Σήμερα το πρωί στις 9:40 πήγα στο φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ για να παραλάβω κάποιες ενέσεις υψηλού κόστους για την μητέρα μου. Όταν έφτασα εκεί και παρόλο που δεν υπήρχε κάποιος άλλος για να εξυπηρετηθεί και ήταν η σειρά μου, η υπεύθυνη κυρία του φαρμακείου μου είπε ότι δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει επειδή τακτοποιεί τα φάρμακα. Συγκεκριμένα μου είπε ότι πρέπει να τελειώσει με αυτή τη δουλειά και να πάω κατά τη 13:30!! Ευτυχώς ήταν εκεί κάποιος γνωστός μου, ο οποίος θα μπορούσε να περιμένει για να τα πάρει για εμένα. Χρειαζόταν μια υπεύθυνη δήλωση, την οποία η εν λόγω κυρία δεν μου έφερε πότε και συνέχιζε να φτιάχνει τα φάρμακα χωρίς να μου δίνει καμία σημασία. Ωστόσο επειδή είχα φύγει από την εργασία μου, δεν μπορούσα να περιμένω πότε θα μπορέσει επιτέλους να “ασχοληθεί” μαζί μου και να με εξυπηρετήσει όπως θα έπρεπε να κάνει, έστω για να μου δώσει να συμπληρώσω την υπεύθυνη δήλωση. Κατέληξα φυσικά να φύγω χωρίς να εξυπηρετηθώ.
Η απάντηση στο kozan.gr από την πλευρά του ΕΟΠΥΥ: “Όταν υπάρχει παραλαβή φαρμάκων υπάρχει άμεση προτεραιότητα στο να τακτοποιηθούν τα φάρμακα (γιατί ειναι φάρμακα ψυγείου και δεν πρέπει να παραμείνουν εκτός – ψυγείου – περισσότερο από 20 λεπτά). Συνεπώς ζητούμε την κατανόηση των ανθρώπων για εκείνες τις στιγμές που παραλαμβάνουμε τα φάρμακα, να έχουν την υπομονή που απαιτείται από άλλους παράγοντας κι όχι δικούς μας. Εμείς εξυπηρετούμε τους ασφαλισμένους πάντοτε με ευγένεια, καλοσύνη κι εν-συναίσθηση.
1ον, από τις 9,30 ως τις 13,30 που της ζήτησε να ξαναπάει δεν είναι 20 λεπτά!
2ον, είμαστε σίγουροι όσοι διαβάσαμε ότι έλειπε και η καλοσύνη και η ευγένεια και η ενσυναισθηση από τη συγκεκριμένη υπάλληλο.
3ον, αν η υπάλληλος έχει κουραστεί να εξυπηρετεί τον κόσμο, όπως συμβαίνει πλέον με την πλειοψηφία των υπαλλήλων, ας την τοποθετήσουν κάπου αλλού και να βάλουν στη θέση κάποιον περισσότερο πρόθυμο.
Από την 9:40 έως 13:30 είναι πάνω από 20 λεπτά
Αυτά συμβαίνουν όταν τα φάρμακα δίνονται από ανίδεους υπαλλήλους του δημοσίου που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την φαρμακευτική επιστήμη και το φυσικό κατάστημα φαρμακείου, όπως και θα έπρεπε!!! Η διαμαρτυρία σας κυρία μου θα έπρεπε να απευθύνεται στους αρμόδιους του υπουργείου υγείας που δεν εννοούν να καταλάβουν αυτή τη δραματική κατάσταση!!! Απίστευτη η εμμονή του υπουργείου να μην καταλαβαίνει!!!
Η χειρότερη εξυπηρέτηση. Ευτυχώς ξεκίνησα να παίρνω τα φάρμακα από Θεσσαλονίκη και σώθηκα. Έχουν καθυστερήσει πάρα πολλές φορές τα φάρμακα μου σε σημείο να χάνω την αγωγή (που πρέπει να γίνεται συγκεκριμένη μέρα κάθε τρίμηνο) . Εχω κάνει παράπονα στα κεντρικά Αθήνα και μου είπαν ότι είναι θέμα του συγκεκριμένου υποκαταστήματος ΕΟΠΠΥ! Μου σύστησαν να παραγγέλνω τα φάρμακα από Αθήνα μέσω email που μου έδωσαν γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Δεν τους αγγίζει τίποτα .
Πηγαίνω κάθε μήνα να πάρω τα φάρμακα υψηλού κόστους του μπαμπά μου, δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ τέτοια συμπεριφορά από τους υπαλλήλους του φαρμακείου του ΕΟΠΥΥ αντιθέτως είναι πάντα πρόθυμοι και εξυπηρετικοί.