Γνωρίζετε ότι το kozan.grείναι από τα ελάχιστα site, του είδους του, στην Π.Ε. Κοζάνης, με παραγωγή πρωτογενούς υλικού – ειδήσεων, σταθερά, σε Κοζάνη & τα τελευταία 12 χρόνια και στην Πτολεμαΐδα, καλύπτοντας σε ποσοστό άνω του 80% όλα τα γεγονότα δράσεις που λαμβάνουν χώρα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Δ. Μακεδονίας;
Ε ναι φυσικά…έπρεπε να γίνει το ατυχημα πρώτα…κλασικό ελλαδιστάν…να τους πούμε και ευχαριστώ που τα άνοιξαν? κατάντια κράτος που θέλει να ανήκει και στην ΕΕ. Για να έχουν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας οι πολίτες να ψηφίζουν σαν πρόβατα και να αράζουν καναπέ να βλέπουν τα παιδιά τους να σκοτωνονται στην άσφαλτο και τις ράγες από έλλειψη μέριμνας των κυβερνήσεων.
Δεν καταλαβαίνουν τα λάθη που έχουν γίνει στην κατασκευή και τοποθέτηση των διοδίων ;
Γιατί δεν αναλαμβάνουν και την ευθύνη μεταφοράς των ώστε να μην έχουμε συμβάντα όπως του πρόσφατου παρελθόντος και να αποφεύγεται η ταλαιπωρία των πολιτών
Μόνο το χρήμα ενδιαφέρει;
Εκτός απ’ την αναβάθμιση των σιδηροδρόμων, ο μητσοτάκης είχε αναθέσει και το έργο των ηλεκτρονικών διοδίων στον καραμανλή. Τα διόδια παρέμειναν μετωπικά, με την εφαρμογή του πομποδέκτη οι λωρίδες πρακτικά μειώθηκαν και το αποτέλεσμα το είδαμε με την ομίχλη στον Πολύμυλο. Υποτίθεται πως όταν ανέλαβαν καθήκοντα και οι δυο ορκίστηκαν να υπηρετούν το λαό. Ε, τώρα τους χρειάζεται και τους δυο η παραπομπή, για να μάθουν όλοι πως δεν γίνεται οι πολιτικοί να σκοτώνουν και να αποφασίζουν οι ίδιοι αν θα δικαστούν και σε τι βαθμό θα δικαστούν.
Θα έπρεπε θεσμοθετημένα όταν η καθυστέρηση στα διόδια οπουδήποτε στη χώρα υπερβαίνει κάποιο συγκεκριμένο (σύντομο) χρόνο, να ανοίγουν αυτόματα με ελεύθερη διέλευση μέχρι ο χρόνος αναμονής να επανέλθει σε λογικό μέγεθος.
Δεν είναι δυνατόν για διαδρομή 60 – 90 λεπτών διάρκειας σε μέρες αιχμής να απαιτούνται επιπλέον 30 λεπτά επειδή μια ιδιωτική εταιρεία δεν μπορεί να διαχειριστεί την αυξημένη κυκλοφορία.
Είναι ο ορισμός της παρακώλυσης συγκοινωνιών.
Ευχολόγιο, το γνωρίζω…
Α γεια σου!!!!! Το λέω εδώ και χρόνια να υπάρχει σε απόσταση πχ 100 200 μέτρων από τα διόδια ένα δείκτης κίνησης και όταν φτάνει εκεί το μποτιλιαρισμα να ανοίγουν αυτόματα οι μπάρες. Δεν μπορεί κανείς με κανένα δικαίωμα να σταματάει την κίνηση κ να με έχει καθηλωμένο στο οδόστρωμα για 10: 20′ 30′ κ παραπάνω. Αλλά στο @@@ρδελο που ζουμε ποιος θα το κάνει αυτό.
Πολύ σωστά επισης το κράτος πρεπει να υποχρεωθεί απο τους πολίτες να εφαρμόσει ότι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη να πληρώνουμε ή διόδια ή τέλη κυκλοφορίας και όχι και τα δύο!!!!Για να μην πούμε και για το παρανομο τελωνειο φορολογία ως..εισαγωμενα(!!!) των αυτοκινήτων και τους υπέρογκους φόρους στα καύσιμα…
Ε ναι φυσικά…έπρεπε να γίνει το ατυχημα πρώτα…κλασικό ελλαδιστάν…να τους πούμε και ευχαριστώ που τα άνοιξαν? κατάντια κράτος που θέλει να ανήκει και στην ΕΕ. Για να έχουν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας οι πολίτες να ψηφίζουν σαν πρόβατα και να αράζουν καναπέ να βλέπουν τα παιδιά τους να σκοτωνονται στην άσφαλτο και τις ράγες από έλλειψη μέριμνας των κυβερνήσεων.
Φοβερή διαπίστωση!Αν μας έλεγες και ποιά κυβέρνηση να ψηφίσουμε για να μας σώσει,θα σου ήμουν ευγνώμων.Μέχρι να πεθάνω.
Όταν έχει κακοκαιρία και ομίχλη δεν τα ανοίγουν….
Δεν καταλαβαίνουν τα λάθη που έχουν γίνει στην κατασκευή και τοποθέτηση των διοδίων ;
Γιατί δεν αναλαμβάνουν και την ευθύνη μεταφοράς των ώστε να μην έχουμε συμβάντα όπως του πρόσφατου παρελθόντος και να αποφεύγεται η ταλαιπωρία των πολιτών
Μόνο το χρήμα ενδιαφέρει;
Εκτός απ’ την αναβάθμιση των σιδηροδρόμων, ο μητσοτάκης είχε αναθέσει και το έργο των ηλεκτρονικών διοδίων στον καραμανλή. Τα διόδια παρέμειναν μετωπικά, με την εφαρμογή του πομποδέκτη οι λωρίδες πρακτικά μειώθηκαν και το αποτέλεσμα το είδαμε με την ομίχλη στον Πολύμυλο. Υποτίθεται πως όταν ανέλαβαν καθήκοντα και οι δυο ορκίστηκαν να υπηρετούν το λαό. Ε, τώρα τους χρειάζεται και τους δυο η παραπομπή, για να μάθουν όλοι πως δεν γίνεται οι πολιτικοί να σκοτώνουν και να αποφασίζουν οι ίδιοι αν θα δικαστούν και σε τι βαθμό θα δικαστούν.
Θα έπρεπε θεσμοθετημένα όταν η καθυστέρηση στα διόδια οπουδήποτε στη χώρα υπερβαίνει κάποιο συγκεκριμένο (σύντομο) χρόνο, να ανοίγουν αυτόματα με ελεύθερη διέλευση μέχρι ο χρόνος αναμονής να επανέλθει σε λογικό μέγεθος.
Δεν είναι δυνατόν για διαδρομή 60 – 90 λεπτών διάρκειας σε μέρες αιχμής να απαιτούνται επιπλέον 30 λεπτά επειδή μια ιδιωτική εταιρεία δεν μπορεί να διαχειριστεί την αυξημένη κυκλοφορία.
Είναι ο ορισμός της παρακώλυσης συγκοινωνιών.
Ευχολόγιο, το γνωρίζω…
Α γεια σου!!!!! Το λέω εδώ και χρόνια να υπάρχει σε απόσταση πχ 100 200 μέτρων από τα διόδια ένα δείκτης κίνησης και όταν φτάνει εκεί το μποτιλιαρισμα να ανοίγουν αυτόματα οι μπάρες. Δεν μπορεί κανείς με κανένα δικαίωμα να σταματάει την κίνηση κ να με έχει καθηλωμένο στο οδόστρωμα για 10: 20′ 30′ κ παραπάνω. Αλλά στο @@@ρδελο που ζουμε ποιος θα το κάνει αυτό.
Tο ίδιο να ισχύσει και στα σύνορα;
Πολύ σωστά επισης το κράτος πρεπει να υποχρεωθεί απο τους πολίτες να εφαρμόσει ότι ισχύει στην υπόλοιπη Ευρώπη να πληρώνουμε ή διόδια ή τέλη κυκλοφορίας και όχι και τα δύο!!!!Για να μην πούμε και για το παρανομο τελωνειο φορολογία ως..εισαγωμενα(!!!) των αυτοκινήτων και τους υπέρογκους φόρους στα καύσιμα…