Στην οδό Λαρίσης στη είσοδο της πόλης δεν υπάρχει σήμανση να απαγορεύεται η στάθμευση με αποτέλεσμα να παρκάρουν μόνιμα κ να κλείνουν τη μισή δεξιά λωρίδα με κίνδυνο ατυχήματος τόσο κατά την αλλαγή πορείας αφού δε χωρούν στο ρεύμα τους τα διερχόμενα αυτοκίνητα όσο και στον κίνδυνο τρακαρίσματος διότι τα αυτοκίνητα που εισέρχονται στην οδό Λαρίσης δεν έχουν ορατότητα λόγο των παρκαρισμένων οχημάτων. Παρ’ όλα αυτά η Δημοτική αρχή θέλει να δημιουργήσει κόμβο για ασφάλεια διέλευσης χωρίς πριν από αυτό να πράξει τα αυτονόητα. Το ίδιο συμβαίνει και στην Κων/νου Καραμανλή επίσης είσοδο της πόλης με τη μόνη διαφορά ότι η συγκεκριμένη οδός έχει σήμανση που όμως δε λαμβάνεται από κανέναν υπόψη κ παρκάρουν παράνομα σε όλο το μήκος της.
Μπράβο στο kozan.gr που αναδεικνύει τις παθογένειες της περιοχής οπως η έλειψη σωστής σταθμευσης κ σωστής κυκλοφορίας
Η ταχύτητα που αναπτύσσεται από τα αυτοκίνητα στην οδό Λαρίσης είναι υπερβολική.
Παρότι ο δρόμος και τα πεζοδρόμια φτιάχτηκαν πρόσφατα δεν είναι ασφαλής. Πράγματι τα σταθμευμένα αυτοκίνητα εμποδίζουν την ορατότητα των πεζών. Επισημαίνεται ότι την οδό Λαρίσης διανύουν καθημερινά εκατοντάδες μαθητές.
Ή χρειάζονται δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση λόγω αυξημένης κίνησης και απαγορεύεται η στάθμευση, ή αρκεί μία λωρίδα και στον υπόλοιπο χώρο γίνονται κανονικές θέσεις στάθμευσης ή ποδηλατόδρομος ή λωρίδα πρασίνου ή φαρδύτερα πεζοδρόμια ή ό,τι τέλος πάντων κρίνουν ότι έχει περισσότερο ανάγκη η πόλη. Επιτέλους να μπει μία τάξη. Το λίγο απ΄ όλα πάει τελείωσε. Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί, μάλλον να γίνουμε σοβαροί γιατί μέχρι τώρα δεν είμαστε.
Να λάβει κανείς υπόψη πως πρόσφατα τελείωσε η ανακατασκευή των δύο δρόμων (Λαρίσης και Καραμανλή). Μπορούσαν προηγουμένως να σκεφτούν τις νέες ανάγκες και τις νέες πρακτικές που αλλού εφαρμόζονται στην περίπτωση και να πράξουν αναλόγως.
Το ερώτημα είναι ποιοι κάνουν τις μελέτες; Υπάρχουν στον Δήμο μηχανικοί; Υπάρχει τεχνική υπηρεσία; Ποιος αποφασίζει, ο δήμαρχος ο αρμόδιος αντιδήμαρχος ποιος; Μέχρι πότε θα παίρνονται λάθος αποφάσεις και θα γίνονται κακά έργα; Και στο τέλος κανένας δεν δίνει εξηγήσεις, τί κακό είναι αυτό; Να δικαιολογηθούν, να υπερασπιστούν την ορθότητα της απόφασής τους, να παραδεχθούν το λάθος και να βεβαιώσουν πως δεν θα ξαναγίνει. Κρίμα! Κρίμα! Κρίμα!
Ασχολήσου με τίποτα άλλο βρε συνταξιουχε που σε ενοχλεί και η οδός Λαρίσης, τα οχήματα περνούν άνετα από εκεί μέχρι κι φορτηγά, δηλαδή δεν σε πειράζει η Βέρμιου που έγινε μιάμιση λωρίδα και που είναι ο πιο επικίνδυνος δρομος της Ελλάδας, αλλά μάλλον μένεις εκεί και σε ενοχλούν να κοιμηθείς……
Για τη Βερμίου έχεις δίκιο. Έγινε λάθος.
Η πραγματική ανάγκη ύπαρξης των πεζοδρομίων απέβη σε βάρος της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Οι δύο λωρίδες (τσίμα – τσίμα) είναι επικίνδυνες κατά την προσπέραση. Αποδείχθηκε από τη χρήση, μέχρι τώρα. Ο κάθε οδηγός το κατάλαβε. Και οι έμπειροι οδηγοί μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα. Τον χώρο για τα πεζοδρόμια έπρεπε να πάρουν από την φαρδιά νησίδα που δεν χρειάζεται να είναι τόσο φαρδιά.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ειδικός δεν είμαι ως οδηγός μιλώ, τόσο στην Καραμανλή και τη Βερμίου και στη Λαρίσης δεν χρειάζονται δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, η κίνηση δεν είναι τόσο μεγάλη, η Κοζάνη δεν είναι Θεσσαλονίκη ούτε Λάρισα. Χρειάζεται μία λωρίδα, αλλά κανονικού φάρδους, όπου θα κινούνται με ευκολία τα μεγάλα οχήματα και να μην γίνονται προσπεράσεις. Έτσι κι αλλιώς μέσα στην πόλη πουθενά δεν γίνονται προσπεράσεις, να μην γίνονται και σ΄ αυτούς τους τρεις δρόμους.
Στην Καραμανλή και τη Λαρίσης στον υπόλοιπο χώρο πέρα από τη μία λωρίδα να γίνουν θέσεις στάθμευσης γιατί υπάρχουν μαγαζιά.
Στη Βερμίου, ουδέν κακόν αμιγές καλού, με μικρές παρεμβάσεις να στενέψουν τη νησίδα, να περισσέψει κι άλλος χώρος και να γίνει ένας ασφαλής ποδηλατόδρομος από τη μια μεριά μέχρι το Κουρί. Όπως προβλέφθηκε από παλιά και υπάρχει χώρος (δρόμος) από το Lidl μέχρι το Κουρί.
Η προ-προηγούμενη δημοτική αρχή που ανακαίνισε το Κουρί και αποφάσισε τα πεζοδρόμια στη Βερμίου, σωστά έπραξε. Έπρεπε όμως να συμπεριλάβει στο σχέδιο, εκτός από τα πεζοδρόμια και τον ποδηλατόδρομο. Αυτά μια φορά γίνονται. Κουρί χωρίς πεζοδρόμιο και ποδηλατόδρομο (πρόσβαση μόνο με αυτοκίνητα) δεν γίνεται. Δεν πάει όπως και να το κάνουμε! Άντε τώρα, παρ΄ το απ΄ την αρχή. Μια δεκαετία θα μας πάρει.
40 χλμ/ω οριο ταχυτητας στην Βερμιου.Επαναλαμβανω 40χλμ/ω !!!ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ κυκλοφορουν δυο οχηματα στις δυο λωριδες.Αν ομως οδηγεις με 80 -100 χλμ/ω (οπως συμβαινει καθημερινα με ολους οσους την διερχονται και η τροχαια ειναι μονιμως απουσα) τοτε ΠΡΟΦΑΝΩΣ οι λωριδες σου φαινονται οδηγικα στενες και μή επαρκεις.Και η Εγνατια αν οδηγεις με 250χλμ/ω “στενευει” απιστευτα στην οραση.
Μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει είσοδο έξοδο πόλης όπου και αναπτύσσεται η μεγαλύτερη εμπορική δραστηριότητα με φορτηγά τριάξονικα να διέρχονται συνέχεια λεωφορεία και είσοδοι έξοδοι επιχειρήσεων, και με 40 να πας εκεί ανά πάσα στιγμή δεν έχεις ελευθερία κινήσεων αν βγει κάποιος από κάποια επιχείρηση αν σου βγει σκύλος που είναι πολλά εκεί αν πατήσει φρενο ο μπροστινος για τους ποιο πάνω λόγους καρφώθηκε πίσω του , το όριο ταχύτητας δεν λέει τίποτα η σμίκρυνση του δρόμου είναι παντελώς λάθος και έγινε από ανθρώπους του δήμου σε έναν οδικό άξονα που έπρεπε να μεγαλώσει αντί να μικρύνει μιας και είναι η έξοδο μας προς Εγνατία και είσοδο παράλληλα και δέχεται το περισσότερο φορτίο, από την άλλη η είσοδος Λαρίσης είναι μια υποβάθμισμενη είσοδο αφού δεν δέχεται αρκετό όγκο αυτοκινήτων…από που άλλωστε να δεχτεί…και παράλληλα είναι 200 μέτρα δρομος όπου όπως λέει ο ποιο πάνω εκεί θα έπρεπε να γίνουν θέσεις στάθμευσης δεξιά για εξυπηρέτηση των μαγαζιών αλλά που να το βρουν το μυαλό στον δήμο και να κάνουν σωστούς σχεδιασμούς..
Σοστόος
Πρώτον η αστυνομία δεν μπορεί να είναι παντού, το ίδιο αν δεν είναι πουθενά αυτό είναι άλλο θέμα. Δεύτερον στις δύο λωρίδες της Βερμίου φορτηγό δεν προσπερνά φορτηγό με τίποτα, επιβατικό να προσπεράσει φορτηγό δύσκολα το αποφασίζει ο οδηγός, επιβατικό με επιβατικό θέλει αυξημένη προσοχή. Η ανανέωση διπλώματος για τους άνω των 65 γίνεται δίχως την παρουσία του οδηγού, έχεις μήπως αμφιβολία; Μέχρι το κράτος να γίνει κράτος κανονικό οι στενές λωρίδες της Βερμίου είναι επικίνδυνες. Καταλήγω, επειδή δεν χρωστώ τίποτα σε κανέναν και κινδυνεύω από άλλους και επειδή το κράτος δεν πρόκειται να γίνει σοβαρό στο υπόλοιπο της ζωής μου, απαιτώ να καταργηθεί η δεύτερη στενή λωρίδα και να γίνει μια κανονική.
Φορτηγο να προσπερασει φορτηγο!!!Ελεος!!Χωρια οτι εχει σημανση οτι απαγορευεται!!
Τα αυτοκίνητα σε πείραξαν
Συμφωνώ να αφήνουν τα αυτοκίνητα στα χωριά τους και να έρχονται με τα πόδια.
Επιτέλους ένας άνθρωπος που τολμά να γράψει αυτά που συζηταμε κρυφα αλλα λιγοι τολμαμε να γραψουμε και να υποστηρίξουμε την αναγκη οι Ελληνικες πόλεις όπως η Κοζανη, τα Γιαννενα, κτλπ να ακολουθήσουν το παραδειγμα της Ευρωπης και να εισαχθουν οικονομικα μέτρα αποτροπής της επίσκεψης της πόλης μας δηλαδη ενός congestion tax Με τα χρήματα που θα μαζευουμε θα ξαναζωντανεψουμε τα χωρια μας ωστε ο κόσμος να ανέβει πολιτιστικά να αποκτησει επιλογες και να μην εχει αναγκη τα αστικα κεντρα. Τα λιβερα και τα Σιδερα πχ εχουν καφενεια που φυτοζωούν.Οι γιατρο μαζωνονται στην Φιλλιπου και γινεται ο απσιτευτος χαμος Cardia στην Μοναστηριου. Αν πχ αυτα γινοταν στα Κοιλα τι θα παθαιναμε?
Αγαπητέ μου είναι σχέδιο εδώ και χρόνια να απομονώθουν τα χωριά γιατί δεν συμφέρουν και να μαντρωθουν όλοι στις πόλεις και έτσι έγινε , το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω
Κάτοικε, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως ήταν σχέδιο να ερημώσουν τα χωριά και το έχουν καταφέρει!
Αλλά πιστεύω πως γυρίζει πίσω το ποτάμι….δύσκολα αλλά γυρίζει. Αρκεί βέβαια να το θελήσουν οι ίδιοι οι κάτοικοι της πόλης. Να συνειδητοποιήσουν την κατάντια της πόλης και να κάνουν το μεγάλο βήμα της επιστροφής.
Τα αυτοκίνητα στην οδό Βερμιου και στην Λαρισης είναι από τα χωριά που οι άνθρωποι έρχονται να πιουν στα καφέ τον πατροπαραδοτο καπουτσινο.Πού θέλετε να παρκαρουν στον εννιάημερο;
Η σήμανση μπαίνει παντού εντελώς αυθαίρετα, ανάλογα με το πώς θα ξυπνήσει κπαθε φορά ο κάθε δήθεν “αρμόδιος” δημόσιος ή δημοτικός υπάλληλος. Καμιά μελέτη πουθενά, απλά γεμίζουν τον τόπο πινακίδες για να λένε πως κάτι έκαναν. Και μονίμως κατασκευάζουν “παραβάτες” των πινακίδων, επειδή κανένας στην Περιφέρεια ή στο Δήμο δεν έχει τα άντερα να στείλει τους καρεκλοκένταυρους από ‘κει πού ‘ρθαν.
Ευτυχώς βγαίνουμε κάπου-κάπου στο εξωτερικό και βλέπουμε πόσο πιο σοβαρή είναι η σήμανση στη Βουλγαρία, στη Σερβία, στην Ιταλία κι αλλού.
Η τεχνική υπερεσία και ο αντιδήμαρχός της πετάνε χαρτσετό!!! Αν γινει κάποιο τροχαίο μετα εκ των υστέρων οπως τις περισσοτερες φορες θα μεριμνήσουν ομως τότε μπορει να είναι πολύ αργα.
Είναι μία καινούρια διάπλαση κ πρέπει να ειναι αναβαθμισμένει κ οχι 20 χρονια πίσω
Θα παρκάρει ο κόσμος στον βουρινο
Για την Βερμίου, ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων επί Ιωαννίδη, έργο του οποίου ήταν αυτή η επιτυχία και μάλιστα, για να την κάνει αυτήν την ανοησία στην οδό, που είναι άραγε;
Κατά την είσοδο των οχημάτων στην οδό Λαρισης δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψη τα όρια ταχύτητας, αλίμονο εάν κάποιο παιδάκι περάσει την διάβαση χωρίς να ελέγξει τον δρομο. Η μόνη λύση είναι κάμερα ελέγχου ταχύτητας.
…”και πώς θα δουλέψουν τα μαγαζά” θα αναρωτηθούν μεγαλοφώνως στο Δήμο Κοζάνης.
Στενεψανε τους δρόμους για να τα ακουμπήσετε στο Lidl καί στο discount , jumbo ….Όσο για το νέο look της πόλης στην Καραμανλή , δημιουργεί ουρά από τα λύκεια μέχρι τον Κωτσόβολο!!!!
Το γεγονός πως οι είσοδοι της πόλης πρέπει να έχουν 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση για τα οχήματα έκτακτης ανάγκης δεν προβλημάτισε κανέναν. Δε σας φταίει κανένας δήμαρχος κλπ. Το “εμένα να βολεύει και οι άλλοι να παν” σας φταίει