύτερο από της σκρκας το “πλακόστρωτο” αλλά και πάλι επικίνδυνο;) Ή όχι;; Γιατί από αυτό το σημείο πηγαίνει πολύς κόσμος -και ειδικά μεγάλης ηλικίας- για να περάσει απέναντι και να αποφύγει την επικίνδυνη στροφή λίγο πιο πάνω, που είναι σε σταυροδρόμι και δεν έχει καλή ορατότητα…τσεκαρετε το λίγο καλύτερα εκεί στον Δήμο και μην αφήνετε τον “προϊστάμενο” της τεχνικής να κάνει ότι θέλει γιατί δεν έχει ιδέα…μπετά να είναι και όπως να είναι…