Στη συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής Δυτικής Μακεδονίας, το μεσημέρι της Δευτέρας 14 Ιουλίου, συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, το θέμα της έγκρισης πίστωσης ύψους 13.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) για τη «διενέργεια τακτικής κειμενογράφησης και διαχείρισης αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» με στόχο την τουριστική προβολή της Περιφέρειας για το 2025. Το θέμα πυροδότησε αντιπαράθεση ανάμεσα στην Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Πολυτίμη Φαρμάκη και τον περιφερειακό σύμβουλο της ελάσσονος αντιπολίτευσης (συνδυασμός “ΕΛΠΙΔΑ”) Γιώργο Χριστοφορίδη.
Τι προβλέπει η εισήγηση
Η δαπάνη των 13.000€ αφορά υπηρεσία Social Media Manager για 12 μήνες, με πλήρη ανάληψη διαχείρισης και περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα της Περιφέρειας (Facebook, Instagram, TikTok). Όπως αναφέρεται: «Η υπηρεσία στοχεύει στην παραγωγή πρωτότυπων, υψηλής ποιότητας κειμένων, την ανάπτυξη θεματικών αφηγήσεων, την τακτική ανάρτηση και διαχείριση περιεχομένου, καθώς και την εκπαίδευση έως δύο υπαλλήλων της Περιφέρειας για σταδιακή αυτονόμηση από εξωτερικούς αναδόχους.»
Η αντίδραση Χριστοφορίδη, οι απαντήσεις Φαρμάκη κι οι παρατηρήσεις Βόσδου
Ο κ. Χριστοφορίδης αμφισβήτησε την αναγκαιότητα και το ύψος της δαπάνης: «Εμείς την προηγούμενη εβδομάδα εγκρίναμε 9.000 ευρώ για σχετικό έργο. Σήμερα έρχονται άλλα 13.000 ευρώ. Tόσα χρήματα για να διαχειρίζεται το Facebook; Τα θεωρούμε υπερβολικά χρήματα και θα το καταψηφίσουμε.» Επέμεινε ότι το σημερινό ποσό φαίνεται να συμπληρώνει ή να σχετίζεται με την προηγούμενη δαπάνη των 9.000€, προκαλώντας έντονη ανταλλαγή επιχειρημάτων με την Αντιπεριφερειάρχη. Η κ. Φαρμάκη απάντησε πως πρόκειται για διαφορετικά πράγματα: «Το ένα είναι για το site, για καταχώρηση κειμένων στα ελληνικά και αγγλικά. Το άλλο αφορά καθαρά τα social media – με περιεχόμενο, αναρτήσεις, διαχείριση και εκπαίδευση προσωπικού. Είναι δύο τελείως διαφορετικά έργα.». Επιπλέον ανέφερε πως:«Ο Social Media Manager δεν θα λειτουργεί αυτόνομα. Θα αποστέλλει κάθε εβδομάδα τις αναρτήσεις για έλεγχο. Εφαρμόζουμε ακριβώς τις προβλέψεις του εγκεκριμένου Marketing Plan της προηγούμενης Περιφερειακής Αρχής, το οποίο είχε εγκριθεί και υιοθετηθεί συνολικά.» Ο περιφερειακός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Σωτήρης Βόσδου ρώτησε: «Από ποιον θα γίνει η επιλογή και με ποια διαδικασία; Δεν διευκρινίζεται ποια επιτροπή θα την αναλάβει.». Η κα. Φαρμάκη απάντησε ότι: «Η επιλογή γίνεται από τις υπηρεσίες, με αναζήτηση προσφορών από επαγγελματίες με εμπειρία σε αντίστοιχες περιφέρειες. Όταν επιστρέψει ο αρμόδιος προϊστάμενος κ. Παπαδημητρίου, θα διευκρινιστούν πλήρως οι λεπτομέρειες της διαδικασίας.» Τελικά ο κ. Χριστοφορίδης προχώρησε σε καταψήφιση του θέματος, τονίζοντας: «Θεωρούμε πάρα πολλά τα 13.000 ευρώ για να διαχειρίζεται κάποιος το Facebook, το TikTok και το Instagram.» Ο κ. Βόσδου (μείζονα αντιπολίτευση) επέλεξε λευκή ψήφο, λέγοντας: «Αναφέρθηκε η Αντιπεριφερειάρχης σε συνέχεια του Master Plan, αλλά χωρίς συγκεκριμένες αναφορές στα σημεία εφαρμογής του. Δεν αμφισβητούμε, αλλά απαιτείται σαφής τεκμηρίωση.»
Το θέμα, τελικά, πέρασε κατά πλειοψηφία
Δείτε το σχετικό απόσπασμα της αντιπαράθεσης που σας παρουσιάζει το kozan.gr
kozan.gr
Βόσδου και Χριστοφορίδης άξιοι καλά που τους έχουμε.
Περάστε κόσμε, ο ΟΠΕΚΕΠΕ της Περιφέρειας μοιράζει χρήμα!
Και 5.000€ τον μήνα εξτραδακια σε μετακινήσεις και υπερωρίες στο φιλαράκι μας. Τι στο καλό όλη μέρα στον δρόμο είναι; Α ρε Αμανατίδη νομιζεις η περιφέρεια είναι ΑΝΚΟ να μοιράζεις το χρήμα όπως θες…
Αστην αυτή βρήκε δουλειά με χάχα μπάχα ξοδεύει αβέρτα. Έφερε κανένα ευρώ να ήξερα στην Περιφέρεια από τις τουριστικές προβολες;
Αυτή η Φαρμακη δε με πείθει ρε παιδιά
Κάτι δεν ….
Καμία έκπληξη μόνο αυτό ξέρουν καλά. Να αναθέτουν υπηρεσίες σε εξωτερικούς συνεργάτες. Άραγε ολόκληρη διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δεν μπορεί να τα παρακολουθεί αυτά. Τόση απαξίωσης στις δημόσιες υπηρεσίες ή υπάρχει κάτι άλλο.
Η πληροφορική της περιφέρειας για όσους ξέρουν είναι άξια αναφοράς, όσοι δουλέψαμε σε άλλες υπηρεσίες και έπειτα στην περιφέρεια έχουμε να το λέμε, αυτές οι συνεχόμενες αναθέσεις τώρα τι να πω!