Αναφορικά με την καταγγελία που λάβαμε σχετικά με το δρομολόγιο της 2ας Ιουνίου 2025, από Κοζάνη προς Καστοριά στις 18:00, σας ενημερώνουμε ότι η Διοίκηση του ΚΤΕΛ Κοζάνης Α.Ε. αντιμετωπίζει με τη δέουσα σοβαρότητα κάθε συμβάν που αφορά την ασφάλεια και την ποιότητα των υπηρεσιών μας.
Έχει ήδη ξεκινήσει εσωτερική διερεύνηση για το περιστατικό που αναφέρεται, τόσο σε σχέση με την πληρότητα του οχήματος όσο και με τη δυσλειτουργία της πίσω πόρτας κατά τη διάρκεια του δρομολογίου. Θα κινηθούν άμεσα όλες οι προβλεπόμενες εσωτερικές διαδικασίες, προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια και να αποδοθούν ευθύνες, όπου αυτό κριθεί απαραίτητο.
Προτεραιότητά μας είναι πάντα η ασφάλεια και η άνεση των επιβατών μας. Στο πλαίσιο αυτό, δεσμευόμαστε για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας και την άμεση αντιμετώπιση κάθε προβλήματος που ανακύπτει.
Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τη συμβολή σας στην προσπάθεια διατήρησης υψηλού επιπέδου μεταφορικού έργου.
Με εκτίμηση,
Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ ΚΟΖΑΝΗΣ Α.Ε.
ΜΠΑΤΣΙΛΑΣ Ε.ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Παράπονο αναγνώστη στο kozan.gr για το σημερινό δρομολόγιο της ΚΤΕΛ ΑΕ από Κοζάνη για Καστοριά