Θα ήθελα να εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Μαμάτσειου Νοσοκομείου Κοζάνης για την εξαιρετική φροντίδα και υποστήριξη που έλαβα κατά τη διάρκεια της χειρουργικής επέμβασης, στην οποία υποβλήθηκα στις 17/7/2025.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον κ. Χρήστου Δημήτρη, Διευθυντή της Ορθοπεδικής Κλινικής, καθώς και στον κ. Πάπιστα Ιωάννη, ειδικευόμενο Ορθοπεδικής , για την επιστημονική τους κατάρτιση, την υπευθυνότητα και την ανθρώπινη προσέγγισή τους.
Θερμές ευχαριστίες επίσης στην κα. Καλαμπούκα Ζωή, Προϊσταμένη της Χειρουργικής, για την άψογη οργάνωση και φροντίδα, καθώς και στον κ. Χασιώτη Αθανάσιο, τραυματιοφορέα, για τη διακριτικότητα και την προθυμία του.
Η στάση, η ανθρωπιά και ο επαγγελματισμός που επιδείξατε όλοι σας με συγκίνησαν βαθιά και με έκαναν να νιώσω άνετα και απόλυτα ασφαλής. Σας ευχαριστώ από καρδιάς και σας εύχομαι υγεία και δύναμη στο σπουδαίο έργο που επιτελείτε καθημερινά.
Με εκτίμηση,
Τσακιλτζίδου Ι. Σοφία
Έχει καταντήσει αστείο πλεον
Σαν να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας ένα πράγμα …!!!!
Ελάτε παιδιά, όλοι ξέρουμε τι είναι και ποιοι απαρτίζουν το Μαματσειο, φτάνει το δούλεμα
Με κάθε σεβασμό στους ανθρώπους που νοσηλεύονται εκεί και θέλουν να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους για την αντιμετώπιση του προβλήματος της υγείας τους αρχίζει και γίνεται ενοχλητική αυτή η προσπάθεια ορισμένων να μας πείσουν πως όλα είναι καλά και το σύστημα υγείας μας το καλύτερο της χώρας. Αντί για αναδημοσιεύσεις και χαβαλετζίδικα like μεταξύ τους να επισκέπτονται πιο συχνά την περιοχή μας και να βλέπουν από κοντά τα προβλήματα. Οι ιθαγενείς πέθαναν κύριοι. Όποιος δεν είναι σοβαρός πλέον θα τρώει κράξιμο
Τι θέλει να πει ο ποιητής και δεν καταλαβαίνω;
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Μια χαρά τα λέει
Είναι γεγονός πως υπάρχουν άνθρωποι που μπαίνουν στη διαδικασία να εκφραστούν μόνο αν πρόκειται να πουν κάτι αρνητικό, έχουμε συνηθίσει να “τρώμε τις σάρκες μας”, όμως δεν είναι κακό να λέμε και καμιά καλή κουβέντα όταν πραγματικά έχουμε εξυπηρετηθεί ικανοποιητικά, από μια υπηρεσία., να λέμε ένα καλό λόγο, ενα ευχαριστώ, δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωτικό να το λεμε, αλλά ίσως και να αποτελεί κινητήριος δύναμη για τους ανθρώπους που δουλεύουν!!
Φυσικά και είναι καθηκον και υποχρέωση των υπαλλήλων να μας εξυπηρετούν, φυσικά δεν είναι όλα τέλεια στο νοσοκομείο, αλλά δεν είναι και όλα χάλια!!
Όλοι οι εργαζόμενοι νιώθωουν την ανάγκη καποιοςνα αναγνωρίζει εργοτου