prwtoselida


       

kozan.gr: Ο Σύλλογος Μηχανικών Αυτοκινήτων Κοζάνης παρέδωσε, χθες Τρίτη 1/7, επιστολή διαμαρτυρίας στον διευθυντή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Κοζάνης (Φωτογραφία)

2 Ιουλίου 2025
01:27

Ο Σύλλογος Μηχανικών Αυτοκινήτων Κοζάνης παρέδωσε, χθες Τρίτη 1/7, επιστολή διαμαρτυρίας στον διευθυντή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Κοζάνης. Η επιστολή αφορά προβλήματα που έχουν προκύψει με το νέο ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο, σύμφωνα με τον Σύλλογο, δυσχεραίνει την καθημερινή λειτουργία των μελών του.

Οι εργαζόμενοι του κλάδου αναφέρουν πως το μέτρο δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη, ιδιαίτερα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις με λιγότερους εργαζόμενους.  H εφαρμογή του “Ψηφιακού Πελατολογίου” δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία των μικρών επιχειρήσεων του κλάδου που στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι αυτοαπασχολούμενοι ή απασχολούν λίγους εργαζόμενους. Οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικροί επαγγελματίες, πέρα από τις συνηθισμένες εργασίες, από την διάγνωση βλαβών και την επισκευή τους είναι επιφορτισμένοι με παραγγελίες ανταλλακτικών, πληρωμές, εισπράξεις, τηλέφωνα, προσφορές, παραλαβή και παράδοση αυτοκινήτων, επικοινωνία με πελάτες κλπ. Η νέα ρύθμιση έρχεται να επεκτείνει τον χρόνο που απαιτείται για την προετοιμασία των εργασιών αυτών. Στην ουσία να διευρύνει παραπέρα το ωράριο εργασίας του κάθε αυτοαπασχολουμένου , που δεν έχει την πολυτέλεια να προσλάβει εξειδικευμένο προσωπικό για όλες αυτές τις ψηφιακές διαδικασίες, και είναι υποχρεωμένος να διεκπεραιώσει μονός του. Το νέο μέτρο χειροτερεύει την κατάσταση. Απαιτεί κατ’ ελάχιστο χρόνο 15-20 λεπτά (απλή είσοδο, καταγραφή εργασίας, κόστους, έξοδο) για κάθε όχημα χωρίς να υπολογίζονται οι διάφορες μεταβολές που μπορούν να διπλασιάσουν τον χρόνο αυτό (έξοδο για δοκιμή, έξοδο από τις εγκαταστάσεις και επανείσοδο, μετάβαση του αυτ/του σε συνεργάτη για εκτέλεση άλλων εργασιών πχ ευθυγράμμιση) κλπ. Άμεση συνέπεια είναι το άγχος από την εντατικοποίηση των εργασιών, καλλιεργείται το έδαφος λαθών και παραλείψεων που όμως επισύρουν αυτόματα πρόστιμα, πολύ περισσότερο σε εργαζόμενους με λιγότερες ψηφιακές δεξιότητες. Δεν είναι ίδια η κατάσταση για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου που έχουν έτσι και αλλιώς οργανωμένο λογιστήριο και εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί εύκολα να φέρει σε πέρας τέτοιου είδους διαδικασίες. Οι μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν την δυνατότητα αυτή, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση.

Ένα σχόλιο

  • Ασε που θα φαινονται ολα στην εφορια!!. Μαλλον ξεχασαν να το αναφερουν αυτο το βασικο προβλημα.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Μείνετε συντονισμένοι