kozan.gr: Εγκρίθηκε δαπάνη 6.200 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) διαφήμιση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για τις χιονοδρομικές περιόδους 2025 και 2026 στη σελίδα xionodromika.gr

14 Φεβρουαρίου 2025
10:11

 

Εγκρίθηκε δαπάνη  6.200 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) διαφήμιση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για τις χιονοδρομικές περιόδους 2025 και 2026 στη σελίδα xionodromika.gr προσεγγίζοντας το target group των νεανικών ομάδων του πληθυσμού (18 – 45) που είναι οι πιο συχνοί χρήστες των νέων τεχνολογιών και οι πιο ενεργοί, ηλικιακά, πελάτες.  Η προβολή θα γίνει στην ιστοσελίδα xionodromika.gr η οποία στα social media (Facebook, Instagram & Tik Tok) έχει πάνω από 135.000 ακόλουθους συνολικά, με απήχηση την προηγούμενη χειμερινή σεζόν στο Facebook & Instagram πάνω από 2.000.000 και στο Tik Tok πάνω από 4.000.000

Η πρόταση περιλαμβάνει:
➢ Τοποθέτηση banner και προβολή στη κεντρική σελίδα του xionodromika.gr – θα προτρέπει τους επισκέπτες του xionodromika.gr να επισκεφτούν την Δυτική
Μακεδονία
➢ Το banner μπορεί να έχει τη μορφή εναλλασσόμενων εικόνων – animation (.gif) ή σταθερής εικόνας, μεγέθους 580×140 pixels και θα μπορεί για παράδειγμα να έχει μήνυμα “Φέτος επιλέγουμε Δυτική Μακεδονία για σκι!” και να εμφανίζει με εικόνα και κείμενο τα τρία χιονοδρομικά κέντρα (τα Χ.Κ. Βίγλα – Πισοδέρι, Χ.Κ. Βασιλίτσας και Χ.Κ. Βίτσι)

5 σχόλια

  • όλη η τουριστική προβολή της ΠΔΜ παρόλο που κάπως ξεκίνησε να υπάρχει κάτι είναι τόσο αντιεπαγγελματική και έντονα ερασιτεχνική η προσέγγισή της.

  • Αντί ας πούμε να υπάρχει ένα δημόσιο μέσο συγκοινωνίας για να πάμε εκεί πολιτισμένα αυτό που λείπει είναι η διαφήμιση. Αυτό συμβαίνει όταν αναλαμβάνουν θέσεις άτομα που δεν έχουν την αντίληψη του μικρομεσαίου πολίτη της περιοχής και κάνουν ότι τους κατέβει λες και είναι χόμπι η κατάσταση.

  • Ο δρόμος για Βασιλίτσα είναι όλο λακούβες, τα πιο πολλά ξενοδοχεία έχουν βάλει λουκέτο, οι εγκαταστάσεις είναι του προηγούμενου αιώνα αλλά νομίζουμε πως το πρόβλημα είναι η διαφήμιση!

  • Διότι ως γνωστόν μας ενδιαφέρει η επικοινωνία των πραγμάτων (βλ. διαφήμιση) και όχι η ουσία (βλ. υποδομές περασμένου αιώνα). Το σύνολο των ταγων της τοπικής αυτοδιοίκησης αθροίζεται σε ικανότητες ενός μονοθέσιου νηπιαγωγείου…

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Μείνετε συντονισμένοι