Η Αντιπεριφέρεια Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και την προβολή των δράσεων που πραγματοποιεί στο πλαίσιο υλοποίησης της Στρατηγικής της Περιφερειακής Αρχής για τον Τουρισμό, όπως σχεδιάζεται και υλοποιείται από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας κ. Γεώργιο Αμανατίδη και την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος κ. Πολυτίμη Φαρμάκη, ανακοινώνει τη δημιουργία ενημερωτικού δελτίου (newsletter) για θέματα τουρισμού και πολιτισμού.
Το δελτίο έχει τη μορφή ολιγόλεπτου βίντεο και θα δημοσιεύεται κάθε δίμηνο. Περιλαμβάνει τις ενότητες: Επικαιρότητα, Δράσεις, Επαφές και Επισκέψεις, Προώθηση και Προβολή, Εκθέσεις και Ημερολόγιο Εκδηλώσεων. Στόχος του ενημερωτικού δελτίου είναι η παροχή πληροφοριών στους πολίτες για τις τελευταίες εξελίξεις, τις πρωτοβουλίες και τις εκδηλώσεις που αφορούν τον τουρισμό και τον πολιτισμό.
Στο πρώτο ενημερωτικό δελτίο που αφορά την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2025 τα θέματα που περιλαμβάνονται αφορούν στη δημοσίευση νόμου και Υπουργικής Απόφασης που σχετίζονται με τον τουρισμό, την έγκριση του προγράμματος Τουριστικής Προβολής για το 2025 της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και τον απολογισμό πεπραγμένων για το έτος 2024, έργα για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς (Δημιουργία Ενιαίου Δικτύου και Ψηφιακού Αποθέματος της πολιτιστικής κληρονομιάς των ιερών μοναστηριών της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας), ενημέρωση για το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους (Tourism 4all), τις δράσεις τις Περιφέρειας για την Αποκριά, την έναρξη τουριστικής έρευνας για την καταγραφή των τουριστικών εισροών όσο και για τη διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των επαγγελματιών του τουρισμού. Στο δελτίο αποτυπώνονται ακόμη οι δράσεις της Εταιρείας Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας σε διάφορους τομείς, οι επαφές και επισκέψεις που πραγματοποιούνται τόσο τε τοπικό όσο και σε ανώτερο επίπεδο, οι δράσεις για διαφημιστική προβολή και η συμμετοχή της Περιφέρειας σε εκθέσεις στο εξωτερικό. Επιπλέον, παρατίθεται φωτογραφικό υλικό των δράσεων και των ενεργειών.
Το ενημερωτικό δελτίο (newsletter) θα αναρτάται στην επίσημη ιστοσελίδα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
Πιο πολύ μοιάζει για αυτοπροβολή της αντιπεριφερειάρχη αφού είναι γεμάτο φωτογραφίες της, παρά για ενημερωτικό.
Ρε συ Πολίνα με αγάπη μήπως έχασες κάπως το επίπεδο και την ποιότητά σου; Σε γνωρίζω και θυμάμαι για κάτι τέτοια ανούσια πάντα είχες μια επικριτική συμπεριφορά.
Μπράβο στην κυρια – Πρωτη φορα καποια οργανωνει με αξιοπιστία αυτο το χωρο που δεν ειναι και η καλυτερη για την περιφέρεια που δεν εχει θαλλασσα
Ας μην γκρινιαζουμε συνεχεια – ας πουμε και κατι θετικο οτνα βλεπουμε καποιους να προσπαθουν
Αλήθεια τώρα; Που τη βλέπετε την οργάνωση να τη δούμε και εμείς; Δε λέω μπορεί στο μέλλον να δείξει πράγματα, μέχρι σημερα τι ακριβώς έχετε δει που σας έπεισε;
Δεν κατάλαβα, τι σόι ενημερωτικό δελτίο είναι αυτό
Ανάλογο του εμπνευστή του
Ποιος τουρισμός;
Χωρίς στρατηγική, με ριμαγμενες και απαξιωμενες υποδομές;
Μόνο εκθέσεις και ταξίδια.
Newsletter μια φορά το δίμηνο και το κάνετε και θέμα;
Και δεν ντρέπεστε;
Και ποιος θα το λαμβανει αυτό;
Ποιοι παραληπτες; Ελπιζουμε οχι οι πολιτες της δυτικης μακεδονιας
Ρε παιδιά newsletter ή ιστοσελίδα επιβάλλεται να υπάρχει για την περιφέρεια. Το θέμα είναι ότι τανσταρεύονται όλοι για τα αυτονόητα.. Και σελίδα στο Facebook να κάνετε και στο Instagram αν θέλετε.
Απλώς σε όλα αυτά το θέμα είναι ότι πρέπει να τα τρέχει κάποιος. Συνήθως μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα όλα αυτά μένουν ανεκμετάλλευτα και δεν ανανεώνονται συχνά.
Να κάνετε Newsletter και λογαριασμούς στα social για τα παραπάνω αλλά να είναι σωστά δομημένα.. όχι αχταρμάς και να μην στοχεύετε στην αυτοπροβολή σας επιτέλους… εκεί θα σας εκτιμήσει ο άλλος.
Στο πρακτικό κομμάτι. Αν θέλετε να τρέξετε κάτι τέτοιο χρειάζονται 3 διαφορετικές “πλατφόρμες” για πολιτισμό, περιβάλλον και τουρισμό τουλάχιστον στα social, στο site μπορείτε απλά διαφορετικά τμήματα αυτού οπως τα έχετε ήδη μάλλον, (δεν ξέρω γιατί δεν το έχω δει ποτέ και πουθενά). Κύρια βαρύτητα πρέπει να δοθεί στο site ώστε να είναι ωραίο στο μάτι και εργονομικό και όχι σε ένα μοντάζ της πλάκας καθώς μπορείτε να κάνετε εμπεριστατωμένη αναφορά σε κάθε δράση με βίντεο και με λινκ παραπομπής κλπ κλπ ενώ στα social τα προωθείτε στον περισσότερο κόσμο και κυρίως για το κομμάτι της μαζικής προώθησης μέσω φωτογραφιών και reels εννοείται πάντα με κατάλληλες λεζάντες,hashtags κλπ. Η συνεργασία με τοπικούς φωτογράφους από τους 4 νομούς θα ήταν καλή ιδέα για καλό υλικό. Ο Τουρισμός θεωρητικά μπορεί να μπει μαζί με τον πολιτισμό ή το περιβάλλον απλώς εκεί έμμεσα γίνεται αυτοσκοπός η εμπορευματοποίηση των παραπάνω γι’αυτό πρέπει να τα βλέπουμε ξεχωριστά. Έτσι τους δίνουμε σεβασμό. Συνεπώς διαφορετικοί λογαριασμοί στα social και προώθηση content είναι η ιδέα!!! Να στοχεύετε στην καλαισθησία και το γούστο αυτό κάνουν οι δημοτικές/περιφερειακές υπηρεσίες σε όλες τις χώρες του εξωτερικού και το καλλιεργούν στους δημότες τους. Επιπλέον στο κομμάτι του πολιτισμού χρειάζεται “τρέξιμο” ώστε να προωθούνται όλες οι καλλιτεχνικές δράσεις από ανεξάρτητες θεατρικές παραγωγές μέχρι φεστιβάλ graffiti και φεστιβάλ punk , και στους 4 νομούς ανεξάρτητα αν η παραγωγή γίνεται από δημοτικό φορέα. Αυτό γίνεται για να κινητοποιήσετε τον κόσμο να βγει πρωτίστως και ίσως και κόσμο από άλλους νομούς. Το κυριότερο είναι η συνεργασία και η ανάληψη καθηκόντων από άτομα που έχουν ΓΝΩΣΗ και ΟΡΕΞΗ. Παραμερίστε τους ημετέρους σας και κάντε δουλειά!!!
Τα βραχιολάκια τις αποκριές με το περιβόητο no κουρμπετο…δικιά σας ιδέα ήταν και ξοδεύτηκαν χρήματα ? Πολύ τουριστικό…Να σας χαιρόμαστε κι εσάς ! όπωςκαι τους προηγούμενους… Επαναστάτες !!