Με μόνο θέμα την απόφαση της κυβέρνησης για μετατροπή του 3ου Γυμνασίου Κοζάνης σχολείου σε «Ωνάσειο Σχολείο», η έκτακτη γενική συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου στις 6:00 το απόγευμα. Ο σύλλογος καλεί όλους τους γονείς να συμμετέχουν στη συζήτηση για ένα τόσο σοβαρό θέμα, μιας και η μετατροπή αυτή θα προκαλέσει τεράστιες αλλαγές σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και στις οικογένειές μας.
Δευτέρα 27 Ιανουαρίου στις 6:00 το απόγευμα στο 3ο Γυμνάσιο Κοζάνης
Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων 3ου Γυμνασίου.
Ταξικά τα πρότυπα σχολεία θα μας τρελάνουν που αν ένα πράγμα δίνει ευκαιρίες σε παιδιά από μη προνομιούχα οικονομικά στρώματα να αποκτήσουν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, είναι ακριβώς αυτά τα σχολεία άιντε από εκεί ότι πάει μπροστά το πολεμούν η τεμπέληδες
Ωνασειο καρδιολογικο κέντρο αυτοί που διαμαρτύρονται θα το έχουν ως πρώτη επιλογή
Καμιά θέση καθηγητή δεν χάνεται. Είναι μόνιμοι υπάλληλοι και απλά θα μετακινηθούν σε κάποιο άλλο σχολείο. Ούτε θα απολυθούν ούτε θα μεταταχθούν, αλλά θα χαλάσει το παρεάκι της κυρίαρχης κλίκας και θα αναγκαστούν να είναι τελευταίοι παρουσιασθέντες σε κάποιο άλλο σχολείο με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Όσο για τα σχολεία παραμένουν δημόσια και θα δώσουν ευκαιρίες σε φτωχούς αλλά επιμελείς μαθητές να εξελιχθούν, όπως δίνουν τα Μουσικά, τα Καλλιτεχνικά ή τα Αθλητικά σχολεία. Και εκεί οι γονείς δεν υπολογίζουν την κούραση της μετακίνησης ή τα ιδιωτικά μαθήματα σε Ωδεία και Αθλητικούς συλλόγους για τις εισαγωγικές εξετάσεις των παιδιών τους.
Ειλικρινά απορώ με το πόσο μικρονοϊκοί είστε μερικοί! Θεωρείτε ότι είναι τεμπέληδες και βολεμένοι οι εκπαιδευτικοί των 2 αυτών σχολείων! Ας μιλήσουμε λίγο σοβαρά για το τι σημαίνει να γίνει ένα σχολείο ουσιαστικά ιδιωτικό! Πρώτον, οι θέσεις που θα προσφέρουν ως Ωνάσεια θα είναι πολύ λιγότερες από αυτές που έχουν τώρα τα δύο αυτά σχολεία, που σημαίνει ότι όσοι μαθητές κοπούν στις εξετάσεις θα πάνε σε άλλα δημόσια σχολεία, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα τα τμήματα να γίνουν κατά πολύ μεγαλύτερα. Θεωρείτε ότι αυτό θα βελτιώσει την ποιότητα της εκπαίδευσης; Δεύτερον, το 3ο γυμνάσιο ειδικά, έχει τμήματα ένταξης που επιτελούν έργο για τους μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Εννοείται φυσικά ότι αυτά τα τμήματα δεν θα υπάρχουν μετά γιατί θα έχουν περάσει στα Ωνάσεια σχολεία οι “άριστοι” του κυρίου Μητσοτάκη και του κυρίου Πιερακάκη. Τρίτον, όντως οι εκπαιδευτικοί δεν απολύονται, αλλά θα χάσουν την οργανική τους και θα πρέπει να μετακινηθούν αλλού, μπορεί και σε άλλες πόλεις. Πόσο δίκαιο το βρίσκετε αυτό για ανθρώπους που έχουν υπηρετήσει δεκαετίες στην εκπαίδευση;
Ας μη γελιόμαστε, τα 2 Ωνάσεια σχολεία τα έφεραν στην Κοζάνη για να μας χρυσώσουν το χάπι της απολιγνιτοποίησης και της αποτυχημένης “δίκαιης μετάβασης”! Ο χορός της ιδιωτικοποίησης μόνο χειρότερα θα κάνει τα πράγματα στην εκπαίδευση!
Συμφωνώ με το σχόλιο σας! Επίσης, είναι βέλτιστο προτού ορισμένοι συμπολίτες/συμπολίτισσες εκφέρουν μία άποψη για ένα ζήτημα, να έχουν μία ολοκληρωμένη ενημέρωση για αυτό και κυρίως να υπολογίζουν πλήρως τις συνέπειες, που θα επιφέρει μία τέτοια ενέργεια στα παιδιά μας και στην αντίστοιχη κοινότητα!
Τμήματα ένταξης μπορούν να γίνουν σε οποιοδήποτε σχολείο. Δε θα χαθεί τίποτε. Οι άριστοι είναι τα παιδιά του ελληνικού λαού και δικαιούνται να έχουν και αυτά βοήθεια όπως αυτά με τις μαθησιακές δυσκολίες. Γιατί τέτοιος ρατσισμός εναντίον των φιλομαθών και εργατικών μαθητών; Ξοδεύονται εκατομμύρια για ένταξη και μας χαλά μια χορηγία ιδιώτη για έναν επιμελή μαθητή! Ποιος χαλά τελικά την παιδεία;
Στο πρώτο βασιζεστε σε υποθέσεις μπορεί να ισχύει μπορεί και όχι ας έχουμε λίγο υπομονή
Στο δεύτερο πάλι υποθέτετε γιατί και στα σχολεία που θα πάνε πάλι τμήματα ένταξης θα υπάρχουν άρα άκυρο
Στο τρίτο είναι το μόνο που σας δίνω δίκαιο αλλά και πάλι ποιο πολύ λυπάμαι τους μαθητές που θα πάνε ποιο μακριά παρά για τους καθηγητές που στην τελική αν είναι άξιοι θα μπούνε στο Ωνάσειο
Ποια είναι η “εκπαίδευση υψηλού επιπέδου” και γιατί θα έπρεπε να αποκλείονται οι υπόλοιποι που δε θα εισαχθούν; Για ποιο λόγο τα παιδιά των άλλων σχολείων θα πρέπει να έχουν υπολογιστές του 2002 και σοβάδες να πέφτουν; Να μη μιλήσω βέβαια για τον άλλον που θεωρεί απλό για κάποιον 50 πλας να γυρνάει σε 4 σχολεία γράφοντας χιλιόμετρα με τις τρεις κι εξήντα λες και ο ίδιος δέχθηκε κάτι ανάλογο για τον εαυτό του ή το είδε σε άλλους κλάδους! Αλλά τι λέω; Άρθρο για εκπαίδευση και δε θα επιτεθεί η μέσος νεοφιλελές – ακροδεξιός που ‘χει φάει τον σανό της “αριστείας”;
Το σχόλιο σας είναι απλά άκυρο με όλο τον σεβασμό.
Πρώτον τόσα χρόνια υπάρχουν τεχνικά καλλιτεχνικα γενικά κλπ σχολεία για ποιον λόγο λοιπόν τώρα σας ενοχλεί ότι δημιουργείται ακόμα ένα?
Σε άπειρους κλάδους συμβαίνει αυτό που περιγράφεται και δεν ανοίγει ρουθούνι μάλιστα αυτοί οι κλάδοι δεν έχουν 3 μήνες διακοπές το καλοκαίρι και άλλον 1 μέσα στον χειμώνα οπότε καλό το παραμύθι σας αλλά είναι χωρίς δράκο
Κανείς μόνιμος εκπαιδευτικός δε χάνει τη θέση του. Όσον αφορά τις οργανικές θέσεις ναι χάνονται στα συγκεκριμένα σχολεία, αλλά θα προκύψουν αντίστοιχες οργανικές στα άλλα σχολεία που θα μετακινηθούν παιδια. Ας καλοδεχτουμε επιτέλους τις ευκαιρίες που δίνονται στην πόλη μας και να πάψουμε να βολευομαστε σε μια στάσιμη κατάσταση για τα παιδιά και για τους καθηγητές. Ας προσπαθήσουν να εξελιχθούν όλοι προς το καλύτερο. Είναι κρίμα να προκύπτουν από τους συλλόγους καθηγητών αρνητικοι η και γελοίοι προβληματισμοί. Πάμε μπροστά. Έλεος.
Από πότε ένα δημόσιο σχολείο ανήκει στην ΝΔ ή στην όποια κυβέρνηση που αποφασίζει με το έτσι θέλω σε μία νύχτα να το παραχωρήσει σε ιδιώτη; Το δημόσιο σχολείο είναι οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς. Ανήκει σε όλους τους φορολογούμενους πολίτες. Αυτή την στιγμή υπάρχει αναστάτωση και στα δύο σχολεία. Δεν υπάρχει ήρεμο παιδαγωγικό κλίμα και είναι κρίμα γιατί την αναστάτωση αυτή την βιώνουν οι μαθητές που δεν τους αφορά η μετατροπή του σχολείου τους σε Ωνάσειο. Από την άλλη, μέσα σε μία νύχτα αναστατώνεται και ανατρέπεται η ζωή κι ο οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών του σχολείου που χάνουν την οργανική τους. Αυτό όλους εμάς δεν μας αφορά; Αυτοί δεν είναι γονείς με παιδιά στα σχολεία; Ως μητέρα θλίβομαι και απογοητεύομαι με την χολή που βγάζετε όλοι σας για τους εκπαιδευτικούς των σχολείων ενώ απλά προσπαθούν να μας ενημερώσουν για την άλλη όψη του νομίσματος.
Σε κανένα σχολείο δεν υπάρχει παιδαγωγικό κλίμα από τότε που ήρθε η “αξιολόγηση”. Για να προλάβω τους γνωστούς, πρόκειται για αξιολόγηση με μορφή που δεν υπάρχει σε κανέναν άλλον κλάδο με τεράστια γραφειοκρατία και κανένα νόημα κάτι που βλέπουν όλοι οι εμπλεκόμενοι. Ακόμη και η αυτοαξιολόγηση που θεωρητικά θα έπρεπε να προσφέρει κάτι, έχει καταντήσει βραχνάς. Αν συνυπολογιστεί και αυτό που βιώνουμε καθημερινά που όλοι οι κλάδοι κάτι κερδίζουν εκτός από τους εκπαιδευτικούς που έχουν μόνιμη πραγματική μείωση εισοδήματος, αλλά και το ότι οι συνθήκες εργασίας χειροτερεύουν διαρκώς, μπορεί ο καθένας που έχει λίγο μυαλό στο κεφάλι του να καταλάβει τι συμβαίνει.
Γιατί από μόνα τους λειτουργούν τα σχολεία, αν δεν πάρει αποφάσεις ο υπουργός παιδείας ποίος θα πάρει. Όλοι μας ; Αν ρωτήσεις κάποιον που δεν έχει παιδιά στο σχολείο ούτε που ξέρει κατά που πέφτει, όχι να πάρει και αποφάσεις.
Εμένα πάντως που συγγενικο πρόσωπο φοίτησε σε πρότυπο, αυτός δουλεύει τώρα στο εξωτερικό και το 95% των συμμαθητές είτε δουλεύουν έξω ή μεσα σε εταιρείες με μεγαλους μισθούς, είτε είναι καθηγητές πανεπιστημίου, είτε βουλευτές, δήμαρχοι κλπ. Γενικά το επίπεδο ήταν υψηλότατο και σε μαθητές και σε καθηγητές. Αν δε μας αρέσει αυτο… οκ. Μιλώ έχοντας παιδί που δεν είναι αυτού του επιπέδου.
Το ότι άριστοι μαθητές από τα μη πρότυπα με πρωτιές στις πανελλαδικές δεν γίνονται ούτε δήμαρχοι και πολλές φορές τίποτε το ιδιαίτερο θα έπρεπε να σας προβληματίζει.
Και ο Μητσοτάκης και ο Γιώργος Παπανδρέου φοίτησαν στα καλύτερα κολλέγια και πανεπιστήμια. Αυτό είναι τι θέμα μας; Τα βύσματα;
Καθηγητές ο.κ αλλά οι βουλευτές και οι δήμαρχοι που φοίτησαν στο πρότυπο σχολείο μου προκαλεί πραγματικά απορία γιατί αναφέρεται ως θετικό στην ως άνω ανάρτηση,!Τα λεφτά τα οποία θα δαπανηθούν για τη δημιουργία του εκάστοτε Ωνάσειου σχολείου θα μπορούσαν να δια μοιραστούν για τις ανάγκες σχολείων που χρήζουν υλικοτεχνικών υποδομών και πολλών άλλων αναλώσιμων υλικών!Οι άριστοι μαθητές υπάρχουν σε όλες τις σχολικές μονάδες και το εκπαιδευτικό προσωπικό επιτελεί εξαιρετικό έργο και είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό άριστα καταρτισμένο!!!!!
Αυτή η αξιολόγηση έγινε αναμεταξύ σας; Σίγουρα δεν ρωτήθηκαν ούτε σύμβουλοι ούτε διευθυντές ούτε μαθητές. Λιβανίζετε ο ένας τον άλλο και δεν σντέχετε καμιά εξωτερική κριτική. Το έργο σας όμως αφορά στην κοινωνία και δεν είναι το προσωπικό σας μαγαζάκι όσο δεμένοι κι αν είστε με την καρέκλα σας!
Είναι μια ευκαιρία για τα δικά μας παιδιά, των φτωχών, που δεν έχουμε οικονομική άνεση να κάνουμε φροντιστήρια και ας έχουν δυνατότητες τα παιδιά μας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι αριστούχοι μαθητές είναι παιδιά γιατρών, δικηγόρων, πολιτικών μηχανηκων. Εμείς δεν μπορούμε να πληρωνουμε ιδιαίτερα σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου, οπότε έχουμε κενά δυστυχώς. Αν γίνουν εξετάσεις με αξιοκρατικο τρόπο, τότε ίσως και να μπορέσουν να συναγωνιστουν τους μέχρι τώρα άριστους. Στα πρότυπα σχολεία γίνεται ουσιαστική δουλειά και δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι περνούν στις σχολές που θέλουν. Αφήστε να δοκιμαστεί και μετά ας κρίνουμε. Γιατί τόσο θόρυβος έτσι ξαφνικά; Από ποιους ξεκίνησε; Από τους μαθητές; Από τους γονείς ή τους καθηγητές; Νομίζω την απάντηση την γνωρίζεται.
τα σχολεια ειναι του υπουργείου… αν και οι καθηγητες νομιζουν πως ειναι δικα τους…
Μακάρι να ένιωθαν οι καθηγητές ότι τα σχολεία είναι δικά τους. Πίστεψέ με. Οι πρακτικές του υπουργείου παιδείας τα τελευταία χρόνια, έχουν κάνει τους εκπαιδευτικούς να αισθάνονται ξένο κομμάτι. Το κλίμα στα σχολεία είναι τραγικό. Δυστυχώς, γιατί όλα καταλήγουν στα παιδιά.