Παράταση έως 12 Σεπτεμβρίου για εξόφληση οφειλών τηλεθέρμανσης – Ρυθμίσεις χωρίς προσαυξήσεις από τη Δ.Ε.ΤΗ.Π.

17 Ιουλίου 2025
13:28
Κανένα σχόλιο

 

Πληροφορούμε τους καταναλωτές που έχουν οφειλές περσινής ή και παλιότερων περιόδων προς την Τηλεθέρμανση, ότι με την Απόφαση Δ.Σ. της Δ.Ε.ΤΗ.Π. 100/15-07-2025 παρατάθηκε η προθεσμία εξόφλησης έως την 12–09–2025. Η διοίκηση της ΔΕΤΗΠ κατανοώντας τις οικονομικές δυσκολίες των καταναλωτών αποφάσισε τις εξής ρυθμίσεις:

1. Εξόφληση της οφειλής εφάπαξ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ έως την 12/9/2025.
2. Διακανονισμός εξόφλησης οφειλής.

Σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών θα παρέχεται από την 22/08/2025 μέχρι την 12/9/2025 η δυνατότητα διακανονισμού τους χωρίς προσαυξήσεις, με τις παρακάτω επιμέρους ρυθμίσεις :

2.1. Εξόφληση οφειλών με άτοκες δόσεις από την 22/8/2025 και με τελευταία δόση έως την 31/05/2026, για τις οφειλές περσινής περιόδου 2024-2025, με την προϋπόθεση να εξοφληθούν οι τυχόν υπάρχουσες οφειλές προηγούμενων περιόδων 2023-2024 ή/και παλαιότερες. Κατά τον διακανονισμό καταβάλλεται το 30% της οφειλής και το υπόλοιπο σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, με τελευταία δόση την 31/05/2026.
2.2. Εάν το ποσό των παλαιών οφειλών (μέχρι και την περίοδο 2023-2024) είναι μεγαλύτερο από την προκαταβολή 30% που απαιτείται, τότε δεν οφείλεται άλλη προκαταβολή. Εάν το ποσό των παλαιών οφειλών (μέχρι και την περίοδο 2023-2024) είναι μικρότερο από την προκαταβολή του 30% που απαιτείται, τότε το ποσό της προκαταβολής 30% συμπληρώνεται από τις οφειλές περιόδου 2024-2025.
2.3. Εφόσον ο καταναλωτής/διαχειριστής προσέλθει για να διακανονίσει την οφειλή του εκπρόθεσμα, σε οποιαδήποτε ημερομηνία μεταγενέστερη της καταληκτικής ημερομηνίας διακανονισμών 12/9/2025, θα πρέπει να καταβάλλει σωρευτικά :
2.3.1. ποσό που αντιστοιχεί στο 30% των οφειλών της περιόδου 2024-25,
2.3.2. το σύνολο τυχόν παλαιότερων από την περίοδο 2024-25 οφειλών,
2.3.3. τις δόσεις που θα έπρεπε να είχε πληρώσει (μέχρι την ημερομηνία του εkπρόθεσμου διακανονισμού) εάν είχε κάνει διακανονισμό εμπρόθεσμα, αρχής γενομένης από τον Οκτωβρίου του 2025,
2.3.4. τυχόν τρέχουσες οφειλές κατανάλωσης περιόδου 2025-2026.
2.4. Σε περίπτωση μη τήρησης του διακανονισμού θα διακόπτεται η παροχή θερμικής ενέργειας εντός 5 ημερών χωρίς νέα ειδοποίηση.
3. Ευνοϊκές ρυθμίσεις εξόφλησης σε αποδεδειγμένες περιπτώσεις οικονομικά ευάλωτων καταναλωτών.
4. Σε περίπτωση μη τακτοποίησης των οφειλών σύμφωνα με τα παραπάνω μέχρι την 12/09/2025, οι οικοδομές θα σφραγίζονται και δεν θα παρέχεται θερμική ενέργεια κατά την νέα περίοδο 2025-2026.

Υπενθυμίζουμε στους καταναλωτές ότι με την συνέπειά τους υποστηρίζουν την βιωσιμότητα και τα χαμηλά τιμολόγια της τηλεθέρμανσης αλλά και την εύρυθμη λειτουργία των οικοδομών τους. Για πληροφορίες παρακαλούμε να απευθύνεστε στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, στο τηλέφωνο 24630-55743 ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Δ.Ε.ΤΗ.Π. 24630-54420, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

ΑΠΟ ΤΗ Δ.Ε.ΤΗ.Π.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Μείνετε συντονισμένοι