Τα σημερινά θέματα στη Φυσική είναι σωστά διατυπωμένα , χωρίς ασάφειες και η δυσκολία τους κρίνεται διαβαθμισμένη. Οι προετοιμασμένοι μαθητές μπορούν να ανταποκριθούν με αρκετή ευκολία αν και υπήρχαν σημεία στα οποία έπρεπε να δοθεί η απαραίτητη προσοχή. Αναμφίβολα έχουμε θέματα ευκολότερα από τα περσινά και «κατάλληλα» για τις πανελλήνιες εξετάσεις καθώς εξέταζε μεγάλο μέρος της ύλης με εύστοχο τρόπο που θα κρίνουν δίκαια τους υποψηφίους.
ΘΕΜΑ Α:
Η ύλη που χρησιμοποιήθηκε για τα ερωτήματα προέρχεται από τη θεωρία του σχολικού βιβλίου και δεν παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερη δυσκολία ως προς τη διατύπωση.
ΘΕΜΑ Β:
Το Β1 είναι θέμα που διδάσκονται οι μαθητές στην ύλη της Β’ Λυκείου και κρίνεται ιδιαίτερα εύκολο.
Το Β2 αν και κρίνεται εύκολο ως προς την επιλογή της απάντησης , ίσως προβληματίσει τους μαθητές ο τρόπος της αιτιολόγησής του (παρόμοιας λογικής με υποερώτημα του θέματος Γ του 2005).
Το Β3 είναι ένα αναμενόμενο θέμα, βασισμένο στις βασικές αρχές της κβαντομηχανικής.
ΘΕΜΑ Γ:
Στο θέμα Γ , ενδεχομένως το σχήμα να «τρομάξει» αρχικά τους υποψηφίους, αλλά τελικά, σε δεύτερη ανάγνωση, δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Εξετάζει το κεφάλαιο του Ηλεκτρομαγνητισμού. Είναι κλιμακούμενης δυσκολίας και με ερωτήματα ανεξάρτητα μεταξύ τους καθώς το καθένα από αυτά δεν απαιτούσε την επίλυση των άλλων.
ΘΕΜΑ Δ:
Είναι ένα συνδυαστικό θέμα των κεφαλαίων της μηχανικής στερεού και των ταλαντώσεων με σαφή διατύπωση αλλά απαιτούσε προσοχή στην κατανόηση των δεδομένων και των ερωτημάτων της άσκησης.