Ανακοίνωση – διαμαρτυρία του 3ου ΓΕΛ Κοζάνης για τα ΔΗΜ.Ω.Σ.

27 Ιανουαρίου 2025
13:51

Την ανακοίνωση της ίδρυσης των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΩΝΑΣΕΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΔΗΜ.Ω.Σ.) στην Κοζάνη τη συνόδεψαν θετικά σχόλια του μεγαλύτερου μέρους της κοινής γνώμης. Και όχι άδικα. Χρήματα που δεν δόθηκαν ποτέ σε ελληνικά σχολεία και τώρα φαίνεται ότι θα δοθούν για την άμεση αναβάθμιση είκοσι δύο σχολείων στην επικράτεια.

Ένα εκατομμύριο για την κτηριακή αναβάθμιση;

Πεντακόσιες χιλιάδες ετησίως για λειτουργικά έξοδα;

Λειτουργία όπως αυτή των Προτύπων σχολείων;

Ιδανικά και ονειρώδη όλα.

Όμως, όχι για όλους. Ούτε καν για τους περισσότερους.

Στην Κοζάνη, οι εκπαιδευτικοί πληροφορηθήκαμε την ένταξη του σχολείου μας στο δίκτυο των ΔΗΜ.Ω.Σ από δημοσιογράφο της περιοχής μας τη Δευτέρα 20.1.2025. Δεν προηγήθηκε καμία ενημέρωση από κανέναν, καμία συζήτηση και δεν ζητήθηκε ποτέ η συναίνεση του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Τον αρχικό δικαιολογημένο ενθουσιασμό κάποιων συναδέλφων ακολούθησε ο προβληματισμός γιατί μόνο αοριστίες λέγονταν για τη λειτουργία των ΔΗΜ.Ω.Σ. Στη συνέχεια κυκλοφόρησε το σχέδιο νόμου για τη λειτουργία αυτών των σχολείων το οποίο η εκπαιδευτική κοινότητα το ανάγνωσε μέσω Διαδικτύου!

Προκλήθηκε σοκ!

Τι αποδεικνύεται από το σχέδιο νόμου, λοιπόν;

– Τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΩΝΑΣΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ είναι πρότυπα από μόνα τους. Δε βασίζονται δηλαδή στη λογική των ήδη σε λειτουργία Προτύπων Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας.

– Το μείζον πρόβλημα που πρέπει να αφορά και να αφυπνίσει όλη την κοινωνία είναι ο χαρακτήρας της δημόσιας εκπαίδευσης και η σταδιακή αποσύνθεσή της. Η Πολιτεία και οι Δήμοι παραδέχονται ότι δεν μπορούν να λύσουν τα εκπαιδευτικά προβλήματα 550.000 μαθητών, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα, και τα εκχωρούν στον ιδιώτη που καταστρατηγεί το δικαίωμα της πρόσβασης στην εκπαίδευση με ίδιους όρους για όλους και «φροντίζει» μόνο 6.000 μαθητές των ΔΗΜ.Ω.Σ. Κανένας εκπαιδευτικός δεν μπορεί να χαίρεται που στο διπλανό σχολείο «πέφτουν σοβάδες». Κανένας γονιός/κηδεμόνας δεν μπορεί να ικανοποιείται που τα δικά του παιδιά έχουν ευκαιρίες που άλλα δεν έχουν.

– Χάνεται «το σχολείο της γειτονιάς» και μάλιστα το μεγαλύτερο της Δυτ. Μακεδονίας αφού το μαθητικό δυναμικό που προορίζεται για το 3ο ΓΕΛ και προέρχεται από την πολυπληθέστερη συνοικία της πόλης θα κατευθυνθεί σε άλλα Λύκεια με ό, τι αυτό συνεπάγεται

– Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων χάνουν την οργανική τους θέση. Σε μια περιοχή με ολοένα και λιγότερες προσφερόμενες οργανικές θέσεις αποτελεί μια ιδιαίτερα αρνητική εξέλιξη και οδηγεί τους περισσότερους από εμάς σε μια ταλαιπωρία ετών από σχολείο σε σχολείο ακόμα και εκτός Δήμου Κοζάνης (όμορες ομάδες σχολείων). Αυτή τη στιγμή ή σε δύο χρόνια (με το καλό σενάριο) απομακρυνόμαστε μέσα σε μια νύχτα αιφνιδιαστικά από τη θέση μας. Και απομακρυνόμαστε όχι γιατί δεν έχουμε προσόντα, τυπικά ή άτυπα, ούτε γιατί φοβόμαστε την αξιολόγηση. Απομακρυνόμαστε γιατί είμαστε αναλώσιμοι και δεν εξυπηρετούμε πλέον τα σχέδια των δημιουργών των ΔΗΜ.Ω.Σ.

– Για τον ίδιο λόγο δημιουργείται αναστάτωση και διατάραξη στη σειρά τοποθέτησης των εκπαιδευτικών στην ΠΕ Κοζάνης που ήδη βρίσκονται σε αναμονή για την κάλυψη κενών οργανικών θέσεων και δυσκολεύονται ακόμα περισσότερο αυτοί οι οποίοι στοχεύουν σε μετάθεση στην περιοχή μας.

– Συμφωνούμε με τους συναδέλφους του 10ου ΓΕΛ Ηρακλείου, που πολύ εύστοχα υπογράμμισαν: «φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας», διαβλέποντας πλέον τη σκοπιμότητα του εγχειρήματος. Κάθε δωρητής που νοιάζεται για την ανακούφιση των ταλαιπωρημένων δεν τους διαχωρίζει.

– Στο σχολείο μας υπηρετούν εκπαιδευτικοί που εδώ και πολλά χρόνια εργάζονται ευσυνείδητα ξεπερνώντας αντιξοότητες και χτίζοντας μεταξύ τους και με τους μαθητές τους ζεστές ανθρώπινες σχέσεις. Για όλα αυτά δουλέψαμε όλοι εμείς πέρα από τα διδακτικά μας καθήκοντα και χωρίς καμία πρόσθετη αμοιβή ή μείωση ωραρίου. Κι αυτό γιατί θέλαμε να προσφέρουμε τη δυνατότητα ΣΕ ΟΛΑ τα παιδιά, ΟΧΙ ΜΟΝΟ στα άριστα να εξελιχθούν και να βρουν δημιουργικές διεξόδους.

Δυστυχώς, προς το παρόν οι εξελίξεις είναι αρνητικές και οδεύουμε προς την ψήφιση του νομοσχεδίου την Παρασκευή 31.1.2025.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ 3ου ΓΕΛ ΚΟΖΑΝΗΣ

 

 

 

 

 

31 σχόλια

  • Καμία έκπληξη από την “εκπαιδευτική κοινότητα”. Πείτε μου σας παρακαλώ ένα βήμα προόδου που έγινε, από οποιαδήποτε κυβέρνηση, και δεν βρήκε την αντίστασή σας…. ένα μόνο. Keep walking λοιπόν, μπορείτε και χειρότερα.

    • Για πες μας εσύ ένα βήμα προόδου που έχει γίνει επί Μητσοτακέικου να δω κάτι…. Να δω είσαι απλώς άσχετος ή δεξιός;

  • Ζεστές ανθρώπινες σχέσεις. Πολύ καλό, μακάρι να είναι αληθινό. Τώρα για τα προβλήματα που αναφέρετε και όντως δυστυχώς υπάρχουν, γιατί μέχρι τώρα τα ανέχεστε? Δεν αποτελεί αυτό τον απόλυτο λόγο συνεχούς υποβάθμισης της εκπαίδευσης? Μήπως για μία ακόμα φορά δημιουργήθηκε άλοθι που εμείς οι άνθρωποι το αναδεικνύουμε κάθε φορά που θίγεται το προσωπικό μας συμφέρον και μόνο και όχι λόγω αντικειμενικων και ουσιαστικών αιτιων που αφορούν εν προκειμενω τους μαθητές και ειναι διαχρονικά και επιδεινούμενα και σε γνωστικό επίπεδο και σε ότι αφορά το ήθος και σεβασμό. Εύχομαι να μην ισχύουν όλα αυτά τα τρωτά και να μπορούν οι μαθητές των δημόσιων ισότιμα να ανταγωνίζονται εκείνους των ιδιωτικών και των συνεχόμενων φροντιστηρίων. Στατιστικά πέστε μου σε διαγωνισμους μαθηματικων π.χ. γιατί πλειοψηφούν εκείνοι των ιδιωτικων και πειραματικών. Μακάρι ως υπερμαχος των δημόσιων να κάνω λάθος και αν όχι μακάρι να δημιουργηθει δημιουργικός σας προβληματισμός και ενέργειες.

    • προτείνω, φίλτατε υπέρμαχε της δημόσιας εκπ/σης να καταργηθεί το δημόσιο σχολείο και να υπάρχουν μονο ιδιωτικά, Πληρώστε τα μετά….

    • Μιας και αναφέρθηκες σε διαγωνισμούς θα σου πω γιατί στις πανελλήνιες, το μόνο αδιάβλητο θεσμό, οι καλύτεροι προέρχονται από δημόσια σχολεία. Σκεψου λοιπόν μήπως οι διαγωνισμοί καποιοι απο αυτους , είναι και στημένοι; Ο ιδιώτης σε βλέπει σαν πορτοφόλι και μόνο το ίδιο και τα παιδιά…
      πριν λίγα χρόνια θυμάσαι τι έγινε με την εφαρμογή της τράπεζας θεματων;

      • Κανένας δεν πέρασε πανεπιστήμιο χωρίς να κάνει φροντιστήριο. Ας μην διεκδικούν τη δόξα τα δημόσια σχολεία, γιατί ανήκει εδώ και δεκαετίες στα ιδιωτικά φροντιστήρια, την παράλληλη εκπαίδευση που χρυσοπληρώνουν οι Έλληνες!

        • Γιατί στα Ωνασεια δε θα κανουν;
          Στα ιδιωτικά δεν κανουν;
          Λάθος εντύπωση έχεις….
          Γνωρίζω από πρώτο χέρι παιδί να αναγκάζεται να κάνει αγγλικά και έξω για να δώσει εξετάσεις.

      • Οι διαχρονικοί διαγωνισμοι π.χ. της μαθηματικής εταιρείας, είναι διαβλητοί? Γιατί εκεί λοιπόν στους διακριθέντες υπερτερούν οι όχι των δημοσίων, παρόλο που αριθμητικά οι μαθητές των δημοσίων είναι πάρα πολύ περισσότεροι? Όσον αφορά στις πανελλήνιες που επικαλείσαι, θα πρέπει να γνωρίζεις την αριθμητική αναλογία συμμετοχόντων και επιτυχόντων μεταξύ δημόσιων και όχι δημόσιων, για να έχεις σωστό αποτέλεσμα. Μακάρι να είσαι φιλολογικής κατευθυνσης…

  • Από παλαιούς και νέους εκπαιδευτικούς δε βλέπεις το κάτι διαφορετικό, μια χαραμαδα ελπίδας, μια δράση που να έχει ένα Α αποτέλεσμα. Μόνο γκρίνια και αντίδραση στα πάντα. Ναι, με τα Ωνασεια μπορεί να ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποιηση των σχολείων. Πάντως έτσι όπως λειτουργούν τα σχολεία, αποτέλεσμα δεν υπάρχει. Οπότε περιμένουμε ίσως δούμε το κάτι διαφορετικό.

  • Ελάτε τώρα που σας έπιασε ο πόνος για τα υπόλοιπα παιδιά… Για τις οργανικές σας πρόκειται, διαφορετικά καρφακι δεν θα σας καιγόταν. Αντί να δείτε το θετικό του πράγματος για τα παιδιά..

  • Δυστυχώς έχετε απόλυτο δίκιο!!! Και εσείς και οι εκπαιδευτικοί των άλλων “τυχερών” σχολείων που επιλέχθηκαν για να γίνουν ΔΗΜ.Ω.Σ. Γιατί δεν είστε οι μόνοι που διαμαρτύρεστε, είναι και άλλα σχολεία που δεν θέλουν να γίνουν ΔΗΜ.Ω.Σ. και πολύ καλά κάνουν!!!
    Μακάρι και οι υπόλοιποι πολίτες, να καταλάβουμε το Δούρειο Ίππο της κυβέρνησης προς την ιδιωτικοποίηση και να σας υποστηρίξουμε!!
    Να υποστηρίξουμε κυρίως το μέλλον των ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΑΣ!!!

    • Δουρειος ιππος, οπως το ειπατε! Και γιατι αυτοι οι “σπουδαιοι” που θελουν το καλο ολων μας, δε χτιζουν ενα σχολειο κ να το ονομασουν οπως θελουν κ ελευθερα οποιος θελει να πληρωσει, και να στειλει τα παιδια του; Γιατι πρεπει να παρουν ενα κτηριο κρατικο, που εχουν δικαιωμα ολα τα παιδια να φοιτησουν και να το καταργησουν και να το μετατρεψουν σε ιδιωτικο; Α, ναι. Για το καλο μας!

  • Βρέθηκε επιτέλους μια “επιχείρηση” να βάλει ζεστό χρήμα που θα αναβαθμίσει κάποια σχολεία και να ευεργετήσει κάποιους μαθητές τους οποίους εσείς θα έπρεπε να υπηρετείτε. Το κάνετε? Κάποιοι δυστυχώς ελάχιστοι από εσάς ναι. Η πλειοψηφία δυστυχώς το μόνο που σκέφτεται είναι πως θα μπει το χιλιάρικο στην τράπεζα και πως θα πάρει κάνα έξτρα ιδιαίτερο αφού για το μάθημα στο σχολείο στην κυριολεξία χέστηκε. Και έρχεται τώρα μια “επιχείρηση” που σας χαλάει την πιάτσα και σας κακοφενεται. Ντροπή σας να μπαίνετε εμπόδιο και να βγάζετε τέτοιες ανακοινώσεις θα έπρεπε να είσασταν από τους πρώτους που θα χαρείτε αλλά είπαμε σας χαλάει την πιάτσα του ιδιαίτερου

    • Αυτά λέγατε , τυποι σαν εσας, και όταν κόπηκαν οι μισθοί και τα δώρα των εκπαιδευτικών. Χαρήκατε αρχικά, μέχρι που γονάτισε η αγορά και έκλειναν ένα ένα τα καταστήματα.

      Όταν οι επιπτώσεις της ιδιωτικοποιησης της παιδείας φτασουν σε σας, θα είναι αργά.

    • Ακριβώς έτσι είναι! Μια ζωή μιζέρια, υπανάπτυκτοι καθηγητές, για τις θεσούλες και τα ιδιαίτερά τους νιάζονται. Για τίποτε άλλο.

    • Το πολύ απλό ερώτημα που καλείσαι ν’ απαντήσεις είναι γιατί αυτή “η επιχείρηση που βρέθηκε επιτέλους να βάλει ζεστό χρήμα που θα αναβαθμίσει κάποια σχολεία” παίρνει δημόσια σχολεία και δεν στήνει δικά της, ιδιωτικά, σαν αυτά που υπάρχουν ατελείωτα σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη για τους γόνους των πλουσίων. Γιατί;

  • Στη χώρα μας τα παιδιά εργάζονται εντατικά ατελείωτες ώρες.
    Πηγαίνουν στο σχολείο και αμέσως μετά ξεκινούν να,κάνουν φροντιστήρια ξανά τα ίδια που έκαναν στο σχολείο.Γιατι στο σχολείο τις περισσότερες φορές δεν τα διδάσκονται ολοκληρωμένα.
    Το θλιβερόκαι κοινό μυστικό είναι ότι γίνονται ιδιαίτερα από τους ίδιους τους καθηγητές τους ή από άλλους διορισμένους άλλων σχολείων.
    Μάλιστα οι famous αμοιβονται αδρά την ώρα και τους παρακαλούν κιόλας από τον Ιούνιο να τους κλείσουν για τη νέα χρονιά .
    Αν δεν υπάρχουν τα χρήματα οι οικογενειες στρέφονται στα φροντιστήρια.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ που να κατάφερε να μπει στο πανεπιστήμιο χωρίς φροντιστήριο.
    Αυτό λοιπόν αγαπητοί καθηγητές πρέπει να σας θορυβησει σαν συλλογο.Δεν σας είδαμε ποτέ να ξεσηκωθείτε.
    Σίγουρα υπάρχουν κι οι εξαιρέσεις που είναι αξιοθαύμαστοι και προσπαθούν πολύ μέσα,στα σχολεία.
    Μόνο αυτοί χαιρουν και αξίζουν την εκτίμηση όλων.
    Αυτοί είναι που δένονται με τα παιδιά.
    Τώρα σχετικά με τα ωνασεια είναι μια φούσκα που θέλει να εντυπωσιάσει και δεν θα γίνει τίποτα.
    Είναι εντελώς απαξιωτική για τα παιδιά. Θα δουν τις αντιδράσεις και θα τα πάρουν πίσω.
    Είναι σαν τις εξαγγελίες για τις πάμπολλες επενδύσεις στην περιοχή μας ,με αποτέλεσμα μηδέν!
    Κυβέρνηση και σύλλογοι καθηγητών πρέπει να δώσουν στα παιδιά ΜΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗκαι να,είναι από το κράτος.

  • Σίγουρα ο καθένας έχει κάθε δικαίωμα να εκφράζει την άποψη του . Καλά θα ήταν να το κάνει χωρίς να προσβάλει κανέναν. Πριν όμως πείτε τη γνώμη σας καλό θα ήταν να διαβάσετε τη σύμβαση που αφορά αυτά τα σχολεία.
    Κάποιοι λένε ότι θα γλιτώσουν τα φροντιστήρια. Λάθος, όσοι επιλέξουν να βάλουν τα παιδιά τους σαυτη τη δοκιμασία θα πρέπει να ξεκινήσουν τα φροντιστήρια από πριν για να εξασφαλίσουν την είσοδο τους.
    Θεση σε,αυρα τα σχολεια διεκδικουν και μαθητες απο αλλες περιοχες, νομους, πόλεις, δεν απαγορευεται.
    Πουθενά δεν λέει ότι ένα παιδί του γυμνασίου θα φοιτήσει και στο αντίστοιχο λυκειο. Πουθενά δε λέει ότι αν ένα παιδί κατά τη φοίτηση του που δεν έχει πετύχει τους σκοπούς του σχολείου τι γίνεται…Εξηγώ το διώχνουν και πάει σε άλλο ή συνεχίζει.
    Να θυμάστε τα παιδιά σαυτη την ηλικία θέλουν παιδαγωγούς καταρτισμενους να προσφέρουν γνώσεις. Κανένα μεταπτυχιακό και διδακτορικό δεν σου εξασφαλίζει την επιτυχία, σαυτη την ηλικία δε σου προσφέρει κάτι.
    Ακόμα και σαυτα τα σχολεία που απαξιωνονται από πολλούς υπάρχουν πολλοί άριστοι. Οι πρώτοι των πρώτων στις πανελλήνιες είναι από δημόσια σχολεία.
    Το κυριότερο θα πρέπει να είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε μια αποτυχία του παιδιού στις εξετάσεις εισόδου. Διαφορετικά εσείς οι ίδιοι κάνετε στιγματίσει το παιδί σας.
    Διαβάστε την σύμβαση και τα ξαναλέμε.

  • Ο/Η Λοιπόν εγώ ξέρω όταν κάποιος έχει πρόβλημα στην καρδια η πρώτη επιλογή στην Ελλάδα είναι το ωνασειο λέει:

    Λοιπόν εγώ ξέρω όταν κάποιος έχει πρόβλημα στην καρδια η πρώτη επιλογή στην Ελλάδα είναι το ωνασειο.
    Πολύ απλά όλα τα άλλα είναι ναχα με να λέγαμε πρέπει να γίνουν εχθες

      • Έτσι είναι και η αλήθεια κάπου στο 1986 ο άνθρωπος και το κόμμα που κατάργησε τα πρότυπα έκανε επεμβάσεις και νοσηλεύτηκε μετέπειτα εκει ο παραλογισμός στο αποκορύφωμα του και από τότε η ολμε και η άλλοι ανησυχούν για ότι πάει μπροστά κατεστημένο και σαπίλα στα σχολεία

  • Οι διευθύντριες των δύο αυτών σχολείων τα είχαν συμφωνημένα και τα είχαν δεχτεί εδώ και καιρό. Γιατί φωνάζουν τώρα???

  • Ξαφνικά δεν φοβάστε την αξιολόγηση; Καλά τώρα δεν πείθεται κανέναν μετά από τόσο αγώνα για την μη αξιολόγηση. Άσε να πάει κανένας νέος καθηγητής που θα είναι όλες τις ώρες στο σχολείο και όχι μόνο όταν έχει μάθημα και θα έχει όρεξη για σοβαρό σχολείο και σοβαρό μάθημα.

  • Για να εφαρμόσεις νέες καινοτόμες παιδαγωγικές μεθόδους στην εκπαίδευση πρέπει αυτές να τις δοκιμάζουν στα παιδαγωγικά των ΑΕΙ και μετά να τα εισηγηθούν στην πολιτεία για μια συνολικότερη εφαρμογή. Με βάση πια εισήγηση των θεσμοθετημένων συμβούλων και παιδαγωγών ο υπουργός Παιδείας μετατρέπει 6 σχολεία από τον Σεπτέμβριο σε Δημόσια Ωνάσεια. Υπάρχουν ήδη τα “πρότυπα” που λειτουργούν και άρα αξιολογήθηκαν ότι δεν κάνουν καλή δουλειά; Επομένως πρέπει να κάνουμε κάτι καινούργιο; Αν δεν συμβαίνει κάτι από αυτά και ο υπουργός Παιδείας απλά ρίχνει πυροτεχνήματα τότε είναι για πολιτικό “μαύρισμα”.

  • Ρόδα είναι και γυρίζει κύριοι εκπαιδευτικοι!!! Μόλις ακούτε εξετάσεις και αξιολόγηση αρρωσταινεται, περαστικά σας!!!

    • Ποιοι αρρωσταίνουν βρε άσχετε! Οι εκπαιδευτικοί θα μασήσουν από εξετάσεις ή από την αξιολόγηση; Μιλάς για τον κλάδο του δημοσίου, που αυτήν την στιγμή έχει στις τάξεις του τους περισσότερους επιστήμονες με μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έχουν διοριστεί όλοι , μα όλοι 100% αξιοκρατικά. Τον επιθεωρητή του 1960 μας κουβάλησαν μέσα στις τάξεις, για να ευχαριστηθείς εσύ και κάτι όμοιοί σου. Η αξιολόγηση τρέχει εδώ και χρόνια πλέον. Τράβα να μάθεις τα αποτελέσματα. Και μετά ψάξε να βρεις τι άλλο φταίει, για τα χάλια της δημόσιας εκπαίδευσης. Καλή τύχη.

      • Φαντάσου να μην είχαν και όλα αυτά τα πτυχία και όλες αυτές τις φανφάρες που μας εξηγείς τι μάθημα θα γινόταν και πως θα προσεγγιζαν τα παιδιά!! Το ποιος είναι άσχετος άσε να το κρίνουν τα παιδιά που σάς έχουν στην πλειοψηφία για τα καρναβάλια πού πλησιάζουν!! Περαστικά σας και πάλι, δεν έχετε καταλάβει τίποτα τι γίνεται τόσα χρόνια στα σχολεία!! Vamos φροντιστήριο!!!

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Μείνετε συντονισμένοι