Εγκρίθηκε δαπάνη 6.200 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) διαφήμιση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για τις χιονοδρομικές περιόδους 2025 και 2026 στη σελίδα xionodromika.gr προσεγγίζοντας το target group των νεανικών ομάδων του πληθυσμού (18 – 45) που είναι οι πιο συχνοί χρήστες των νέων τεχνολογιών και οι πιο ενεργοί, ηλικιακά, πελάτες. Η προβολή θα γίνει στην ιστοσελίδα xionodromika.gr η οποία στα social media (Facebook, Instagram & Tik Tok) έχει πάνω από 135.000 ακόλουθους συνολικά, με απήχηση την προηγούμενη χειμερινή σεζόν στο Facebook & Instagram πάνω από 2.000.000 και στο Tik Tok πάνω από 4.000.000
Η πρόταση περιλαμβάνει:
➢ Τοποθέτηση banner και προβολή στη κεντρική σελίδα του xionodromika.gr – θα προτρέπει τους επισκέπτες του xionodromika.gr να επισκεφτούν την Δυτική
Μακεδονία
➢ Το banner μπορεί να έχει τη μορφή εναλλασσόμενων εικόνων – animation (.gif) ή σταθερής εικόνας, μεγέθους 580×140 pixels και θα μπορεί για παράδειγμα να έχει μήνυμα “Φέτος επιλέγουμε Δυτική Μακεδονία για σκι!” και να εμφανίζει με εικόνα και κείμενο τα τρία χιονοδρομικά κέντρα (τα Χ.Κ. Βίγλα – Πισοδέρι, Χ.Κ. Βασιλίτσας και Χ.Κ. Βίτσι)
πεταμενα λεφτα….
όλη η τουριστική προβολή της ΠΔΜ παρόλο που κάπως ξεκίνησε να υπάρχει κάτι είναι τόσο αντιεπαγγελματική και έντονα ερασιτεχνική η προσέγγισή της.
Αντί ας πούμε να υπάρχει ένα δημόσιο μέσο συγκοινωνίας για να πάμε εκεί πολιτισμένα αυτό που λείπει είναι η διαφήμιση. Αυτό συμβαίνει όταν αναλαμβάνουν θέσεις άτομα που δεν έχουν την αντίληψη του μικρομεσαίου πολίτη της περιοχής και κάνουν ότι τους κατέβει λες και είναι χόμπι η κατάσταση.
Ο δρόμος για Βασιλίτσα είναι όλο λακούβες, τα πιο πολλά ξενοδοχεία έχουν βάλει λουκέτο, οι εγκαταστάσεις είναι του προηγούμενου αιώνα αλλά νομίζουμε πως το πρόβλημα είναι η διαφήμιση!
Διότι ως γνωστόν μας ενδιαφέρει η επικοινωνία των πραγμάτων (βλ. διαφήμιση) και όχι η ουσία (βλ. υποδομές περασμένου αιώνα). Το σύνολο των ταγων της τοπικής αυτοδιοίκησης αθροίζεται σε ικανότητες ενός μονοθέσιου νηπιαγωγείου…